Neuvola-/ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Felia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kivuttomuus ei näköjään kertonut mistään mitään. Ultrassa naistentautien polilla sykettä ei enää näkynyt ja tuomio oli keskeytynyt km. Lääkkeellinen tyhjennys aloitetaan torstaina.

Olisihan raskaus ollut liian hyvä asia meille. Ehkä ensi kerralla sitten.. Nyt on takki tyhjä. Keskenmeno tuli 8+4.

Kamalinta tässä ehkä on se, että aamulla pieni kippura oli vielä elossa ja kaikki näytti normaalilta. Illalla se olikin jo kuollut. Miten samalle päivälle voi osua molemmat ääripään tunteet?

"Keinu kukka, uinu kukka.."

Voi elaffy, kuinka kamalaa!! Keskenmeno on aina kamala asia, mutta erityisesti tällaisessa tilanteessa, jossa olette sykkeen kuitenkin jo (samana päivänä) nähneet!
Hurjan paljon voimia asian käsittelyyn, virtuaalihalauksia ja tsemppiä jatkoon! :Heartred

Voi miten kauheaa.. ihan tulee omat km t mieleeni ja se on kyllä melkoinen elämönkoulu.. on todella raakaa kun nämä usein tulevat niin varoittamatta äkillisesti.. ei voi kun toivoa että saisit asian käsiteltyä, itkut itkettyä ja lopulta pääsisitte kokemaan onnellisen odotuksen. Tiedän kyllä että ei nämä yhtään auta, mitä muut ajattelevat ja toivovat. On se sen verran rankkaa.. sympatiat täältä, myös muille jo porukasta poistuneille! Toivotaan että tämä olisi yksi niistä asioista missä lopussa kiitos seisoo! Voimia ja jaksamista!

Kiitos. Ei tästä voi kuin matkata eteen päin. Lohduttaa jo paljon, kun tietää, että ei ole tämän asian kanssa yksin. Kipeää se silti tekee ja saakin tehdä.

(Ystäväni keskenmenon todenneen lääkärin sanoin; "uutta vain putkeen"... )

otan osaa elaffy menetyksesi johdosta, jaksamista ja voimia sinulle ja perheellesi. inshaAllah saat kuitenkin pian nyytin syliin kunhan toivut tästä koettelemuksesta ensin inshaAllah. ota aikaa toipumiseen myös henkisesti. mulle lääkäri muuten on sanonu täsmälleen samat sanat aikoinaa keskenmenon todettuaan, eipä sillo oikein lohduttan se lause.

Voimia elaffy! Kokemus on rankka ja toipuminen ottaa aikansa. Toivon sulle kaikkea hyvää ja erityisesti että vielä jonain päivänä (pian) saat oman pienen nyytin!

Itsellänikin on vielä aika epävarma olo, vaikka nyt alankin jo olla aika turvallisilla viikoilla (11+2). Oma keskenmeno on jättänyt jälkensä.... Mut huomenna aamulla olis nt-ultra! :-)

Sent from my LT26i using Vau Foorumi mobile app

tsemppiä nt ultraan felia maltan tuskin oottaa että saan kuulla miten meni :) mä aatelin et mä otan sinne ultraus huoneesee sit ku on itellä nt ultra ni kännykän ja otan videota jotta mies pääsee näkemään pienokaisen videolta. inshaAllah kaikki on hyvin silloinkin :)

Voimia elaffy! Itse sain myös tänään nt-ultrassa ikäviä uutisia kun sykettä ei löytynyt ja sikiö oli ollut kuolleena jo kauemmin :'( koko vastasi rv 6-7 ja nythän olin rv 11+2. Huomenna tehdään lääkkeellinen tyhjennys osastolla :(
Onnellista odotusta kaikille teille! <3

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Osanotto kaikille jotka saaneet huonoja uutisia. Todella harmillista, liian usein olemme joutuneet näitä lukemaan.
Jaksamista ja katse tulevaisuuteen!

Sent from my iPad using Vau Foorumi

pahoittelut keskenmenosta simpukka, jaksamista sinulle ja perheelle. mulla todettii 2012 kesällä rv 12+ että oli kuollu rv 7+X. eli reilu 5vko oli ehtin olla kuolleena sisällä. rankka kokemus tuommonen.

Pahoittelut myös minulta simpukka. Itkut on itkettävä ja surut surtava.

"Vain hetkisen olit minun -
vain hetken keväisen.
Miksi ikuisuus kutsui sinut,
taimen vasta itäneen?"

Nyt on kyllä todella moni saanut huonoja uutisia. :sad001

Tässä tämä meidän sintti ny on! :Heartpink Voe mahoton kun se sätki ja vilkutti meille, tässä kuvassa näyttäisi imevän peukaloa :p Kaikki vaikuttaisi olevan hyvin ja seuraava ultra 14.7. Ai niin ja LA aikaistui päivällä eli mentiinkin marraskuun puolelle. Jos kukaan ei vastusta, niin jatkaisin silti täällä joulukuisissa, kun tästä on jo tullut se oma ryhmä! :)

standalone

Onnea Felia hyvistä ultra kuulumisista!Miä kans kotiuduin ultrasta :) Sydän sykki säännöllisesti,pituutta 6,9mm.Vastaa rv 6+5 mikä kuulemma pitää paikkansa.Pari päivää heittää mun laskuista mut taitavat laskea 28kierron mukaan kuten neuvolakin.Enää 10% mahdollisuus keskenmenoon,kaikki rakennepoikkeavuudet on suljettu pois.27.5 päästään vielä uusinta ultraan samalla hinnalla mun keskenmeno taustan takia,sillon jos kaiki vielä ok niin loppuun asti menee :Heartred

Mahtavia uutisis!!
Tietenkään ei tarvitse ryhmää vaihtaa. Phks:ssä ei edes muuteta la:ta neuvolakorttiin, ellei ole heittoa yli 4 pvää.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

onnea felia, tottakai pysyt mein seurana täällä vaikka LA aikaistuiki päivällä :)
satsa onnea täälläkin hyvistä ultrakuulumisista :)

Takaisin