Toivounelma
Piirimestaruustason postaaja
Mulla on tänään 16+0 ja oli lääkärineuvola. Oli kyllä niiiiiiiin turha käynti. Tää on mun neljäs raskaus, vaikka siis kotona on vain yksi lapsi. Terkka otti painon, verenpaineen ja stiksas pissan. Sitten lääkärille ja housut pois. Sisätutkimus, hätäinen sykkeiden kuuntelu ja "onko kysyttävää". Perussairauteni vuoksi laittavat synnytyssairaalaan lähetteen arviointikäyntiä varten, jos siis tällä kertaa haluavat mut nähdä aiemmin kuin viimeksi. Vähintään synnytystapa-arviokäynti tulee kuitenkin. Noh, sitten kun ei kysyttävää ollut lääkäri sanoi kiitos näkemiin, nähdään ihan loppuraskaudessa.
Terkka tosin ottaa yhteyttä uuden ajan suhteen..ei voitu sopia kun oli tietokoneongelmia. Kun matkaa neuvolakäynnille kertyy 44 km yhteensä niin tuommoinen käynti kyllä pistää sapettaan. Tiesinhän mä ettei siellä mitään ihmeitä tehdä, mutta silti.
Mutta siis kaikki kunnossa ja nyt odotellaan sitten taas kaikessa rauhassa.
Terkka tosin ottaa yhteyttä uuden ajan suhteen..ei voitu sopia kun oli tietokoneongelmia. Kun matkaa neuvolakäynnille kertyy 44 km yhteensä niin tuommoinen käynti kyllä pistää sapettaan. Tiesinhän mä ettei siellä mitään ihmeitä tehdä, mutta silti.
Mutta siis kaikki kunnossa ja nyt odotellaan sitten taas kaikessa rauhassa.