Neuvola & ultrakäynnit

Ja mulle tosiaan viime raskaudessa(rv 13) lääkäri määräsi pohjerevähdykseen 800mg kolmesti päivässä 14vrk :) Ja terve poika syntyi siitäkin :)

Mäkin sain työterveyslääkäriltä luvan ottaa buranaa satunnaisesti rv28 asti. Välillä on niin kovia päänsärkyjä et ei panadol tehoa ja nyt varsinki tää angiina on ihan helvettiä, ku joka paikkaa särkee ja kolmella panadolilla ei pärjää :/ seuraava neuvola vasta 1.2. Haluun niin päästä kuulemaan että pikkuinen on vielä hengissä, kun aika korkee kuume ollut tällä viikolla!

Toka neuvolan käynti, oli kyllä turha reissu mut onneks neukkutäti on kiva niin aika kului nopsaan :-) eihän siellä oikein mitään erikoista ollut tai tullut esille. Käski vaan ottaa rauhallisesti kun on ollut töissä kipeitä supistuksia jonkun verran.

Mulla kans kurkku kipee ja vähän lämpöä... Johtuneeko tän aamun influenssarokotteesta, en tiiä. Harmi silti.
Toivottavasti ei mikään paha tauti sulla kyseessä ja johtuu vaan rokotteesta.

Ite oon nyt kuudetta päivää kuumeessa ja syödä ja juoda ei pysty, kun nielu niin kipee. Burana ainoo, mikä helpottaa oireita. Pelottaa tosiaan, että mitä tää on ja onko pikkunen vaarassa :(

Stonewoman, kuudetta päivää! O.O kai oot käyny lääkärissä? Mulla vaan vähän lämpöä vielä, veto pois ja nenä vuotaa. Tuskin tää on perusnuhaa kummempaa. Kissa tykkää, kun makaan sen kaa kotona <3

Mulla kestäny 13 päivää jo kuumeilu :/ no eilen oli jo onneks enää vaa noin 37'C! Lääkärit vaa todennu et raskaana tulee helpommin kipeeks ja immuunipuolustus on vähän heikentyny normitilanteesta ni voi toi parantuminenki olla hitaampaa

Mul on normilämpö raskaudes pysytelly 36,6-36,7 ja normaalisti siis on 35,9-36,3

Onneksi mulla on ensi tiistaina neuvolalääkärin käynti! Eilen ja toissapäivänä tuli illalla kauheeta paineentunnetta alapäähän/kohdunsuulle :( säikähdin kovasti. Ekalla kerralla satuttiin olee viel kauppareissulla niin ei päässyt mihkään lepää vaan piti jatkaa se kauppareissu loppuun ja tuntu et kävely vaan pahensi sitä painetta. Viimeraskaudessa tätä oli vasta Ihan viimeisillä viikoilla kun vauvan pää painoi jo joten oli myös ihan loogista mutta nyt en kyllä ymmärrä mistä johtuu :(

Mul on kans tota samaa ajoittain. Ei satu, mut on ikävän tuntusta ja aina säikäyttää vähän... Täytynyt joka kerta ottaa doppler esiin ja rauhoitella ittensä sillä.

Mulla on kans tuota paineentunnetta ja neuvolassa sanoivat että uudelleen synnyttävillä niitä tulee paljon aiemmin kuin ensikertalaisella.
Mustakin tuntu just et viime raskaudessa niitä oli vasta ihan lopussa, mutta tiedä sit...ei ne varmaan mitään vaarallisia oo :)

Koskas teillä muilla on rakenneultra? Mulla vasta karkauspäivänä eli 29.2 tuntuu et siihen ois ikuisuus. Kuukausi vielä. Ja sillon on jo viikot 22+1.

Meillä oli alunperin 12.2 rakenne, vaan siirrettiin sitä myöhemmäksi että päästään molemmat mukaan, jotenka uus aika on 22.2. Viikkoja sillon 21+2. Jännittää jo nyt :)

Mulla rakenneultra 23.2, tuntuu et siihen viel hirmu pitkä aika ku ei oo dopplerii eikä liikkeit viel tunnu. Onneks seuraava neuvola sentään ma. :)

Mulla on rakenneultra 10.3. Sillon on tasan 20+0. Pitkä aika odotella..

Takaisin