Nepeta Cataria
Keskustelujen kuninkuusravaaja
Heinämammat 2016
Elomammat 2018
Eloäidit 2020
Helmikuiset 2022
Toukokuiset 2024
Minä kutittelin tässä yksi ilta pientä jalkapohjaa, jota yritettiin tunkea minun navasta läpi. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Täällä. Mulle ei oo tullu kans kun pari kiloo, rv 29+1. Harrastan bodausta, ja rasvaprossa oli ennen raskautta 15%. Sanomista on tullut neuvolassa, mut parhaani mä yritän :/Neuvolassa maanantaina viikkoja 30+4, Sf 29. Painoa tullut koko aikana vaan 6 kg!!! Ennestään paino pysynyt aina 49 kg (pituutta 155cm) en ole lihonut tai laihtunut. Aineenvaihdunta ollut aina vilkas. Nyt 55.1kg. Syönyt normaalisti ja lisännyt määrää ja huolehtinut että vauva saisi kaikki ravintoaineet ja päivittäinen kalorimäärä on riittävä :/ mutta silti. Huolta aiheuttaa... Enkä haluaisi että menee lihaksista tai muusta. Onko muilla tällasta ongelmaa?
Tänään oli isyydentunnustus ja th kysyi sitten "äidin puhelinnumeroa". Annoin sitten oman äitini puhelinnumeron ja ihmettelin kun mies repesi. Ilmeisesti on vähän vielä ongelmia hyväksyä se, että musta tulee ihan oikeasti äiti :D
Neuvolassa maanantaina viikkoja 30+4, Sf 29. Painoa tullut koko aikana vaan 6 kg!!! Ennestään paino pysynyt aina 49 kg (pituutta 155cm) en ole lihonut tai laihtunut. Aineenvaihdunta ollut aina vilkas. Nyt 55.1kg. Syönyt normaalisti ja lisännyt määrää ja huolehtinut että vauva saisi kaikki ravintoaineet ja päivittäinen kalorimäärä on riittävä :/ mutta silti. Huolta aiheuttaa... Enkä haluaisi että menee lihaksista tai muusta. Onko muilla tällasta ongelmaa?
Ei voi päätellä mun mielestä juuri mitään sf-mitasta, ja mulla on ultrankin arviot heitelleet... kai sen oikeen mitan saa vasta kun synnärin vaa'alle beben iskevät :DEn ole ikinä saanu painoarviota ultrassa. Tänään kuite ultras pää oli 28+6 vastas, muu kroppa 26. Itellä nyt 29+3. Sano et on ihan ok, mut painoarviota ei sanonu. Sfmitta 27 eli keskikäyrällä. Voiko tosta nyt sit päätellä et on pienikokoinen ennemmin kuin suuri?