Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kaveri oli vaan vähän sitä mieltä että ihan tyhmää pysyä paikoillaan ja pisti bileet pystyyn :D Jännä että Turussa kuulemma kaikki yli 25(?) vuotiaat joutuu sokerirasitukseen painoindeksistä huolimatta! Mikäköhän lie syynä...?No jokainen päättäköön itse enkä tosiaan suosittele ketään toimimaan niinkuin itse toimin. Olen itse hoitoalalla(sh) ja sairaalassa töissä. Pystyn mittaamaan työpaikalla verensokerini kun siellä on ne laitteet ja liuskat potilaille. Lisäksi neuvolakäynneillä katsotaan se virtsan glukoosi stiksaamalla joka kerta. Meillä ei ole suvussa diabetestä ja minut ois laitettu siihen testiin tuon BMI:n (mulla 26, raja 25) ja iän 34 vuoksi.
Syön terveellisesti ja arvot on olleet aina hyvät.
Ollaan sovittu että jos noissa itse mittaamissa arvoissa olisi jotain häikkää tai sit niissä virtsatesteissä, niin sitten menen sinne rasituskokeeseen.
Tää on täysin mun oma päätös ja olen itse vastuussa siitä.
Ja mitä sokerirasitukseen tulee niin kannattaa se ottaa vaik parikin kertaa. Oman ystävän kohdalla niitä ei juuri aikanaan tehty ja synnytys olikin aika heviä yli 5kg lapsosen kanssa... Kaikki siis sun ja Beben hyväksi.
Itse olen jo yhdessä rasituksessa käynyt, tylsäähän se oli ja väsyttävää mutta siinä se.