Neuvola & ultrakäynnit

Täällä oli tänään ensimmäinen neuvolakäynti.
Kaikki oli muuten hyvin mutta pissassa oli sokerit kolmella plussalla...huomenna pitäis sit mennä verikokeesen tarkistaa ettei vaan oo mitään vakavampaa ja sokerirasitukseen heti vuoden alussa :(
Mitä toi sokerit kolmella plussalla tarkottaa?

Merivesiväri: sokerit plussalla tarkoittaa että joillain raskaana olevilla munuaiset päästävät sokeria läpi jonkinverran virtsaan. Se voi enteillä raskausdiabetestä tai sitten ei. Sokerirasitustesti varmistaa asian. :)

Huomenta kaikille. Tänään olis Kauan odotettu nt ultra. Jännittää ihan hirveesti et kaikki ei olisikaan kunnossa :-\ viikkoja ois 12+1 ja ilman oireita menty ainakin tähän asti.. rv 10 oli neuvola ja sykekkin sieltä löytyi, mutta silti kauhea pelko. Toivottavasti kaikki olisi kuitenkin hyvin ja päästäis kertomaan uutiset vanhemmille :-)

Kiva, että täällä on muitakin jännittäjiä :) Mulla ultra 14.1. Jolloin pitäisi olla viikkoja 12+2. Oon ollut rv 6+2 ultrassa, jolloin pieni löytyi ja sykekin näkyi Mutta hirveän pitkä aika odottaa tuonne ultraan asti, että saa varmistuksen asukista, koska en meinaa vieläkään uskoa todeksi :)

Kait tätä nyt uskaltautuu tänne kirjottelemaankin. eilen käytiin ekassa ultrassa ja kyllähän siellä pieni oli ja kaikki oli hyvin ☺ viikkoja nyt 11+2, tähän asti ollu hirmusen epäuskonen olo, mutta tää oli nyt paras joululahja!

Uh sieltähän se lähete sokerirasitukseen vihdoin tuli. Tosin mielenkiintoisesti jouduin siitä itse muistuttaa terkkaa...nyt pitäisi parin viikon sisällä käydä litkut juomassa. Viimeksi olin jäätävän pahoinvoiva sokerirasitustestissä ja silloin en raskauden aikana ollut muuten pahoinvoiva eli mielenkiinnolla odotan miten tässä käy..

Kaikki hyvin, siellä se pikkuinen heilutteli käsiään! ❤️ viikot vastasi 11+0 aiemman 11+5 sijaan, muttei laskettua aikaa alettu muuttamaan. Niskaturvotusta ei saatu mitattua kun pikkuinen ei suostunut kääntymään oikeaan asentoon ja oli kuulemma vielä sen verran pieni että käydään viikon päästä uudestaan katsomassa :)

Huomenna nt-ultra. Mulla on ollut jo pidempään olo ettei kaikki ole kunnossa :( Toivottavasti olen väärässä! Edellisessä raskaudessa ei ollut tällaista fiilistä missään vaiheessa.

Pataässä, toivottavasti fiilis on väärä :( Mulla on vielä melkein kolme viikkoa nt-ultraan. Oireista päätellen kaikki on ihan hyvin...

Tänään oli ultra ! Liikkui ja heilutteli kovasti, ja pääasia että niskaturvotus oli pieni ja rakenteet näytti kaikki terveiltä! :) mieskin vaikuttui kovasti pienestä:)

Meillä oli tänään nt-ultra ja voi apua sitä fiilistä kun näki meidän pienen ja hänen sykkivän sydämen siinä näytöllä♥ Kaikki näytti olevan oikein hyvin! Piti tasajalkaa pomppia, että saatiin toinen hereille :D Sen jälkeen kyllä äkäisesti viuhottiin menemään! Laskettuaika siirtyi 8.7 :)

Takaisin