Neuvola / ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Autumn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En pysty nyt enempiä kirjoittamaan, potenut koko illan kauheaa päänsärkyä. Mutta pakko sen verta hehkuttaa kuitenkin; Kauan odotettu rakenneultra vihdoin huomenaamulla! :) (ja kela-nla sit siitä viikon päästä)

Tasan viikko ultraan! Tähän aikaan ensviikon perjantaina tiedän jo onko se Alien tyttö vai poika!:happy093(toivottavasti) Poikaa veikkaan itse mutta mies on sitä mieltä että ehottomasti tyttö ;) Keksittävä nyt viikoks paljo tekemistä

Tervehdys vaaleanpunaisista pilvistä <3 Rakenneultra siis takana, ja terve pikkumimmi siellä ilmeisimmin polskuttelee.:love7
Kaikki näytti olevan kuten hyvin, perusteellisesti ultraaja katseli rakenteita ja sanoi minulle lopuksi että: "Ainahan voi tapahtua mitä vain, raskautta on vielä puolet jäljellä, mutta nyt on lupa hengähtää helpotuksesta, kaikki mikä tällä hetkellä voidaan nähdä on kuten pitääkin."

Jaksuja teille odotteluun joilla vielä rakenneultratreffit pikkuisten kanssa edessäpäin, todellakin odottamisen arvoista!

Voi miten mukava kuulla Tinja! :) Minäkin pääsen huomenna laskemaan vihdoin yhden käden sormilla :grin.

Mulla ei ollut koko kesäkuussa mitään raskauteen liittyvää, ei neuvolaa, ei ultraa, ei ees niitä halvatun labroja/sokerirasituksia. Tuntui ikuisuudelle odottaa toukokuun lopulta heinäkuun alkua ilman välietappeja. Jotenkin ne päivät sit kuitenkin hurahti yllättävän nopsaan, toivottavasti teilläkin. :)

Ultraava hoitaja oli melko jäykän oloinen alkuun, mutta jotenkin hän pehmeni siinä rupatellessamme, ja lopulta olikin sitten jo ihan kiva. Saatiin jopa iso nippu kuvia mukaamme, olen kuullut ettei sekään aina ole itsestäänselvää...

Ihania uutisia täällä =) Tykkään lukea tähän omaan stressiini muiden rakenneultrakokemuksia! Tj 5, ihhih :excited001
Mies saanu tartutettua muhunkin tyttöolon vaikka olen ollut varma pojasta koko ajan, kyllä osaakin jännittää.:happy093 Toivon että pysyy tässä jännityksessä enkä alkais stressata että onko kaikki hyvin.

Mulla on kyllä käynyt onni mun neuvolan terkkarineidin kanssa( kutsun sitä neidiksi, kun hän on mua varmaan 10 vuotta nuorempi :) ). Huhtikuusta alkaen oon käynyt kolme kertaa hänen luonaan ja kerran lääkäri (nuori on tämäkin tapaus) luona eli aika tasaisesti mennään. Seuraava neuvola aika on 12.8 eli siihen on edellisestä reilu kuukausi (viimeksi kävin viime torstaina). Ja tuokin "pidempi" väli johtuu siitä, ett oon lomalla ja terkkarin mielestä lomalla ei tartte tulla eli mennään vaan työajalla, koska se meillä lasketaan työajaksi :grin

Muutenkaan tuolla ei höpistä turhia, mä en jaksais sitä ja hän ei ole millään tapaa arvostellut ratkaisuani saada lasta yksin (tää oli mun suurin pelko, ett saan jonkun "vanhoillisen" mamman, joka saarnaa...) vaan tukenut ja kertonut mistä voin apua saada :).

Molemmissa ultrissakin on ollut mukavat kätilöt :).

Hui hui, :eek: tiistaina klo 12 on ultra... en olis uskonut että näin rupeaa jännittämään kun tähänkin asti olen ollu aika rauhallinen kaikkien juttujen kanssa. Mie luulen että osaan sitten vasta rauhottua ja ruveta oikeesti tekemään hankintoja kun tietää kumpi on tulossa. Jotenkin on vielä nyt sellanen olo ettei oikein tiedä mitä tai millasta ostaa.

Huomenna olisi ollut r-ultra mutta minä hullu haluan pitää itseäni jännityksessä ja siirsin sen vasta perjantaille! :D No en tietty huvikseen vaan siks että mies pääsee mukaan!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Rakenneultrassa käyty. Kaikki on kunnossa, pienellä painoa 359g. Vastasi suurin piirtein viikkoja, joten laskettuaika ei muuttunut. Pieni haluaa pitää vanhempiaan jännityksessä ja sukupuolta ei saatu tietää, koska hän risti aina jalat, kun sieltä suunnalta ultrattiin. Samoin kädet olivat koko ultrauksen visusti kasvojen edessä. Meillä on vielä ylimääräinen ultra viikoilla 34-36, kun osallistun raskausdiabetes- ja ravitsemustutkimukseen. Jos hän silloin ei olisi näin salaperäinen :)

Meillä mies ei pääse mukaan ultraan. Mutta ystävä pääsee tueksi onneksi.

Ylihuomenna on meillä vuorossa rakenneultra, eikä millään malttais enää odottaa :p Mies pääsee onneksi sittenkin mukaan, hetken jo näytti siltä ettei töiden järjestely onnistu. Saasnähdä halutaanko meillä esittää alakerrastoa vai ollaanko sitä visusti jalat ristissä :D

Takaisin