Neuvola / ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Autumn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Samoin kuin Sasuk, huomiseen pitää täälläkin odotella nt-ultraa. Koska varhaisultrassa ei tullut käytyä, odotus on suuri.:confused004

Ihanaa on ollut lukea hyviä uutisia teiltä! Itsellä iskenyt tänään aivan hirveä jännitys ja erilaisia pelkoajatuksia; entä ellei siellä olekaan mitään? Tuulimunaraskaus? Tai ne ihmettelee miksi edes olen luullut olevani raskaana? (Jos vaikka molemmissa tekemissäni raskaustesteissä on ollut joku tehdasvika) :smiley-ashamed008 No, huomenna tähän aikaan on viisaampi. Toivottavasti nä hullut ajatukset jättää mut ees yöksi rauhaan...

Mä kävin kätilöopistolla ultrassa ja sanoivat et viikon päästä pitäis tulla tuloskirje tai -puhelu niistä verikokeista. Verikokeissa siis käyty jo hyvän aikaa sitten :) Mulla ru 25.6. Yritän alottaa sen odottamisen ja jännittämisen vasta kesäkuun puolella :D
Lumo, voi ne olla liikkeitä :) Tosi monet niitä ovat nyt sanoneet tunteneensa jo rv 11-12. Mäkin välillä jotain hipaisuja, ja juurikin sieltä missä vauva on. Omiini en kuitenkaan täysin luota vielä :D

Muoks! Paljon tsemppiä huomisille (ja myöhemmillekin) ultraanmenijöille! Peukut pystyssä et kaikil menis hyvin :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla ru 23.6 :) nyt vielä en kyl alota jänskäämistä.. :D

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app

Täällä ei ees saa suoraan rakenneultraan aikaa, vaan se täytyy taas soittaa sit lähempänä. Noh, kesäkuun alkupuolella tulee se 20 viikkoa, et max. 1,5kk odottelua :D pojista oon ollu rakenneultrassa 18+6 :)

Tsemppiä täältäkin ultraanmenijöille <3

Onnea hyvistä uutisista! :) Täälläkin käyty tänään (13+0) np-ultrassa, kirjottelinkin siitä jo tuonne ekaa pullaa odotteleville :) Kaikki oli hyvin ja tuleva iskäkin pääs ekaa kertaa näkemään millanen tyyppi tuolla mahassa myllertää ja ehkä se tosiaan meilläkin meni niin että nyt oikeesti tajus sen että mahassa tosiaan kasvaa jotain :wink Meillä ei myöskään varattu seuraavaa ulta-aikaa, eli kai sen "saa" itse sitten soitella..

Hei kaikki!
Uutena tulen mukaan marraskuisten ryhmään. Laskettu aika 9.11. Ensimmäinen lapsi tulossa, ikää minulla 28. Viime syksynä ensimmäisessä ultrassa viikoilla 9+3 sikiötä ei ollut olenkaan, istukka löytyi, joten lääkkeellinen keskeytys sairaalassa tehtiin.
Tämän vuoksi olenkin ollut hirveän epävarma ja ehkä hieman peloissanikin tämän raskauden suhteen. Siitä tulee varmaan nimimerkkikin Mammako? :D
Ensimmäisessä ultrassa kävin viikoilla 8+5 ja miten helpottavaa olikaan nähdä ja kuulla pienen sydämen sykkivän.
NT-ultrassa kävin eilen, eniten jännitti se, että onko siellä se pieni sydän sykkimässä edelleen ja siellähän oli :) nyt siis viikkoja 12+2
Niskanturvoke oli 1,5mm ja nyt odotellaan sitten tietoa yhdistelmäseulasta, toivottavasti saan vain kirjeen kotiin, puhelinsoittoa äitipolilta en haluaisi, koska sehän meinaa sit suurentunutta riskiä.

Minulla ru 23.6.

Tsemppiä kaikille odotukseen :)

Muokattu viimeksi:
Tsemppiä tämänkin päiväisille ultrajännääjille! :)

Meillä saa itse varata nt-ultra-ajan soittamalla suoraan sairaalaan, ja rakenneultra varattiin sitten tuolla nt-ultrassa. Ihan mukava kun sai itse varata suoraan omaan aikatauluun sopivan ajan.

Mulla on synttärit 23.6. Näemmä tosi monella on ultra just tuollon. Mulla "vasta" 25.6. mut kai se synttärilahjasta menee sekin vielä :D JOS kaikki on hyvin siis vielä sillonki :)

Ja hei, mulle sanottii et tulokset veriseulasta tulee viikon päästä. No netpostiin tulikin jo eilen illalla, eli ultrapäivänä, kirje :) Ei kohonnutta riskiä, tulokset normaalit :) :) :)

Aww..

Tuli aamulla käytyä ultrassa. Onnex aika oli puol 9 et ei tarttenu koko päivää oottaa.
Mut heräilin koko yön ja nousin jo 6 ku oli niin kiire päästä näkemään toukkaa.
Ja siellähän se polski 6,8cm pitkä sammakko jalka <3
Vastasi viikkoja 12+6 vaik LA mukaan viikkoja 12+4 joten ei muuteltu laskettua aikaa :)

Kaveri oli niin väsyny et ei malttanu olla hereillä ja koko ajan joutu sitä sit herättelee.
Mut on periny mun unen lahjat ja isän jääräpään ku ei suostunu heräämään :D
Mut ku autos istuttiin ni tuli tuli kevyt muks. Et nyt olis heränny sit? :D
Niin tai näin oli ihana nähdä et löytyy 2 kättä ja jalkaa ja jopa sormia päästiin laskemaan kun vilkutteli meille <3

Ultra otettu vatsan päältä ja oli aika suttuset kuvat. Mut ehkä siit selvän saa ;)

Tsemppiä kaikille viel ultraan meneville ja onnea niille jotka hyviä uutisia ovat jo saaneet :)

Liitteet

• 1398761454163.jpg
    1398761454163.jpg
    31.7 KB · Katsottu: 53
Heips!

Ultra ONNELLISESTI ohi! :angel13 Kaikki oli niinkuin pitikin! Äippäkin pysyi suht rauhallisena,tottakai onnen ja helpotuksen kyyneleet tuli! La siirtyi 3 pv myöhemmäksi eli nyt ois siis 13.11!
Nyt on jotenkin ihan omituinen fiilis.....ei tiiä mitä aatella ja miten päin ois.......

Toi on muuten jännä, että joissain paikoissa laskettua aikaa muutetaan herkästi, vaikka heittoa olisi ultrassa vain pari päivää. Meidän sairaalassa pitää olla viiden päivän ero, jotta muutetaan aikaa. Mulla ultra heitti yhden päivän menkoista (tai itse asiassa ovulaatiosta) laskettuun, joten ei aikaa ei lähdetty siirtämään - eikä sillä väliäkään, pääasia, että kaikki näytti olevan hyvin kaikista alkuraskauden vuodoista huolimatta.

Ja onpa muuten ultralaitteet muuttuneet tarkoiksi neljässä vuodessa! Edellinen nt-ultra takana lähes tarkalleen neljä vuotta sitten, eikä siitä mitään raajoja erottanut, mutta nyt näkyi tosi selkeesti!

Hei!

Eka neuvola takana. Papruja täyteltiin ja sitä tavallista. Pyysin, että voitaisko kokeilla kuunnella sydänääniä. Vähän vaikeena th sanoi, että kokeillaan, mutta ei ehkä saa näillä viikoilla kuuluviin. No, ei se sitten onnistunut. Ei mulla mitään paniikkia tullut, mutta kärsivällisyys loppui. Nt-ultraan voi olla melkein 4 viikkoa vielä, enkä kertakaikkiaan enää kestä tätä odottelua, joten menin sitten vastoin aiempaa päätöstäni saman tien varaamaan ajan yksityiselle varhaisultraan. Olkoon se hinta sitten mun mahdollisesta hetkellisestä mielenrauhastani, tai vaihtoehtoisesti tiedosta, jos asiat evät olekaan niin hyvin kuin toivon. Epätietoisuus on vaan niin ärsyttävää!

Palaillaan.

Ainiin, rv 9+6 neuvolan mukaan.

Stork ja Olmi tervehtivät! Kaikki on hyvin. Mies heräsi horroksesta siihen, että meille tulee oikeasti vauva. Minä itkin ja nauroin koko ultrauksen ajan. Olmi näytti peukkua ja vilkutti, että täällä on kaikki hyvin. Onni tunteena sai uuden merkityksen. ♡

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app

Liitteet

• 1398854532478.jpg
    1398854532478.jpg
    53.2 KB · Katsottu: 47
Takaisin