Neuvola / ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Autumn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hihi, kuvassa toldellakin on ihan pullapojan näköinen pikku "ukkeli", Blueroseteddy! Hauska. Tuli mieleen tuosta ultrakuvasta, että työkaverilla on tänään päällään t-paita, johon on painettu nt-ultrakuva! Oli itseasiassa aika makee. Hänen vaimollaan on laskettu aika muistaakseni ihan ensi viikolla. Tällä vähän jännäillään hänenkin puolestaan, että milloin poksataa! :wink

Meillä nt-ultra onnellisesti takana! :Heartred Kaikki oli juuri niinku pitääkin.:) siellä se suloisesti venytteli ja pienet sormetkin näkyi selvästi.:Heartpink Oioi tätä onnen määrää ja sitä kuinka paljon tuota pikkumatkalaista jo rakastaa:Heartbigred Kohta päättyy eka kolmannes ja toinen alkaa. :) tänään siis rv 11+4 <3

Voi kauhee, kun jännittää :( Eilen oli siis eka neuvola vasta. Harmittaa, kun tää homma on venähtänyt tälleen, kun alkuraskaudessa oli kaikkenlaista... Mä en siihen seerumiseulaan ehtinyt, mutta en viitsi ottaa turhaa stressiä, kun asialle ei enää mitään voi tässä vaiheessa.
Ens viikolla todennäkösesti ultrataan sitten ja tapaan vihdoin pikkuisen masuasukkini <3

Mulla ei ole mitään vuotoja tai suurempia kipuja ollut, mut silti välillä vaan panikoin, että onko nyt sitten oikeesti siellä joku... No masu ainakin tuntuu kasvavan hurjaa vauhtia :) rv 12+4 <3

Astra, mulla myös ♡♡♡

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app

Maanantaina ultra ja kyllä niin kärsimättömänä oottelen :P onneks on viikonloppu täynnä ohjelmaa :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Meillä nt-ultra 2.5. sitä nyt jäänätessä ja odotellessa :).

Pakko vähän hehkuttaa meidän neuvolan tätiä: soitin sille labratuloksista ja ihan kysymättä erikseen sanoi, että jos tuntuu siltä, niin milloin tahansa voi tulla kuuntelemaan sydänääniä. En mä itse olisi osannut edes kysyä, kun niin tottunut siihen, että julkisella puolella saa just sen hoidon mitä tarvitsee pysyäkseen hengissä :D.

Täällä Ultra vasta 8.5 ja sitten ollaankin jo vkolla14 :) Menee pitkäksi mutta todennäköisesti vkolla11 ultrassa vuotojen takia käyminen "vaikuttaa". Tai sit on vaan kiirettä :grin Silti vielä piinaavat 1,5vkoa!!!!

Meillä oli tällä viikolla nt-ultra, pitkään piti ultrata että tyyppi kääntyisi oikein päin että lääkäri saisi mittaukset tehtyä, piti yskiä ym. :D saipahan katsella toista pitkään ruudusta :Heartred sydämen syke kuultiin myös ekaa kertaa! Lisäksi pienokainen oli myös juuri sen kokoinen kun viikkoihin nähden kuuluisi ollakin(ultrapäivänä 12+3). Odoteltiin hetki kun kävivät laskemassa niitä todennäköisyyksiä, samalla saatiin rakenneultraan aika joka on sit 17.6. Laskuri ei hälyttänyt(luku oli 1:3600, mitä teillä muilla se on ollut?) joten lääkäri toivotti hyvää jatkoa ja sanoi et jatka samaan malliin :wink
Saatiin mukaamme myös pari kuvaa pikkuisesta ja niitä on nyt sit skannattu ja mieheni laittoi puhelimeensa sen taustakuvaksi sekä laminoi äidilleni kopion kuvasta. Uskomaton on kyllä tämä onnellinen tunne, hymyilyttää ja itkettää jatkuvasti!!
Onnea myös muille marraskuisille ultraan ja ihanaa odotuksen jatkoa :Heartbigred

Mulla olis huomenna np-ultra ja alkanu pelottaa ihan hirveesti. Mulla edellinen oli keskenmeno kromosomipoikkeaman vuoks. Np-ultrassa siis todettiin valtava niskaturvotus ja eloton sikiö. Nyt tiedän kyllä et kyytiläinen on elossa, kiitos dopplerin, mutta pelkään kuollakseni et kaikki ei muuten ole kunnossa. Näin jo untakin et vauvalla oli 8mm niskaturvotus ja ne mun veriarvot päin prinkkalaa... :( Aiemmin sitä jännitti ku pääs vauvaa katsomaan, nyt sit vaan pelottaa. Tsemppiä saa toivottaa, mut älkää kukaan turhaan lupailko et kaikki on kunnossa, kun sitä ette voi tietää... Hullua tämmöinen pelko. Toivon todella et ei ole nyt äidinvaistosta kyse. Wish me luck!

Tiedän niin sun tunteen..... kaikki hokee "kyllä siel o kaikki hyvin" silti aina tämö pelko.. muutenkin mulla ollut huoboa tuuria.. tosin ei tässä asiass muttamutta :( huomenna klo 12.... apuva.. mä niin rukoilen et siellä se möngertäää ♡ paljon onnea sullekkin huomiseen.

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app

Meil on Lauruska melkein samaa aikaa, mulla 11:45. Tsemppiä sinne! Huh hei, ei varmaa nukuta ens yönä. Iiks.

Oceansoul.. jepp.... jos sitä sais ees vähä unta palloon. en haluais sanoa ääneen.. mut nyt jo toi toukandeerus masussa on niin rakas et sydän särkyis jos siel ei ois kaikki hyvin... ♡

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app

OceanSoul ja Lauruska, samassa veneessä ollaan täälläki! Jännittää ja pelottaa. Kohtu on kasvanu, kädellä tuntee. Hoen ittelleni koko ajan et kaikki on hyvin. Huomenna klo 11:30 :) tsemppiä tytöt! <3 <3

Meillä onki ajat näköjään 15min välein, hauskasti :D saadaan jännittää samaan aikaan :D

Takaisin