Neuvola / ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Autumn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä sinullekin Iltatähtönen! Mäkin oisin voinu nukkuu pidempää mut kuopus pitää huolen aikasesta herätyksestä :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulki on ultra vappuaattona.... Toivottavasti kaikki on hyvin kun ei oo oireita...

2 tuntia H - hetkeen... must onn tullu jo ihan vainoharhanen.. ku ei okseta tai mtn ei oireita... ja lietson tätä pelkoa... pläääää jospa ny vaa rauhottuisin :)

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app

1h30min.... Syke piti vielä äsken käydä kuuntelemassa. Hitto ku pelottaa nii ettei pysty mihkää keskittymään ja oksettaa vielä tavallista enemmän nyt...
Lauruska, oireet saaki olla jo hävinny tässä vaiheessa, siitä ei kannata olla huolissaan :) Mä kuulun niihin jotka oksentaa vähän pidemmälle, about rv14 vissii aiemmin helpottanu.

Tsemppiä muille ultraan meneville :)

Ultrassa käyty, siellä pieni huitoi ja heilui minkä kerkesi :love7 Nt oli 1,0mm, sikiö vastasi viikkoja 12+0. Kätilö siirsi la ajan 10.11, sai joissain laskuissa viikoiksi 12+6. Mutta pääasia että kaikki on kunnossa :happy093Mieskin taisi nyt taas ymmärtää että vatsassa oikeesti kasvaa joku :laughing002

Onnea paljon!!! :) Mulla vielä 9 minuuttia plus toki mahollinen myöhästyminen... Oon nii herkillä et itkin ku vastaan tuli kotimatkalainen vastasyntynyt kaukalossaan ❤️ Huh :D

Ihanaa Iltätähtönen ja Lauruska93! Onnea hyvistä tuloksista! Mites OceanSoul83? Ellishattara?

Hitsit, mulla alkaa hiipiä ikäviä epävarmuuden tunteita. Onko siellä ketään? Onko kaikki hyvin? Mulla vasta eka neuvola vappuaattona ja nt-ultrasta vielä tietookaan. Blaah, odottavan aika totisesti on pitkä!

Janis77 kiitoksia!! Ja kyllä varmasti on ♡ mullakin oli tommonen tunne aamullaki vielö mitä lähemmäs vaa ultraa pääsin!!! Mutta usko pois.. siellä varmasti on jokin ♡

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app

Varpaiden heiluttelua kuvassa ❤️ Nt 1,7. Koko vastas rv 12+4, mut pysyttiin neuvolan laskemassa 12+1. Itse siis tähän asti laskenut tuon oikean mukaan, mut siirryn nyt suosiolla noihin neuvolan päiviin :D Mä pakahdun onnesta ❤️ :) ImageUploadedByVau Foorumi1398683163.348125.jpg

Pitäisi odottaa vielä kaksi viikkoa,että saa tiedon onko tuolla mahassa mitään elollista. Onnea teille jotka saaneet hyviä uutisia :p

Niinpä :) Mulle sanottiin että menee vielä viikko kun saa veriseulan tulokset. Kävin melkein 2vko:a sitten verikokeissa. Meniköhän multa nyt jotain ohi, vai käsitinkö onnen huumassa ihan väärin? Joka tapauksessa pitää taas odottaa :wink Rakenneultra on mulla 23.6, koskas muilla? Tsemppiä muille ketkä ovat ultraan menossa :grin

Ihania uutisia! Tippa silmässä luin teidän jännäyksiä ja onnen hetkiä <3

Ensi tiistaina klo 14 olisi meidän vuoro. Odotan tosi, tosi paljon :)

Mä olen nyt tuntenut hassuja hipaisuja mahassa parina päivänä ja jäänyt miettimään, josko ne voisi olla jo liikkeitä. Esikoisesta tunsin muistaakseni viikolta 16 tai jotain. Pitänee tarkastaa omista muistiinpanoista. Voisivatkohan nämä olla jo liikkeita, hui :D

Ihanaa kevätiltaa!

Mä kävin 11.4. verikokeissa, 16.4. oli nt-ultra ja samana päivänä olivat postittaneet tuloskirjeen sairaalasta. Yllättävän nopeaa toimintaa! Rakenneultra on 12.6. eli puolentoista kuukauden päästä.

Takaisin