Olkaa onnellisia, että teille on vasta nyt tullut se parin viikon välein. Minä olen täällä peräkylässä käynyt alusta asti 2-3viikon välein. Olisi aina ottanut 2 viikon välein, mutta joutui pitämään lomaa välillä. Mitään ongelmia ei ole ollut. Viikkoja on nyt 27+4.
Kyllä tässä aikamoiset järjestelyt on saanut tehdä, kun aina ei voi ottaa tota esikoista mukaan.
Meidän vauva osaa kujeet jo alkuunsa. Se on alusta asti tykännyt enemmän olla pää ylöspäin ja se on jo pitkän aikaa tehnyt sitä, että vain neuvolaan mennessä kääntyy. Olen yrittänyt sille sanoa, että kohta käy huonosti, jos ei ala pysyä pää alaspäin, mutta taitaa tulla vielä pahempi jästipää kuin siskostaan... [;)]
Onko teillä muilla sellaisia ihania sukulaisia, jotka valittaisivat tulevan vauvan horoskooppi merkistä? Olen molempien raskauksien aikana saanut omalta mummilta (minun äidinäiti) saanut valituksen siitä, että teen ihan väärän merkkisiä lapsia. Ensimmäisestä tuli rapu ja se oli ivan hirveää, "miten te ette yhtään ajatellut?" Siinä ei tullut horoskooppi merkit mieleen, kun puoli vuotta yritettiin ennen kuin tärppäsi. Toisen raskauden kohdalla suree sitä, että tulee kauris, joka on kuulemma vielä pahempi, eikä nytkään oltu yhtään mietitty. Tätäkin yritettiin 5 kuukautta niin ei todellakaan alettu laskemaan minkä horoskooppi merkin alla syntyy. Ensimmäisen kohdalla ärsytti, mutta nyt lähinnä naurattaa, kun vanhan ihmisen huolet ovat tätä tasoa.