Saako tuota Ferrodania apteekista?
Saa, mulle ainakin kesällä sanottiin että on vieläpä sellainen ihan uus tuote että ehkä siks sitä ei kaikki oo osannu kokeillakkaan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Saako tuota Ferrodania apteekista?
Sisätutkimusta ei tehnyt, kysyi haluanko, totesin että ei varmaan tarvetta kun ei ole ollut oikeita supistuksia ja hän samaa mieltä.
Mulla oli verenpaineet nyt 113/95 ja niitä nyt seurataan kotona tiiviisti, nimittäin pissa oli kuulemma siinä ja siinä oliko protskut plussalla joten ne menee vielä labraan. Turvotus oli ++. Myrkytyshän se tästä vielä puuttuukin.. Magnesium pitää nyt heti lopettaa kun voi vaikuttaa mun kilppariarvoihin kun ne on ollut pielessä, torstaina katotaan taas viimesimmät arvot. Ultralla tehtiin kokoarvio joka oli 2600g, korkeintaan vähän päälle 3kg tyttöä lupaili mutta en uskalla kauheasti noihin arvioihin luottaa. Sisätutkimus oli ja streptokokki näyte otettiin, eikä pitäisi olla estettä alatiesynnytykselle. Paikat edelleen tiukasti kiinni, kohdunkaula 3cm.
Rv 36+3
Minulle annettiin silloin pari vuotta sitten ohjeeksi saman kokeneena, että pitää levätä pimeässä huoneessa ja ei saa katsoa telkkaria tms. Sanottiinko sinulle mitään ohjeita?
Huomasin tuon vasta kotona, eikä lääkärikään mitään maininnut. Johtuukohan tuosta asennosta?! Viimeksi kuitenkin terkkari oli sitä mieltä, että on rt:ssa ja pää hyvin laskeutunut.. Onkohan voinut lapsi tulla toisiin aatoksiin ulkomaailmaan tulon suhteen? Tänään oli lääkärineuvola. Viimeeksi neuvolassa käynyt 5 viikkoa sitten. Verenpaineet ollut kotimittauksissa noususuuntaisia ja niin oli nyt neuvolassakin. Alapaine pääsääntöisesti yli 90 ja yläpaine 130-140. Normaalistihan minulla on matalahkot paineet. Nyt sitten sovittiin neuvola-aika jo ensiviikolle, kun siellä tulee sitten tsekattua se pissikin. Paino oli noussut 2 kg viidessä viikossa. Ja selvisipä sekin, että tämä ipanahan on perätilassa ja äitipkl:lle lähti lähete. Olenkin ihmetellyt, kun tää myllää ja möyryää niin paljon ja joka puolella, niin kuulemma johtuu juuri tuosta perätilassa olosta, kun on enemmän tilaa peuhata. Sf-mitta oli sama kuin 5 viikkoa sitten, eli 29cmHuomasin tuon vasta kotona, eikä lääkärikään mitään maininnut. Johtuukohan tuosta asennosta?! Viimeksi kuitenkin terkkari oli sitä mieltä, että on rt:ssa ja pää hyvin laskeutunut.. Onkohan voinut lapsi tulla toisiin aatoksiin ulkomaailmaan tulon suhteen?
![]()
Minä haluan synnyttää alakautta!!!
Rv 35+4