Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä pienikin äiti saa isoja vauvoja. Ainakin minä.
Kyllä pienikin äiti saa isoja vauvoja. Ainakin minä.

Kävin tänään kasvukontrolliultrassa äitiyspolilla ja ei kyllä ollut mitenkään erityisen miellyttävä reissu. Ensin tekivät sisätutkimuksen, joka oli todella kivulias ja nyt vuodankin palkaksi verta sitten... Sen verran selvisi, että kohdunsuu oli 0,5 cm auki, sitä oli 3 cm jäljellä ja puolikova (epäkypsä siis). Olisi minun puolestani saanut jäädä tutkimatta, sen verran inhottavaa se oli! :D
Vauvaa mittailivat kovasti sitten ultralla, itsehän en edes nähnyt koko ruutua ja kommunikointi oli hyvin vähäistä. Napero oli nuppinsa asettanut hyvin syvälle lantioon ja joutuivatkin kovasti tekemään töitä saadakseen sen mitattua... Ei tietysti tullut yllätyksenä, että se nuppi on alhaalla kun on tuokin maha pudonnut ja häpyluussa niitä kipuja aika-ajoin onkin.
Ihan oli pikkunen vielä käyrillä, vaikkakin alakäyrää mentiin. Painoarvio oli tässä vaiheessa 2,4 kg. Lätkäisivät vielä uuden kontrollin kahden viikon päähän tästä, itse toivon melkein, että napero syntyisi ennen sitä niin ei tartteisi mokomaan enää mennä :D Muuten ei ollut mitään vikaa istukassa tai virtauksissa tai missään. Meidän pirpana nyt vaan taitaa tulla äitiinsä ja syntyä pienenä. :)
36+1