Neuvolassa käyty rv 15+4 :) Paino +1,6kg, jee olin varautunu henkisesti johonkin kolmeen kiloon

Hemppa oli 122 (viimeks 123) et en saanu vielä mitään rautaa. Paineet 121/72 (viimeks 122/78) eli tasasesti etenee
Sydänäänet kunneltiin ja hienosti kuulu

sydämen syke 136. Kuulemma hirveesti liikku, karkas koko ajan anturin alta. Th kysykin et tunnenko liikkeet kun toinen viuhtoo noin paljon. Tuntisinkin!
Pissat sun muut ok. Verikokeista en saanu mitään lukemia tietää

sano vaan et jos np:stä ois tullu jotain huonoa niin se tieto ois jo tullut

mut siis mulle ei kerrottu niitä down-lukemia mitä jotkut on laittanu tänne....Veriryhmästä juteltiin sen verran kun oon O rh- että joskus rv24 otetaan verikoe mistä katotaan taas vasta-aineet (nyt niitä ei ollu) ja samalla onko sikiö rh- vai rh+. Jos se on plussa saan samantien sen vasta-aine piikin. Jos ei oo niin sen saa vasta synnytyksen jälkeen. Ja viikolla 36 otetaan kans verikoe.
Seuraavaks ois 18.12. neuvolalääkäri. Mitä se yleensä tekee, aika oli lyhyt n. 20min? Terkkari sano vaan ettei välttämättä tee sisätutkimusta jos sille ei oo tarvetta...mulle jäi vaan mieleen kun kaveri kerto et sen piti ottaa ite joku näyte molemmista rööreistä kotona

ja lääkäri oli myös tutkinu kaikki aukot

(vai tuleeks tälläset myöhemmin, en muista millä viikoilla kaveri oli :D ).
Ja laittamalla vaan käden mun vatsalle terkkari sano et kohtu on pyöristyny kauniisti

osaispa ite ees paikantaa koko kohdun
Influenssapiikinki hain reilu tunti sen jälkeen ku lähin neuvolasta. Terkkari unohti sen, munki piti kysyä mut unohin

Soitin sit neuvolan ajanvaraukseen ja sain toiselle terkalle ajan, oma oli sit aulassa vastassa ja nappas mut itelleen kun sanoin että oon tulossa vieraisiin