Miksu
Oman äänensä löytänyt
Nt ultrassa mitataan pää peppu pituutta, eli tuo crl 6.7cm pitäis sillon olla pituus päälaesta pyllyn alle :)
nii siis sitä tarkotin :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nt ultrassa mitataan pää peppu pituutta, eli tuo crl 6.7cm pitäis sillon olla pituus päälaesta pyllyn alle :)
Moikka! Käväisin eilen ultrassa varmistamassa, että kaikki ok, kun olen ollut jo viikon tosi kipeänä ja kuumeessa. Päiviä 15+0. Ultrattiin alakautta ja pituus 8,6cm. Eikö se ole kovin vähän? Aiemmissa ultrissa täsmännyt päivälleen, mutta takana viime vuonna kolme keskenmenoa, joissa koko ei täsmännyt ikää.
Voiko alakautta tehty ultra vääristää? Tai onko kellään kokemuksia vastaavasta?
Vau.fi sivuilla keskimääräiset mitat noilla viikoilla: pää-perä mitta 8,6cm ja koko pituus 10cm. Eli ei nyt välttämättä kovin alakanttiin nuo sinun mitat, toki ultraajasta riippuu millaiset mitat saa ja merkkaa ylös.
Ootteko itse suht pienikokoisia tai siroina syntyneitä?
Nyt on tainnut väsymyspäissä tulla joku ajatusvirhe! Ja näköjään kopsailin nimenomaan rv15 mitat sinun vastaukseesi. Pahoottelut sekaannuksesta :)Minulla lukee vau.fi -sivulla sekä sovelluksessa
Rv 16 (15+0-15+6)
"(CRL): 10 cm
Koko pituus: 12 cm"
Rv 15 vastaavat mitat 8cm, eli heittäisi viikolla :O mistä tuo 8,6cm löytyy? :)
Kovasti ois vaan halunnut tuijotella suoraan anturiin päin. Ei mulla paineltu mahaa, ootettiin vaan, että pyörii oikeaan asentoon, kun oli niin kovasti liikkeellä muutenkin. Sit kun vihdoin pyöri oikeaan asentoon niin oli kyllä pää ihan suorana, että kaikki mitat sai hyvin otettua.