Neuvola - ja ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Anskunen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla oli rv 28+3 ultra ja painoarvio oli 1190g pojalla. Tuostaki ultrasta jo siis viikko. Nyt on rv 29+3.

Juu ei ne huvikseen ultraile,mulla oli nyt 4 ultra istukan seurannan takia ja viimeks oli kun oli vuotoa.

Täällä oli eile ultra eli rv28+2 ja pienellä painoarvio 1000g.. koska kohdunkaulalla/-suulla kaikki ok niin seuraava ultra tais olla vasta rv38 :D

Mäkään en ole saanut painoarviota ja tuskin enää tulee ultraakaan. Eilen sain neuvolasta kaikki loput neuvola-ajat, synnytys lähenee :)

Täällä oli eilen rv 28 + 5 painoarvio 1520g. Vähän pelästytti, että mikä jättiläinen siellä on kasvamassa.

28+0 oli painoarvio 1150g, ei tietääkseni muuta arviota ole sit enää tulossa...

Mulla oli viimeviikolla sokereitten takia tota seurantaa kun tiheemmin tehdään, ni ultra, jossa painoarvio 1600, viikot sillon siis 30+4... mä ymmärsin lääkärin höpötyksestä,että olis isokin.. no ei teidän kommenttien perusteella kyllä... Aiemmista ei oo näin tiuhaan mitattu, joten en muista/tiedä!

27+3 ultrassa painoarvio 1040g, mutta nyt mennään jo 28+2. :) Meille sanottiin, että vähän keskiarvoa pienempi olisi, mutta siis ihan normaalin kokoinen viikkoihin nähden..

Netistä löysin tuossa yhdessä vaiheessa sen taulukon minkä mukaan vertaavat painoarviota viikkoihin. Taisin sen linkatakin joskus jonnekin tänne :) Muistaakseni ihan thl:n sivuilta löytyi. Maanantaina saadaan meiän masuasukista taas painoarviota, viimeksi 28+0 oli 1222g.

Miks teillä kaikilla muilla on "ylimääräsiä" ultria? :o mulla ei oo ollu ku 2 nt ja rakenne ultra. Vaihteleeko se paikkakunnittai? Vai oooteko yksityisel käyny :o ? Oon tässä ihmetelly ku lukenu teijä kommentteja :D itellä 28+6 ja ei oo mainittukaa mistää ultrista..

No noita ultriahan on enemmän jos on jotain tarkkailtavaa. Eli jos jostain ollaan huolissaan tai vaatii seurantaa. Meillä esim noi keuhkojutut. Ja joillain kuulostaa olevan neuvolassakin ultralaitteet, mistä olin alussa kade, paitsi nyt kun saa ravata senkin edestä käynneillä :)

Aaaa, aivan aivan. Mulle sanottiin vain et ultrataan jos ei tiedetä miten päin poika masus oleskelee loppuraskaudesta.

Minä oon päässyt ylimääräsiin ultriin, koska osallistuin johonkin sikiön verisuoni tutkimukseen. Siellä sain myös painoarvion vauvasta. Pyysin myös neuvolasta päästä painoarvio ultraan ja se on ehkä 35+6 (riippuu lääkäristä) :)

Ja minä juoksen tosiaan radin takia ultrissa tiuhaan... Mut nythän mä hokasin :D Ku tossa laitoin tota painoarvioo että lääkäri sano sitä... että toinen lääkäri tais sanoa että keskikäyränen ja äsken tajusin,että tossa mun laskurissa joka näkyy täällä koneen kautta selaillessa, näkyy toi keskivertonen painoarvio :D Suomalaisen jonku ohjelman painoarvio on muuten monta sataa grammaa pienempi... oliko se liberon vai minkä... Nyt toi näyttää että 2kg olis... melko hyvä olis siis jo :D

Takaisin