Neuvola - ja ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Anskunen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täälläkin eka ultra nyt käytynä ja siellä iloinen pikkutyyppi heilutteli käsiään <3 Vastasi täysin viikkojaan ja la edelleen itsenäisyyspäivä :) Nyt vierähti kivi sydämeltä :smiley-bounce005 Kovin näytti mun silmään pieneltä pojanalulta, mutta ultraaja oli sitä mieltä, ettei pysty vielä sukupuolta näkemään......hmmmmm! No mut eipä sillä väliä, pääasia, että kaikki oli hyvin:)

Wildside ja mindis; mäkin tulen synnyttelemään Kysille :D Sikälimikäli nyt vaan asunto saadaan syksyllä sieltä. Kovasti lupailivat Nikulla et kun lapsikin on tulossa niin toki :)

Ja ps. Mindis; sama nt-ultra päivä mulla. Kauhistuttaa jo nyt. Oon ihan oireettomana.... :(

Ninnu mulla on sit oireita sunkin eestä :'D mut uskon että kaikki on sulla massussa hyvin! Ja eikös nyt näillä viikoilla ala pikkuhiljaa oireet helpottamaan? Tosin mun äiti oli molemmat raskaudet täysin oireeton ja kaks tervettä mukulaa se sai :D vähän ehkä ollaan tyhjäpäitä mun veljen kans mut muuten aika normaaleita ;)
Tää oottaminen on kyllä yhtä tuskaa!

Minulta on taas jotenkin mennyt ohi että kysillä on sitä uusittu :) olin vaan iloinen siitä kun jostain luin, että nykyään muutkin pääsee osastolle äitiä ja vauvaa katsomaan kuin isät ja vauvan sisarukset :D Kävi aika pitkäks yksinään möllötellä, kun eka huonetoveri vaan valitti puhelimessa...

Toivottavasti Ninnu saatte ja uskompa, että saatte :) onhan vuokra-asunnoissa kuitenkin aika paljon vaihtuvuutta.

Mammuli83 mullakin laskettu aika itsenäisyyspäivä, mut nt-ultra vasta ens maanantaina 13+1! :( ärsyttää et se on niin myöhään kun kaikki muut tuntuu päässeen jo 11+ tai 12+!

Jeiij, kivaa kun on muitakin kysiläisiä :) Pitää kertoo teille millaset tilat siellä on, kun kahen viikon päästä pääsen kattoo. :)

Toissapäivänä soitin synnärille kysellen että koska ultra kun rv.12 kiikarissa eikä vieläkään kirjettä/ilmoitusta ajankohdasta. Selvisi että olivat unohtaneet laittaa mitään ultra-aikaa josta pahoittelut mutta saivat sitten katsottua ajan rv.13 loppuun. Eilen tuli vatsakivut ja verta niin ambulanssilla sairaalaan jossa ultrassa kaikki kunnossa <3 pikkuisen sydän sykkii ja herttaisesti vilkutti :) syyksi oireilulle selvisi infektio johon nyt antibioottikuurilla

Täällä ois nt-ultra ensi viikon tiistaina 2.6., kun on rv12+1 kuukautisten mukaan. Käytiin varhaisultrassa yksityisellä viime viikon tiistaina 19.5, jossa kaikki näytti olevan erittäin hyvin :happy: Tuolloin kuukautisten mukaan piti olla 10+1, mutta ultra näyttikin 10+4. Eka neuvolakäynti oli tän viikon alussa, jossa siirrettiin nt-ultra kahta päivää aiemmmalle. Jännittää tuo ensi viikon käynti, vaikka viimeksi kaikki oli hyvin. Ei malttaisi odottaa :nailbiting:

Tänään oli nt-ultra ja kaikki hyvin ❤huikeeta oli nähdä miten oltiin menty varhaisultrasta eteenpäin, pikkuinen vastasi viikkoja ja kaikki näytti olevan kunnossa :)

Oon täällä taustalla seuraillu joka päivä keskusteluja, hyvä että on tämmönen paikka!

RV 12+2

Onnea tuhina ultrakuulumisista! :) Hassua etteivät muuttaneet, kun kuitenkin noin monta päivää eroa. Mulla muutettiin kun oli 5 päivää eroa, mutta tosin toiseen suuntaan eli oli pienempi.

Sano että jos ois useemman viikon heittänyt ni sit ois muuttanut... mutta varmaan se ei sit varsinkaa näin päin ni niin helposti oo tarvis.. :)

Nt Ultrassa käyty ja siellä sydän edelleen jyskytti :) hirveen rauhallinen tapaus ja ultraaja kehuskeli että tää olikin päivän ensimmäinen yhteistyö haluinen vauva :D niskaturvotus 1.9 eli normaali ja pikkusella pituutta tasan 5cm vastas siis viikkoja 11+6 mutta ei lähetty laskettua muuttamaan :)

Rv 12+2

Täälläkin nt-ultrassa käyty tänään ja kaikki näytti hyvältä :happy: Vauva vastasi viikkoja täsmälleen (11+4). Lasketuksi ajaksi tuli 14.12. Niskaturvotus oli muistaakseni 0,92. Vauva näytti ottavan rauhallisesti tutkimuksen alussa, mutta sitten ilmeisesti hermostui tökkimisestä ja alkoi pyöriä ja viuhtoa. Ainoa ehkä vähän huono juttu oli, että istukan reuna oli hiukan kohdunsuun päällä. Kätilö sanoi, että saattaa johtua siitä, että virtsarakko oli sillä hetkellä aivan tyhjä ja se täyttyessään tuuppaa istukkaa pois siitä. Kertoi tästä sen takia, että en hirveästi säikähdä, jos tulee pientä ruskeaa vuotoa, koska istukasta voi tuossa paikassa ollessaan verta vuotaa. Sanoi, myös, että jos tulee kirkasta verta, niin sitten voi soittaa päivystykseen.

Pelkäsin ilmeisesti tätä ultratulosta enemmän kun arvasinkaan, koska sen jälkeen kun selvisi, että kaikki on hyvin, niin alkoi hirveästi itkettämään. Kun päästiin kotiin niin kaivettiin mammavaatteet varastosta, että maha pääsee vähemmän kiristäviin oloihin :joyful:

Mekin oltiin tänään ultrassa, siellä se pikkuinen köllötteli ja viuhtoi. Lasketuksi ajaksi saatiin 23.12. eli se siirtyi reippaasti eteenpäin. Tätä osasin raskaustestien perusteella odottaakin. Viikkoja on nyt koossa 10+2. Niskaturvotusta ei voinut noin pieneltä mitata eli ultraan kahden viikon päästä uudestaan. Mutta toistaiseksi kaikki mainiosti. Enkä ole edes oksentanut neljään päivään!

Takaisin