Neuvola - ja ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Anskunen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jos mies lähtee nii se voi kattoo isomman perään ja tarvittaessa poistuu huoneesta. Jos yksin meet nii tietty hankalampi..

Mies tulee mukaan kyllä. Yritetään nyt vielä josko joku kerkeis poikaa sen aikaa katsomaan mutta mukaan on sit pakko ottaa jos ei kukaan kerkee siks ajaks vahtimaan.. :)

Mua itteeni suorastaan pelottaa mennä huomenna aamusta nt-ultraan. Pelkään sitä niin paljon, jos kaikki ei olekaan hyvin. :(
Tänään on ollut muutenkin niin oireeton päivä, etten tiedä miten päin olisin.
Miehellekin sanoin, että pelkään mennä sinne ultraan, kun en tiedä miten reagoin jos tulee huonoja uutisia. :( joudun siis menemään sinne yksin, kun miehen täytyy olla nuorimmaisen kanssa silloin..

Elä Lilminni huoli. Mullaki lopou oireet jo aika päivää sitten. Ei oo pahaaoloo, ei tissit kipeet, ei kerta kaikkiaan mittään. Edes nipistelyjä ei oo tuntunu mut silti tänään ultrassa kaikki hyvin. Mulla oireettomuus merkkaa ekaa kertaa hyvää. :)

Onnea Wildikselle hyvistä ultrakuulumisista!

LilMinni, näillä viikoilla oireet alkavatkin monella hävitäkin, joten älä huoli <3!

Täällä ollaan perjantaina menossa nt-ultraan. Mies tulee ainakin sairaalaan mukaan, mutta en tiedä haluanko sitä sinne tutkimushuoneeseen. Ensin olin sitä mieltä, että menen kokonaan yksin, mutta muutin mieleni. Jos nimittäin tuleekin huonoja uutisia. Onneksi sai töistä vapaata näin lyhyellä varoitusajalla. Pelottaa hirveästi.

Onnea hyvistä uutisista niille, jotka ovat niitä saaneet!

Vilijonkk4 12+3

Mulla on nt-ultra huomenna puolenpäivän aikaan... Koko viikolla ei ole oikein muuta osannut ajatellakaan!

Miten LilMinnillä meni?

Täällä eka neuvolakäynti takana. Hoitaja epäili ettei kuulu vielä sydänäänet vaan kuunneltiin kuitenki ja sieltähän se kuului pikkuisen vahvat syke! <3 Aikaa meni käynnillä 30 min vaan oli tuttu hoitaja ja kun edelliset synnytykset ollut -13 ja -14 ja kaikki menny hyvin niin eipä siellä ihmeempiä asioita ollutkaan. Eka ultra pitäis varata, mutta en oo päässy ajanvaraukseen ku siellä on nyt joku katkos (Oulussa). Rv 9+3

Täällä eka neuvolakäynti takana. Hoitaja epäili ettei kuulu vielä sydänäänet vaan kuunneltiin kuitenki ja sieltähän se kuului pikkuisen vahvat syke! <3 Aikaa meni käynnillä 30 min vaan oli tuttu hoitaja ja kun edelliset synnytykset ollut -13 ja -14 ja kaikki menny hyvin niin eipä siellä ihmeempiä asioita ollutkaan. Eka ultra pitäis varata, mutta en oo päässy ajanvaraukseen ku siellä on nyt joku katkos (Oulussa). Rv 9+3
Mulla myös edelliset synnytykset -13 ja -14 :) Missä kuussa ovat syntyneet? Meillä 3/13 ja 6/14 :) Veikkaan et tästä tulee 11/15 mut saas nähä :) Ei auta olettaa ku menee sit kumminki yli. Mä san valita synnytänkö OYS vai OAS, äitipolikäynnit on Raahessa..

Nyt käyty ekas neuvolassa :) Käytiin niitä perusjuttuja läpi ja sit ku en ihan varma menkoista ollu, ni ultrattiin. Sikiö vastas viikkoja 8+3 eli vähän vähemmän ku mitä oletin.. Mut siellä sydän sykki ja pikkukuvanki sain jo mukaan. La muuttui noiden mittojen mukaan 28.12 ->3.1.2016, mutta taidan silti täällä joulukuisissa pysyä. Toi varmistuu sit nt ultrassa. Nyt pitäs jaksaa muutama päivä töitä viel ja aloittaa kesäloma. Nt ultra ois heti juhannuksen jälkeen ja ainaki mulla täällä oulun korkeudella th varasi ajan sinne...

Meillä tuli eilen postissa nt-ultraan aika ja se on 9.6 eli kahen viikon päästä. Päästään kattomaan kuopion uusi synnytysosasto samalla. :)

Darkminttu meet kuukauden edellä :) Meillä tytöt syntyny 4/13 ja 7/14 ja nyt la joulukuun lopussa :) Ultra-aika varattu ennen juhannusta :)

Wildside ihana muuten kun päästään sit todennäköisesti iha käyttäämäänki sitä uutta synnytysostoa!! :P
Meillä nt ultra vasta 17.6 :/ kauhean pitkä aika..

Takaisin