Neuvola- ja ultrakuulumiset

Voimia pikkupossu :sad001

ompa mukava kuulla teidän ultrista kun itsellä ei ole vielä ajankohtaista!
 
Onnea hyvien uutisten saajille ja voimia menetyksen kohdanneille.

Mie en osaa jotenkin ajatella vielä koko ultraa, nyt kun on vasta 4+4...
 
Menin sinne ultraan jännittynein mielin, kun jotenkin en ollut ihan luottavainen kun yritystä kesti kuitenkin jonkin aikaa ja ikääkin on. Eka raskaus kyseessä. Ensin lääkäri katsoi kohdunsuun ja sen, onko kohtu suurentunut, sitten sen onko kohdunkaula sopivan pituinen, ja sitten se itse ultraus. Sain kotiin kuvia ja niitä on nyt ihmetelty! Suosittelen, jos vaan mahdollisuus mennä. Yksityisellä on tietysti vähän tyyristä, mutta käynti huojensi mieltä. Jossain päin kuulemma neuvolakäynnin yhteydessäkin onnistuu.
 
Pikkupossu pahoittelut ja voimia. :sad001 :Heartred

Kiipeli onnittelut hyvistä ultrauutisista. :)
 
Täällä käytiin tänään ekassa neuvolassa pahoinvoinnista tutisevin polvin :) Tai no ei se sillon kauhean hauskalta tuntunut, kun kädet vaan tärisi.. Mitään muuta käynnistä ei oikein jäänyt käteen, paitsi vähän lukumateriaalia ja saatiinpa prosessi käyntiin. Nyt sit pitäis jaksaa odottaa ekaa ultraa viikolle 13 saakka. Nyt siis menossa 7+4.
 
Itse kävin ultrassa (jo) viikolla 5+6, silloin vastasi viikkoja ja sykekin löytyi. Koko oli vaan mielestäni hiukan pienenlainen, muistaakseni 2,71 mm. Nt- ultra on jo varattuna huhtikuun 20. päivälle, en malttaisi odottaa!
 
Kovasti hotsittaisi mennä vaikka ensi viikolla uudestaan, edellisestä ultrasta pari viikkoa aikaa. Olisi mahtava nähdä, millaista kasvua on tapahtunut! :)
 
Voimia pikkupossu❤
Tsemppiä kovasti uuteen yritykseen kun sen aika tulee... ❤

Ihania ultra kuulumisiakin täällä on monta. Onnea pikku pumputuksista ❤❤❤

Täällä jännätään kovasti tiistain tulevaa ultraa..
Oireita on kyllä, mutta silti niin pelottaa.. Tänään viikkoja 6+6
 
Ihania ultrakuulumisia! ♡ Voikun itelläkin ois varaa mennä ultraan!
Voimia pikkupossu! Toivottavasti seuraava saa hirveesti liimaa mukaan ettei irtoa!
 
Ihana kuulla kivoja uutisia!
Ja paljon jaksamista ja tsemppiä menetyksen kokeneille :Heartbigred

Mä en millään malttais odottaa omaa nt-ultraa, 30.4. vasta aika, sillon pitäis olla viikkoja 12+ takana. Edelleenkään mulla ei ole laskettua aikaa annettuna, koska varhaisultran tehnyt lääkäri oli todella omituinen. Mut omien laskujen mukaan sen pitäis mennä marraskuun alkuun...:love7
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Me käytiin kans tässä loppuviikosta ekaa kertaa neuvolassa. Kauheesti tuli infoo ja lippulappusta. Mieskin sano et onpa sekavaa ja ihmetteli kuin sil hoitsul niin kova tahti oli :). Punnitushan samalla tehtiin ja nyt oli jo paino noussut 4kg lähtötilanteesta, se kyllä vähän alko kauhistuttaa. Nyt siis 7+4
 
Mä varasin varhaisultraan ajan sittenkin :) ensi keskiviikkona, rv 7+1. On se hyvä saada mielenrauha.
Voimia keskenmenon saaneille :Heartred
 
Muakin kiinnostais mennä VU:hun mutta mietin tietääkö kukaan mihin Tampereella kannattaa mennä?
 
Jeflo, mä olen menossa Hatanpäälle, mutta neuvolan lähetteellä, että en ole varma, pääseekö sinne omakustanteisesti.
 
Oliko sulla lilliina joku erityisesti syynä että sait lähetteen? Mun oma terveyskeskus on kans hatanpäällä mut en usko et ne mua sinne ottaa ihan vaan mielenrauhan vuoksi. Onkohan Terveystalo kallis? :)
 
Mä kävin varhaisultrassa Tampereella Fertinovassa keskustorilla ihan vain mielenrauhasyistä. 103 euroa oli muistaakseni omavastuu, kelakorvaukset hakevat ilmeisesti mun puolesta.
 
Javasparrow, Saatko ultrastakin kela korvaukset? Mulle sanottiin joka paikassa, että ennen rv10 tehtyjä ultria kela ei korvaa, vaan lääkärinpalkkiosta saa kelakorvauksen :)
 
Kela-korvauksen saa jos varhaisultralle on lääketieteellinen syy, näin sanoi perjantaina mulle lääkäri Aavassa. Mulle se laittoi aiemman keskeytyneen keskenmenon ultraamisen syyksi. Niin ja en tainnut vielä tähän keskusteluun laittaakaan, että kaikki oli ultrassa oikein mainiosti. Pikkuisen ikä oli koon puolesta 5 päivää vähemmän kuin itse olin arvioinut, mutta pikkuinen sydän siellä löi. :Heartred
 
Takaisin
Top