Neuvola- ja ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja L82ady
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä oli tänä aamuna myös np-ultra ja jännitti melkoisesti. Pikkuinen oli vielä matkassa mukana ja heilutteli käsiään ja jalkojaan. Oli todella epätodellinen kokemus nähdä sen liikkuvan monitorissa. Itku meinas tulla kun kuultiin sydämenäänet ekaa kertaa.. Mitta oli vain 48 mm, joten vastaa 11v 4pv. Laskettu aika siirettiin 5 päivää myöhemmäksi, mutta tiesin jo hedelmöitysajankohdan. Niskaturvotus oli 1,8 mm, eli normaalin rajoissa.

Kiitos kaikille tuesta. Surullinen olo, itku tulee helposti. Teatterissa ajatukset onneksi hiukan meni muualle. Raskas päivä ollut, niin monelle oltiin raskaudesta jo kerrottu niin tänään saanut kertoa huonoja uutisia. Toisaalta ihana huomata ystävien olevan todella ystäviä. <3

L82ady olen todella pahoillani puolestanne! Surunne on suuri ja rankka. Itke niin paljon ku itkettää jos se vaan sinua helpottaa ♡ Oikeita sanoja ei lohdutukseen löydy, mutta ajan kanssa kaikki helpottaa. Toivon teille kaikkea hyvää!

Hellou! Päätinpä minäkin lähteä mukaan. Mulla ultra vasta 12+1 :/ jotenki ketuttaa oottaa niin pitkään. Eka neuvolakin vasta 2.4 ( tosin asun tällähetkellä Ausseissa) niin voi olla että varasivat mulle siksi niin ns myöhäiset ajat :)
Harmittaa kun ei itse ole käynyt varhaisultrassa, mutta ei oikein täällä mahdollisuuksia..

Todella kurja lukea L82dyn uutisista :(

Meillä oli ensimmäinen neuvolakäynti torstaina. Lähinnä rupattelukäynti, saatiin paljon lisäinfoa. Sydänääniä eivät edes yrittäneet kuunnella, vaikka joillain ne on jo ekalla käynnillä kuunneltu :banghead:
Noh, pitää yrittää jaksaa vielä kolmisen viikkoa ultraan. Todella mukana neuvolantäti kuitenkin :)

L82adylle paljon voimia ja osanottoni suureen suruunne :Heartred

Mulla oli neuvola 3 pvää sitten, puhuttiin ja jätin pissanäytteen, ei mitään uutta ja ihmeellistä. Seuraavana pvänä kävinkin sit heti verikokeissa. nt-ultra 2.4, silloin 12+4. Jännittää toki mut kotidoppler kyllä rauhoittaa mukavasti.

Moikka,
meillä oli eilen eka oikea ultra ja kaikki näytti hyvältä! Oli hassua ja epätodellista nähdä pikkunen siel hengailemassa. Meillä Porissa on yhdessä neuvolassa matka-ultra (sellanen kännykän kokonen kapistus) ja onneksi se neuvola sattui olemaan mun "oma" neuvola. Joten meillä ultrattiin viikolla 9. Onneksi, muuten olisin mennyt varhaisultraan yksityiselle.

Osanottoni kaikille, joille on tullut ikäviä uutisia. Itsekin olen ollut huolissani ja stressannut siitä, mitä jos jne. Vieläkin tietynlainen pelko persiissä, mutta pakko vaan luottaa siihen, että kaikki on nyt hyvin ja asiat menee niin kuin on tarkoitettu.

Voi vitsit nt ultra vasta 9.4 melkein kolme viikkoa viellä.. kuinkahan sitä jaksaa odottaa. Nyt kun viellä hermoilen koko ajan aamusta iltaan onko masussa vielä elämää vai ei :( Huomenna täytyisi muistaa soittaa aika sikiöseulonnan verikokeisiin jotta saan ajan myös ensi viikolle.

Voi miten surullinen uutinen L82ady :( Kovasti voimia!

Mulla oli eka ultra jo viikolla 6, koska halusin varmistaa että raskaus on varmasti oikeassa paikassa. Nähtiin pieni sydämmen sykekin siellä :) Varsinainen ultra on sitten 7.4 jolloin viikkoja on 10+4

Ultra keskiviikkona ja tää odottaminen käy yhä vaan tuskaisemmaks.. rääh :D huomaa kyllä että tunteisiin vaikuttaa nuo hormonit. Itken muutenkik herkästi niin nyt sitkun paha mieli iskee niin sit se iskee ja kunnolla! Eilen vedin kunnon ahdistukset ristiäisistä? :D kun on tuo suku niin hajallaan ympäri suomea, maatilallisiakin vielä niin pääseeköhän kaikki halukkaat edes paikalle :/ oispa jo keskiviikkoooo! Anoppi on kans ihan paineissa kun haluaa jo ostella vaatteita ja oon sanonu että vasta ultran jälkeen on järkevämpää :D

Osanotot L82adylle. :(

Mulla odottaminen koettelee kärsivällisyyttä ja hermoja. Hieman yli vk np ultraan ja nyt jo tääl paljon uutisia muiden np ultra käynneistä. Mitenköhän mulle käy.

Täällä sama Pimmi, kun LA on vasta loppukuusta. Pahenee vaan kärsimättömyys kun lukee muiden uutisia :grin Ja mä en ole saanut vielä edes ultrakutsua!

Minä onnekas sain postissa tiedon varatusta ajasta viikko sen jälkeen ku ekassa neuvolassa lupailtiin että se tulee sen vk myöhemmin. Samalla neuvolakäynnillä neuvola oli jo varannu mulle valmiiksi ajan verikokeisiin, joten mun ei oo tarvinnut soitella mihinkään ajanvaraus mielessä.
Ihmeellistä ett monessa paikassa pitää ite ottaa luuri kouraan ja varata aika, mie en ainakaan tietäis mihin tarkalleen soittaa. Ja puhumattakaan siitä ett sopertaisin puhelimeen ett "öö pitäs varata aika tämmöseen seulontatutkimus ultraan jne".

Mä joudun kyllä itse soittelemaan ajan niihin seulontatutkimuksiin :eek: Samoin sain käskyn varata ajan sokerirasitukseen vaikka mun painoindeksi onkin vain 20,1, kun veljellä epäillään diabetesta. En ole kauhean innoissani siitä, mutta parempihan se on käydä nyt varmuuden vuoksi, kuin todeta myöhemmin, että olisi pitänyt käydä jo aiemmin. :)

Sinänsä hassua kyllä ettei meidän neuvolassa annettu suoraan sitä aikaa sinne ÄitSeulaan, kun ymmärsin että se muutenkin on tosi tarkkaa missä vaiheessa raskautta sinne menee. Hmm.

Osanotot L82adylle. :(

Minäkin uskaltauduin tänne kirjoittelemaan.. Onpa jännä nähdä, kuinka paljon vaihtelee nuo ultra ajat..
3 viikkoa sitten kävin varhais ultrassa ja silloin kaikki oli hyvin 7+4 :)
Tiistaina oli ensimmäinen neuvola kerta ja pieni sydämmen syke sieltä kuului.
Tässä silti hätä kädessä oottelen kutsua nt-ultraan. Saa nähdä, että kaikki olisi hyvin.. :)

Mulla on tiistaina eka neuvola ja odotan innolla että kuunneltaisiin sydänääniä <3 tässä kaupungissa neuvola hoitaa kaikki ajanvaraukset ja lähetteet ultriin ja verkokeisiin niin ei tarvi itse niitä stressata :)

Meillä taas pitää itse varailla. Tykkään siksi että saa mahdollisimman usein työajan ulkopuolelle kun voi itse valita aikansa. :)

Osanotot L82adylle.

Meillä kans pitää itse varailla kaikki. se oli sinänsä kätevää, koska mun eka neuvola oli aika myöhään ja näin toisella kerralla tiesin rutiinit, joten varasin nt-ultra-ajan jo ennen ekaa neuvolaa. Aika olisi huomenna (onneksi) heti aamusta. Tällä kertaa aika sujahti jotenkin tosi nopeesti ja aika on jo huomenna, mutta nyt kyllä alkaa jännitys vähän hiipiä takaraivoon. Toisaalta on kovin luottavainen olo, mutta kun mitä vain siellä voi olla. Ja mulla kun valitettavasti tuo ikä tuo vielä oman lisäriskinsä. Mutta huomiseen on jo lyhyt aika.

Takaisin