Jäin suoraan sairaalaan tyhjennykseen lääkärin tarkastuksen jälkeen.. vuoto vaan ei meinaa käynnistyä. Ihmettelen vain niin että miksi.. poistun täältä piakkoin. Toivotan teille muille iloisia hetkiä ja uutisia pikku pirpanoista vain hyvässä muodossa. Tätä ei toivo kenellekkään
Juuri neuvolasta kotiuduin. Katseltiin ultralla meidän pikkuista ja voi hurja miten siellä riehuttiin! Pikkuinen heitteli volttia siellä, terkkari nauroi ettei ihan heti muista milloin olisi näillä viikoilla todistanut tuollaista jumppatuokiota. Huomenna 10+0
Paljon on lokakuistenkin odottajien keskuudessa tullut ikäviä uutisia... Itse syksyisen km:n jälkeen löysin tieni "yritystä keskenmenon jälkeen"-ketjuun (vauvakuumetta -> kuumeiluklubit), ja koin sen loistavaksi vertaistukipaikaksi. Samaisesta ketjusta on myös salainen "km:n jälkeen raskautuvat"- keskustelu, johon liittymisohjeet löytyy "keskenmeno"-otsakkeen alta. Toivon kaikille uutta pikaista pysyvää plussaa.
Osanotot Vivu.
Nyt alkaa todella itselläkin pelottaa että onko mun pikkuisella kaikki kunnossa, tääl nimittäin iskee todellisuus kasvoille: kaikki joko on kunnossa tai sit kaikki ei todellakaan ole kunnossa. Mulla ku on "pahana tapana" ns. maailmanlopun ajattelutapa. Eli kaikki joka mitenkään voi mennä pieleen, kans menee pieleen. Toki väliin tulee onnistumisia, mutta en aina osaa niistäkään iloita. Nyt jännätään tiistaita...
Onnea niille, joilla nt-ultrat menneet hyvin! Mulla pitää vielä viikko odotella, eikä millään malttais... tänään tarkistin dopplerilla että pieni on vielä hengissä, kun meillä on riehunut perheessä ihan hirveä mahatauti, oli kyllä ihan vihoviimeistä.
Nt-ultraan tasan 4 viikkoa... Vieläkin mietitään, että käviskö ennen tuota yksityisellä. Toisaalta jos ois huonosti käynyt kohdussa, niin kyllähän se selviää sillon 4 viikonkin kuluttua
Täällä ens tiistaina seukki ultra, sillon 10+2 :) Nt-ultra aikaa ei vielä ees oo :D Tiistaina luultavasti katotaan sit se aika! Toissailtana en löytäny ollenkaan pienen sykettä mutta eilen sain onneksi taas kuuluviin <3
Miulla hieman aikaistui nt-ultra, tänään kävin. :) Ja tuollainen pieni ihme siellä pötköttelee
Laskettu aika tarkentui 12.10, viikkoja nyt 11+3. Kaikki oli todella hyvin. Kovasti pieni siellä pyöri ja potki, eikä millään olisi malttanut kääntyä ja olla paikallaan niinpäin kuin kätilö olisi halunnut :)
Mulla on nt huomenna... en oikein tiedä jännittääkö tai pelottaako just tällä hetkellä. Oon vaan valmistellu itteeni siihen että sieltä voi hyvinkin tulla negatiivisia uutisia.. mun mielestä on kauheen pitkä aika ollu tässä yksin olla ja ihmetellä että vieläköhän siellä pikkuinen on. (7+1 todettu viimeksi että hyvin pyyhkii ja huomenna on kuitenki 12 +5) ja tällä yksinololla tarkoitan siis neuvolatonta aikaa. Ja oireet kun on ihan sieltä ekoilta viikoilta asti ollu niin vähäisiä.:/ no huomenna se selviää sitte...
Ymmärrän neitistressaaja. Ite sain raskaudesta tietää viikolla 5 ja viikolle 12 piti oottaa et näkee/kuulee että siellä ketään on elossa.. mut hyvin siellä pyyhki :) vappuviikolle pitäis jo varailla rakenneultraa ja sinne on ikuisuus..