Neuvola- ja ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja L82ady
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juu ootko saanu yhtä ihanaa palvelua?
Kyllä siellä on herkästi ultrattu. Toihan oli ennemmin lähempänä keskustaa ja siellä oli ihan samat systeemit. Hoitajilla oma ultra ja lääkärien huoneessa omat. Tosi kiva kyllä. Yhtään huonoa/inhottavaa hoitajaa eikä lääkäriä oo ollu meillä. Ei äitiysneuvolan tai lastenneuvolan puolella.. :)

e07f02b72094b04e43071ca7378ac51c

Nt-ultra ohi. Kaikki hyvin. Niskaturvotus oli 1,7mm eli normaali. Yhdistettynä veriseulaan saatiin riskiluvuksi yli 1/3000. Riskiraja on 1/250, jolloin määrätään lisätutkimuksiin.
Pää-perämitta oli 53mm, joka vastaa viikkoja 12. Mulla nyt viikot 12+3. Virhemarginaali on 3vrk, joten laskettu pysyy samana ku neuvolan merkkaama eli 29.9.. :)

Olispa kiva, kun meilläkin sais samointein seulonnan tulokset. Pitää ottaa sitten vielä kaksi viikkoa lääkärin aikaan (vaikka tod näk sama lääkäri ultraamassa).

Joo se ultraaja mulle heti sieltä ne tulokset kertoi, kun oli seulan tuloksetkin tullu. Kaippa sitä voi kysyä jos kertois? Meillä sai kyllä neuvolaankin soittaa ja sit jos on antanut luvan laittaa tiedot sinne kantapalveluun, niin sinnekin ne pitäis ilmestyä..

Me käytiin aamulla nt-ultrassa. Valitettavasti sykettä ei löytynyt ja turvotus oli todella valtavaa. Kätilö sanoi, ettei ole koskaan nähnyt tässä vaiheessa noin suurta turvotusta. Tällä viikolla kokonsa puolesta näytti menneen kesken. Maanantaille sain ajan naistenpolille. Vuotoa ja kipuja ei vielä näet ole.

Voi ei L28ady antiikin mitään toivoa enää? Paljonko se turvotus oli? Iso hali sinulle näin virtuaalisesti. Valitettavasti tiedän miltä susta nyt tuntuu. On tämä niin epäreilua.

Ei antanut. Ei sanonut turvotuksen määrää, mutta kuvista näkee itsekin että esim. pään ympärillä on kauttaaltaan turvotus.

Surullinen. :-( Mies onneksi hyvänä tukena, tän päivän olen töistä poissa ja maanantain myös polikäynnin takia. Meillä oli miehen kanssa hotelli-teatteri paketti varattu tälle päivällä, niin lähdettiin kaikesta huolimatta pieneen reissuun.

Voi ei L82ady! Tosi kurjia uutisia. Voimia ja toivottavasti saat vähän nautittua teidän reissusta!

Jaksamista L82ady. Me puolestaan saatiin hyviä uutisia. Lasketuksi ajaksi muuttui 28.9, mutta esikoisesta oli sama juttu, että siirsivät aiemmaksi ja syntyi sitten 10 päivää yli. Eli lokakuisissa aion pysyä. :) 62mm vastasi viikkoja 12+4 eli neljä päivää tuli ilmaiseksi lisää koonkin puolesta. Niskaturvotus 0,6 eli hyvin vähäinen. Veriseulan yhdistelmätulos tulee postitse, jos mikään ei hälytä. Aikamoinen helpotus oli pelkkä sydämen sykkeen löytyminen. Meinasin pyörtyä tutkimuspöydälle jännityksessäni. Muistelin, että tää eka ultra olis ollu sisätutkimuksella, mutta mahan päältähän se ultrattiin.

L82ady olen todella pahoillani, en voi edes kuvitella kuinka kauhea ja pelottava tilanne teillä on. Toivon ja uskon että pieni enkeli sielunne löytää teille pian takaisin, uudessa ja paremmassa kropassa jossa hänen on hyvä elää.

Takaisin