Huuuuui! Mulle varattiin ensimmäinen ultra 7.11. mutta vuotoa on tullut ja olo ihan kamalan epävarma. Tänään puhuin neuvolatädin kanssa ja lupasi ensi maanantaille kokeilla ultralla saadaanko mitään näkyviin. Silloin täynnä rv 7. Jännittää ja pelottaa niin paljon, kuusi piiiitkää päivää edessä.
Eilisen ultran 7+0 kokoarvio piti paikkansa ja kehitys oli silloin pysähtynyt, vaikka sydän vielä eilen löikin. Pikku tuhruttelu oli kuin olikin alkava keskenmeno täällä.
Kävästiin taas ultrassa :) Hippusella kaikki hyvin, miun yllätykseksi vastaskin viikkoja 8+2 eikä 7+4. Siellä hän päällään köllötteli, pikku käsiä ja jalkoja yritti vähän heilutella kans :)
Vuotoa on ollut nyt viikon. Ei mahdottoman runsasta, mutta housuun asti tulee kuitenkin. Toissailtana tuntu "menkkakipua", mutta muuten ei ole kipua ollut. Tämä raskaushan alkoi ehkäisyn käytöstä huolimatta, liekkö sillä jotain osuutta asiaan, en tiedä. Olen yrittänyt varautua myös siihen että huonosti käy. Toisaalta taas kaikenlaisia tarinoita kuulee, pientä toivoa löytyy. Odotan maanantain ultraa niinkuin tuomiopäivää. Epätietoisuus on kaikkein pahinta
Mulla olis huomenna toinen ultra ja pelottaa että kaikki ei oo kunnossa kun tänään ei oo ollu mitään oireita eikä kipuja. tottujo siihen jatkuvaan pikku jomotukseen niin heti kun sitä ei tunnu niin kauhia huoli.
Voimia kaikille epävarmuuden keskellä Ja osanotot Jeileille.
Itselläkin on koko ajan huoli, että miten tässä käy, vaikka mitään ongelmia ei olekaan ainakaan tähän mennessä tullut ja maanantaina ar-ultrassakin oli kaikki just niin kuin pitikin. Olihan se kyllä koskettava hetki nähdä ne sydämen lyönnit. Tuli jotenkin todellisemmaksi koko tämä raskaus. Vaikka aika todelliseksi sen tekee myös tämä jatkuva etominen, väsymys ja ihmeellisen pömppö vatsa. Ja nyt vasta menossa 7+6, joten saa alkaa tässä jo uusimaan vaatekaappia kohta, kun housut ei enää mahdu jalkaan :)
Mulla oli eilen eka neuvola ja lasketuksi ajaksi merkittiin 5.6. Mutta tiesin että mulla oli myöhäinen ovulaatio ja itse arvelin lasketun ajan olevan 12-13.6. Kävin vielä illalla Mehiläisessä ar ultrassa ja vahvistui että nyt mennään 6+5 ja olen viikon jäljessä neuvolan arviosta. Ultrassa kaikki hyvin ja pien sydän sykki jo. :)
Ultrassa käyty ja pieni sielä oli :) <3 vastasi viikkoja 7+2 eli jokusen päivän pienempi mitä laskurin mukaan, mutta arvelinkin ovulaation olleen myöhässä.
pienet käden ja jalan alut siellä tökötti ja sydän sykki :)
Ultrassa taas käyty. Siellä edelleen kaksi pientä sydäntä pampatti ja hyvin olivat kasvaneet. Viikolla 8 seuraavan kerran silloin on sit ihan lääkäri neuvola. :)