Neuvola- ja ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja elaffy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei oo ollu mitään oireita. Ei vuotoja eikä kipuja. Ehkä raskausoireet on parissa viikossa vähän hellittäny. ..nyt ku tarkemmin miettii :(

Voimia Mi82 <3 Täälläkin toivotaan teille pikaista plussaa ja kaikkea hyvää!

Voi mi82 :Heartred Tuo on aivan kamalaa,kun ei varoittele kkm välttämättä yhtään! :smiley-angry017 Itse olen kokenut yhden kkm järkytyävällä alavatsa kivuilla. Itselläkin nyt taas epätietoisuus nostaa päätä kun kaikki oireet hävinnu,rintojen aristusta vaille.. ja välillä järkkyjä repäisy kipuja että meinaa jalat lähteä alta.
:smiley-angelic003

Mutta voimia keskeytykseen ja muista pyytää vahvoja särkylääkkeitä! Itsellä toimi 1mg burana.

Voimia Mi82. Voimia tulevaan ja pikaista uutta plussaa ja onnellista odotus aikaa seuraavalle kerralle. <3

MammaMaria mulla oli 8+3 17,4mm ja 16,8mm kavereiden koot. :)

Torstaina olis ylimääränen neuvola käynti. Ootan ihan että pääsen juttelemaan sen tätin kaa ja kyselemään kaikkee tyhmää tähän raskauteen liittyen. :D

Huomenta taas! Enhän minä eilen mitään konetta sitten jaksanut alkaa aukomaan kun tuli taas niin hirveä väsy.

Eka neuvolakäynti kuitenkin nyt takana. Ihan kiva neuvolantäti siellä oli vastassa. Hirveen paalin kaikkia oppaita ja lärpäkkeitä se työnsi mukaan ja labraan täytyy varata aika ja pissanäytepurkkia sain kahenlaista mukaan. Huh hah hei. Kaikenlaista. Ääniä ei varsinaisesti kuunneltu, mutta ultralla se Vakoilijaa vastavakoili ja siellä se yritti mönkiä pakoon ja heilutteli kättä ja sydän läpätti kovasti. :dance008 Kaikki siis hyvin. :) Seuraava neuvola vasta loppiaisen jälkeen.

Tsemppiä ja jaksamista Mi82! :Heartred

Jotenkin niin realisoitu koko raskaus ja se, että jos kaikki vaan menee hyvin niin meillä todella on ensi kesänä pieni nyytti sylissä. Voi jestas. :Heartred Oon ollu eilisestä ultrasta asti ihan onnesta soikeena! Nyt malttaa ehkä jotenkin ootella reilu pari viikkoa vielä np ultraa. :)

Joku kyseli, että saako uuden ajan ultraan kunnallisella jos sikiö paljon pienempi. Niin siis jos np-ultrassa huomataan, että sikiö on niin pieni, ettei niskaturvotusta pystytä mittaamaan, niin toki siellä varataan uusi aika eteenpäin. Näin siis mulle käynyt jo kahdessa raskaudessa, molemmissa otettu viikoissa takapakkia n.3 viikkoa! Ja siten siis saatu vahingossa yksi ylimääräinen ultra kunnallisella :) .

Oukei. Kiva tietää et jos la nyt siirtyy virallisestikin eteenpäin ni vois sit kysäistä uutta ultra-aikaa

Täällä ainakin kaikki mahdolliset peukut pystyssä :) !! Tsemppiä!!

Täällä käyty neuvolassa tänään ja sikiön syke löytyi heti, huiteli 170-175 ! Luulis, että terkkari ois ollu tyytyväinen ku painoa oli tullu lisää vaa 200g, mutta alkokin kauheesti kyselee syömisistäni ku oon niin laiha. Aaarrghhh, mä nyt oon koko ikäni ollut hoikka, enkä mä jaksa enää yhdellekään ihmiselle selitellä syömisiäni. Lisäksi just olin laivan buffetissa syöny parina päivänä itteni ihan ähkyyn, joten kyllä mä syön, prkl! Hahah, ja tax freen salmiakkeja vedetty ties kuinka paljon, ja verenpaineetki vaan laskenu, nyt oli 111/69 :) .

Jännä miten persoonallisuuserot alkaa jo noin pienenä näkyä :) Meillä Hippunen lähinnä heilutti käsiä ja jalkoja. Pari kertaa koitti alussa nousta istumaan. Täysin normaali vauva lääkärin mukaan, mut vähän rauhallisempi persoona ilmeisesti :) Tosin oisin ollut yllättynyt, jos Hippunen ois hirmusta rallia vetänyt, kun miehen kanssa ollaan hyvin rauhallisia :D

Meillä np-ultra (eka ultra) vasta ensviikon torstaina 27.11. Pikkasen jännittää! Ei käyty yksityisellä ennen tätä joten pelkään onko kaikki ok pienellä kun ei oo yyhtään mitään tietoa onko siä ees mitään. :confused: pitää vaan toivoa parasta ja pelätä pahinta..

Takaisin