Itse en enää malttanut odottaa seuraavaa ultraa, joka vasta kolmen viikon päästä. Kävin tänään yksityisellä ja siellä se pieni köllötteli ja kaikki hyvin, kooltaan vastasi viikkoja. <3
Oli vaan niin vikkelä kaveri ettei saatu kunnon kuvaa, pääasia kuitenkin että näin kaiken olevan kunnossa.
Me osallistutaan seulontoihin. Huomenna olis labraan meno...
Osallistuttiin myös seulontoihin ja kaksi ultraa takana: varhaisultra ja np ultra. Seuraava vissiin sitten rakenneultra 10.11. Odottavan aika on piitkä....
Mulla on np-ultra vasta 14.10. jolloin 12+5 menkkojen mukaan. Ja rakenneultra on 9.12. Tää lause tulee vielä vastaan niin monta kertaa: odottavan aika on pitkä.... :P Se on!!
Saas nähdä ollaanko täällä viel ens viikolla..vielä ei ainakaan kuulunu sydänäänet neuvolan laitteilla..viikkoja nyt 11+4.. :/ vähän on ristiriitaset tunteet..
Älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Ei ne välttämättä neuvolan laitteilla vielä kuulu.
Ymmärrän kyllä fiilikset.
Mulle neuvolassa painotettiin monesti ettei saa masentua jos ei kuulu.
Täällä odotellaan vielä sitä kutsukirjettä. Reilu viikko sitten oli eka neuvola, sais jo tulla! Oon malttamaton ja joka päivä kotiin tullessa toivon että olis tullut.
Ahomelskaaja, älä ole liikoja huolissasi. Ihan hyvin on mahdollista, että niillä viikoilla ei kertakaikkiaan vaan kuulu sydänäänet vaikka siellä kaikki hyvin onkin :) Mulle neuvolatäti sanoi jo heti silloin että ei aleta edes kuuntelemaan kun vielä ei välttämättä kuulu - tulee itselle vain huono mieli jos ei kuulu mitään. Varmasti hermoja raastavaa, jaksamista! <3
Mähän kans yritin sillon ku vuodot alko päästä neuvolaan et ne kuuntelis, mut ne sano et se voi tehdä mulle vaan isomman paniikin jos niitä ei sit kuulu..
Viikko vielä aikaa ekaan ultraan, pitää vaan toivoa et kaikki on hyvin vaikka tunne on ihan eri..
Ei ultrattu sydänääniä ois kuunneltu jos ois kuulunu. Mut tiiänhän mä ettei vielä ihan varmasti voi luvata et kuuluis. Mu OISHAN se ollu ihan kiva jos ois kuulunu viikonpäästä on varhais ultra kun vaan sinne asti malttais ootella.