Neuvola- ja ultrakuulumiset

sannnnna

Vauhtiin päässyt keskustelija
Tästä vois aloittaa ketjun neuvola ja ultra juttuja varten myös varhaisultran käyneiltä ois tähän kiva kuulla/nähdä jotakin


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Varhaisultrassa käyty.
Yksi alkio, jolla sydän sykki vimmatusti:Heartred
Vastasi 6+2, menkkojen mukaan 6+5.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä kävin tiistaina neuvolassa... täällä täti sanoi ettei rupee edes kuuntelee doplerilla kun oon niin alussa (7+3) ja heillä siellä o niin huonot välineet... pitänee siis odotella ekaan ultraan (vk 9+0-11+6) täältä sastamalasta kun joutuu lähteen varhaisultraankin tampereelle...

Sent from my GT-P5220 using Vau Foorumi mobile app
 
Tiistaina oli varhaisultra ja pikkuisen syke näkyi, vastasi viikkoja 5+6 eli olikin pienempi kuin luulin.
Mutta kyllä oli helpottavaa nähdä se syke :)
 
Sanna ja ninnukka83, varmasti on ollut helpottavaa nähdä syke! Onnea molemmille :Heartred
Mulla oli tänään eka neuvola. Tuntui aika ristiriitaiselta, kun ei tiedä onko siellä masussa edes eloa vai ei ja täti kyselee lähteekö mies synnytykseen yms. No, kuitenkin ihan mukava käynti oli, vaikkakin aika turha.. Maanantaina sitten olis ultra (neuvola oli pakollinen, että pääsee sinne).. vielä neljä yötä, jännittää ihan tuhannesti.. Mukava odotellessa lukea teidän iloisia ultrakuulumisia! :)
 
Voih.. mä oon varmaan ainut joka ei oo menossa varhaisultraan. Sitten vasta joskus rv 12 nään pikkusen! Eihän sitä koskaan tiedä ja pelko valtaa välillä mielen, mutta uskon silti että kaikki on ja menee hyvin! :Heartred onneks parin viikon päästä pääsen neuvolaan jutustelemaan :) mulla on vielä uus neuvolatäti, jota en oo ennen tavannut, joten mielenkiinnolla odotan! Luulen kuitenkin että kuka vaan päihittää entisen.. :wink
 
Jena- et oo ainu joka ei oo menossa varhaisultraan, minäkään en oo menossa. Mutta tiedän että ens kuun alussa kun on eka neuvola niin neuvolatäti tekee ultran kun meillä on äitiysneuvolassa terkoilla käytössä oma ultralaite ja he käyttävät sitä kyllä ahkerasti.
 
Joo, en minäkään ole varhaisultraan menossa. Luulin et mies haluaa sinne että varmistuu raskaus kun tuntuu ettei hän millään usko, vaikka todella toivoo isäksi tuloa.. Mutta sanoi vaan et mennään niihin 'pakollisiin' vaan.
Juttelin siskon kanssa - asuu pienellä paikkakunnalla - niin sanoi että eka normi ultra oli hänellä vko 6-7, ja sanoi että joka kerralla ku oli neuvola-aika olisi saanut ultran kanssa.. Vähä eri meininki täällä pk-seudulla..
 
Minäkään en mene varhaisultraan.
Meillä on etelän reissu tulossa syyskuun alussa, enkä sitä ennen halua ainakaan mennä, ellei nyt jotain pakottavaa tule.
Reissun jälkeen alkaa olla viikkoja sen verran, että alkaa lähestyäkin se normi ultra sitten. Tänään ajattelin soitella neuvolaan. Sinne soittoakin olen viivytellyt..
 
Täällä on kunnallisella eka ultra rv 7-9. On kyllä erikoista että riippuu paikkakunnasta tuo, 12 viikolle on pitkä aika ja täällähän sit on jo toka ultra.. ite asun pohjoisemmassa. Luulisi että Suomessa olis kaikille samat tarjolla!
 
ootteko käyneet yksityisellä varhaisultrassa, vai tarjoaako kaupunki?
Kuopiossa ekaan ultraan pääsee vasta rv12. Itselläni mietityttää et haluais jo sitä ennen varmistaa et kaikki ois hyvin...
 
Hienoa, eveliina! Paljon onnea. Oma mieli taitaa helposti tehdä tepposet kun niin kovasti jotain pelkää. Omaan ultraan vielä 4yötä!
 
Ihana kuulla positiivisista ultratuloksista. Onnea eveliina23! Minulla ultra ylihuomenna. Pelottaa ja jännittää...
 
Heissan, nyt on alkuraskauden ultrassa käyty ja ei ollut huonoja uutisia vaikka oireettomana sitä pelkäsin. Eli syke näkyi selvästi ja vastasi mitoiltaan viikkoja eli 6+6. :) Olo on helpottunut, mutta tosi kova tunnemyrsky jyllää, itkettää ja huokailuttaa.

Sain Lugesteron-reseptin tukemaan raskautta, kun on keskenmenoja takana. Siis aamuin illoin nappia riemurasiaan :wink

Vielä en kuitenkaan ilmoittaudu odottajien listalle, se tapahtuu vasta jos ja kun päästään 12 vk yli. Toivottavasti tällä kertaa niin kävis.

Neuvolan sentään uskallan nyt varata :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Hieno homma Möttönen, paljon onnea! Mulla on ollut käytössä noi lugesteronit loppukierrossa, on muuten mukavaa :wink Voi kun niin kovasti toivoisin saavani yhtä ihania uutisia kuin tekin, jännittää niin vietävästi!
 
Kiitokset kaikille! On kyllä niin helpottunu olo. Enkä oo ikinä nähny miestä varmaan niin onnellisena kun sydämen sykkeen kuullessa. :) Onneks lääkäri heti sanoi että tällä kertaa kaikki on hyvin niin sai huokaista. :) Nyt jännäämään selvitäänkö 12 viikolle asti.

Paljon Onnea Möttönen! :) Mukava et sullakin hyviä uutisia!

Ja toivotaan että te muutkin saatte sitte hyvät uutiset, on tämä kyllä niin jännittävää aikaa. Ilmoitelkaa heti sitte kun ultrassa ootte käyny. :)
 
Takaisin
Top