Neuvola- ja ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja sannnnna
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei helsinkiläiset, milloin ja mistä olette saaneet ekan lääkäriajan? Vai pitäisikö se itse varata? Millä viikolla se yleensä on?

Tasan viikko ultraan, jännittää, mutta ihan hyvällä tavalla, koska viimeksi eilen tuli kuunneltua sydänääniä dopplerilla.

Rondine, mulla on vasta 10.11. eli onkohan sillon joku rv17 + ... Oma neuvolan terkka sen mulle varas! Ei sitä ite oo koskaan tarvinnu varaa - omalla kohdalla siis ainakaan.

Pitäisköhän munki viikon tauon jälkeen kokeilla taas doppleria, jos sillä tänään vaikka ekan kerran kuulis jotain kivaa ;)

Gartsu, menen kätilöopistolle.

Heitura, kiitos vastauksesta, ehkäpä saan ajan sitten seuraavalla neuvolakäynnillä.

Mulle tuli samassa kirjeessä toisenki ultran aika jo. Se on marraskuun lopussa sitten.

Rondine, mulle varattiin ekalla nla-käynnillä lääkäri, se on vkolla 15. Aiemmin kuin ekaa odottaessa. Mulla ultra vasta 8.10., reilu viikko vielä. Mitenköhän sen kestän... Joudun ehkä tilaamaan sen dopplerin :-) Naistenklinikalla ultrataan, vaikka kättäri on toiveena synnytykselle. Mutta näin olen kuullut, että ruuhkien vuoksi ultraavat osan siellä.

Onkohan ajanvaraajalla käynyt pikku moka. Sain tänään ultra-ajat Kättärille, ja ensimmäinen olisi vasta 7.11 jollon jo 17. viikko menossa. Heti perään 1.12 olisi sitten jo seuraava ultra. Täytyy huomenna soitella ja vähän ihmetellä asiaa :wink

Platypus, pikkusen kuulostais siltä joo :D Oiskohan eka siis 7.10. kuitenki.... Mitkä viikot sulla sillon ois?

No just 13+3 - näin minäkin ajatelin että varmaan kk vaan mennyt väärin, mutta huomenna selviää :)

Tökkönen, doppleri on kyllä itselleni ollut hyvä hankinta. Ultran odotus ei enää tunnu tuskaiselta niin kuin aikaisemmin vaan jännältä kivalla tavalla. :smiley-bounce013

Kävin juuri otattamassa verikokeet: Downin syndrooma, hiv ym... aiotteko osallistua vapaaehtoisiin seuloihin?

parin viikon päästä sokerirasituskokeisiin.
Ja varhaisultra 13.10 jolloin viikkoja 13+jotain..

Takaisin