Mä nyt laitqn tähän osioon kuulumiset. Tyttöhän syntyi viime to,ja la päästiin kotiin. Illalla katoin että tytön silmäkulma näyttää kyllä omituiselta ja toinen puoli naamasta turvonneelta. Soitin synn.osastolle ja sielä sano että on normaalia että vastasyntyneen naama on toispuoleinen ja silmissä ongelmia,mut jos su olis turvonnu lisää niin mun kannattais soittaa päivystykseen,mut silti paras olis odottaa maanantaihin ja neuvolaan. Su yritin uudelleen soittaa,päivystyksessä ei vastattu,ja vähätellen sit synn.osastolla hoitaja sanoi että jos musta nyt siltä ehdottomasti tuntuu niin kai mun on tytön kanssa päivystykseen mentävä. Likan naama siis turpos jatkuvasti vähän ja patti silmäkulmassa kasvoi. Nyt oikaisu loppuun, tytöllä oli kyynelkanava tukossa ja infektoitunut,ja haettiin uutta vauhtia lasten osastolta suonensis. ab:n kanssa. Pahimmillaan naama oli jo tosi pahoin turvonnut kun tulehdus eteni ja itku ilmeisesti vielä pahensi turvotusta. Tänään päästiin kotiin ja nyt näyttää hyvältä. Ja loppupointti alun pitkässä stoorissa,että muakin ketuttaa kun yritti pyytää apua puh kautta,niin mun huolta vaan tunnuttiin vähättelevän ja tapa puhua oli 3lla eri ihmisellä vaan että mun pitås oottaa neuvolaan ja ei siinä mitään todellista vaivaa ole.. Jos epäilette jotain,niin tarkistuttakaa mielummin kun jäätte kotiin. Mä meinasin jäädä mut onneks en. Jos oltain odoteltu niin olis päässy tosi pshaan kuntoon..