Tänään rv 25+3,
sokerirasituskoe takana!
Olin tosiaan sen 12h syömättä ja juomatta mitään ennen koetta, eli eilenillalla seitsemän jälkeen piti paasto aloittaa, tänään sitten hiukan yli seitsemän aamulla piti labraan mennä.
Siellä otettiin ekaksi nollla-arvoverikokeet, neljä putkiloa verta musta otettiin

Sitten piti juoda pari mukillista sitä sokerilitkua.
Se oli onneksi jääkaappikylmää! Vadelmanmakuista. Ihan kamalaa, mutta toisaalta oli niin kova jano, että äkkiä ne mukilliset alas meni.
Sitten sanottiin että menepäs tuonne tunniksi huilimaan.
Siellä yhdessä odotustiloista oli sohva, kova sellainen kylläkin. Heitin saappaat pois jaloista ja yritin ottaa mukavan asennon, laitoin musiikin mp3-soittimesta soimaan ja luin kirjaa.
Oli tosi huono olo, nälkä ja kaamea JANO! Päätä myös särki.
Ja siinä sohvalla oli tosi hankala istua, meni paikat ihan jumiin.
Tunnin päästä mut kutsuttiin labraan taas, otettiin verikoe, ja sitten taas tunniksi odottelemaan.
Sitten otettiin kolmannen kerran verikokeet, ja sitten sai lähteä kotiin.
Kun tulin kotiin, join monta lasillista vettä ja vedin kauhean lautasellisen eilistä makaroonia ja jauhelihakastiketta.
Ja sitten mun tuli vielä huonompi olo

Tuli oikein kylmä hiki, ja kädet tärisi, ja oksetti ja närästi.
Ja nyt vielä särkee päätä, ja paikat on ihan jumissa, siitä situmisesta varmaan siellä huonolla penkillä vetoisassa odotusaulassa.
Soitin töihin, josko olisinkin koko päivän pois, saikkua omalla ilmoituksella. Se oli esimiehelle ok.
Harmittaa vaan nyt se, että saan tästä päivästä koko päivältä saikkurahaa, kun taas jos olisin sokerirasituksen jälkeen mennyt töihin, niin olisin koko päivältä saanut ihan normi palkan.
Noh, tää meni nyt näin ja kotona ollaan.
Olo on jo toki parempi, mutta en mä enää viitsi töihin lähteä, kun mulla menee tunti matkaan (kello on nyt 11:30) ja työaika loppuu klo 16.
Onko muilla tullut huono olo sokerirasituksesta?