Voi Tiitiäinen, surettaa sun puolesta! :( Jospa kaikki kuitenkin olisi hyvin?
Mulla oli ekassa raskaudessa niin, että varhaisultrassa (piti olla viikkoja 7+ edellisten kuukautisten perusteella, plussan olin saanut kaksi viikkoa ennen varhaisultraa) todettiin, ettei näy muuta kuin sikiöpussi. Lääkäri ehdotti, että olisin varannut ajan kaavintaan heti samalla, mutta halusin kuitenkin odotella vielä. Kun sitten kaksi viikkoa myöhemmin ultrattiin, löytyikin jo syke. Oli siis pari viikkoa nuorempi alkio mitä luultiin. Ihmettelin kyllä kovasti itsekin, kun olin tosiaan plussannut heti (siis jo viikolla 3+ (luulin olevani viikolla 5+) eli heti hedelmöittymisen jälkeen!), että onko tämä mahdollista. Ilmeisesti toiset vaan plussaa varhaisemmassa vaiheessa.
Sama juttu oli tokassa raskaudessa, plussasin vahvasti jo viikolla 4 (tätäkään en tiennyt ennen ultraa, sillä kuukautiset ei olleet alkaneet vielä ekan synnytyksen jälkeen). Tämä tosin sitten päätyikin keskenmenoon rv 9+5. :(
Sitten ihan ketjun aiheestakin vielä, eli perjantaina ekaan neuvolaan. :) Ihan yksin menen, mies kun ei niin jaksa noista neuvolakäynneistä innostua, oli kyllä esikoisen kanssa mukana muutaman kerran. Eipä siellä oikein tunnu olevan paljoa miehelle, ellei mies itse ole tosi aktiivinen. Ei aio tulla ultraankaan mukaan, mikä on mulle ihan ok. Kunhan sitten synnytykseen tulee tueksi! :)