No nyt on neuvolaankin tutustuttu. Ei ollu kyllä mun tuleva terveydenhoitaja, mutta tää ainakin oli oikein mukava, ei mitään ärsyttäviä maneereita. Katto vaan painon, verenpaineen ja hemoglobiinin, muut labrat vasta sit ultran yhteydessä rv 11+. Aion kyllä mennä seulontoihinkin, ne tehdään kaikki siinä samalla. Aikaa en kyllä vielä ehtiny varata, ensi viikolla sitten. Valittiin nyt synnytyssairaalaksi Hyvinkää, kokemusta kun ei ole mistään ja se on tuossa aika lähellä, eikä ruuhkaakaan varmaan hirveästi ole tiedossa.
Paljon saatiin luettavaa, vaikka tuntuu että mä olen ehtinyt jo kaikkee mahdollista lukeakin. Perhevalmennukseenkin jo saatiin ajat, ovat vasta lokakuun lopulla. Fysioterapeutin ryhmäohjaus on elokuussa. Niin ja hammaslääkäriinkin päästään yhdessä, joku perhevalistushässäkkä. Mä kyllä kävin just hammaslääkärissä, mut tässä kerrotaan nyt sit erityisesti odotusajan mahdollisista ongelmista ja suuhygieniasta lapsen kanssa.
Kaikkee ne järjestää, ihan etuoikeutetulta tuntuu. LA on neuvolan laskujen mukaan 11.12. ja ultrassa lääkäri veikkasi 14.12., että jotain sen suuntaista se tulee varmaan olemaan. Testasin ovista tärppikierrolla ja sen mukaan LA olis 12.12.