Wildside: mulla oli viime syksynä tuulimunaraskaus. Oireita tuolloin oli todella vähän: rintojen arkuutta ei ollut lainkaan, kaksi päivää närästystä, mutta ei mitään etovaa oloa/ pahoinvointia kuten tässä raskaudessa. Lisäksi olin tuolloin todella räjähdysherkkä (kuten normaalisti ennen kuukautisia), kun taas tässä raskaudessa olen ollut herkkänä, mutta todella iloinen ja hyväntuulinen. Lisäksi tuulimunassa positiivisen testin viivan vahvistuminen kesti n viikon (aluksi oli niin himmeä, että piti ihan tihrustaa). Lisäksi mulla alkoi rv 5+5 ruskea vuoto, jota tuli päivittäin ja erityisesti aina kävelyn/ urheilun jälkeen. Vuoto jatkui tyhjennykseen asti.
Tässä raskaudessa mulla viiva oli ensin testatessa vaaleampi, mutta silti tosi selkeä, mutta kahden päivän päästä jo todella paljon tummempi.
Lisäksi jostain ihmeen syystä mulla oli tuolloin vain joku tunne, että kaikki ei ole hyvin ja siksi mentiinkin varhaisultraan. Täytyy kuitenkin muistaa, että oireet on aina tosi yksilöllisiä, mutta mulla nämä kaksi raskautta ovat olleet siis tosi selkeästi erilaiset. Tässä raskaudessahan mulla tuli myös ruskeaa limaa/ valkovuotoa alussa (rv 5+3-6+6), joten aina toi vuotokaan ei ole merkki pahasta.
Toivottavasti saatte hyviä uutisia
Edit. Tuulimunassa kävin varhaisultrassa rv 7+1 ja silloin näkyi pelkkä ruskuaispussi ja kierrosta olin varma, joten lääkäri totesi tuulimunaksi, koska tuolloin olisi pitänyt näkyä jo enemmän.
Sullahan näkyi kuitenkin myös alkiorakkula, joten se lupaa parempaa kun mitä toi mun kokemus oli.