Mekin oltiin tänään ekaa kertaa neuvolassa. Oikein mukava terveydenhoitaja ja saatiin ajat niin nt-ultraan kuin sen jälkeiseen lääkärintarkastukseenkin. Meillä on nt-ultra jo 19.9., mikä tuntuu tosi aikaiselta!
Neuvolassa laskettiin raskausviikot tyhjennysvuodosta, eli neuvolan mukaan tänään olisi 8+6. Sillä laskurilla nt-ultra olis 11+4, mutta oon aika varma, että tänään on 7+5, eli nyt olis se ultra sit 10+3. Mulla ei tosiaan ollut yhtään kiertoa vaan ensimmäisellä tärppäs ja oon melko varma, että tunsin ovulaation. Ymmärrän toki, että neuvola varaa "pahimman" mukaan, ettei käy niin, että menee liian myöhäseen. Meillä kuitenkin varhaisultra oli päivälleen mun laskujen mukaan, eli ite pitäydyn vielä tuossa omassa laskelmassa.
Mietin vaan, että eikös 10+3 ole ihan liian aikaisin nt-ultralle? Näkyykö siinä vielä mitään oikein? Toisaalta, sittenpähän päästään kattomaan pientä kahteen otteeseen, sillä neuvolassakin sanoivat, että varaavat sitten viikon päähän uuden, jos on liian aikaista. Ihanaa, että pienen näkee taas jo vajaan kolmen viikon päästä!!