Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä on niin sinänsä vähän erikoinen tilanne tämän neuvolan kanssa..
Muutto toiselle paikkakunnalle on tiedossa kesäkuun lopussa. Juhannuksena olis rv12, joten vähän mietityttää, että ehdinkö käydä täällä toisessa neuvolassa kuin yhden kerran ennen muuttoa.
Puhuin terveyskeskuksen sairaanhoitajan kanssa asiasta, hän ehdotti että yritettäisiin siirtää kirjat jo ennen muuttoa. Ilmeisesti ensimmäinen käynti neuvolassa on jotenkin pitempi kuin muut ja hänen mielestään olisi järkevää aloittaa uudella paikkakunnalla.
Olen samaa mieltä, mutta en haluais että ensimmäinen käynti venyy hirveän pitkälle.
Täällä kenelläkään kokemusta muuttorumbasta ja neuvoloiden vaihtumisesta?
Mulla huomenna eka neuvola, viikkoja silloin tasan 8 ja varhaisultra käyty maanantaina. Eikös se ollut niin, että neuvolakäyntejä on vähemmän toisen lapsen kohdalla?
Mun pitää vielä oottaa neuvolaa 2 vkoa. Käyn samalla neuvolantädillä kuin mun lapset. Saakohan siellä ekalla neuvolakäynnillä kuunnella sydänääniä, jos haluaa? Aikaisemmissa raskauksissa on saanut, mutta nykyään ei kuulemma kuunnella ekalla kerralla.