Neuvola höpinät

Nitsa

Näppärä viestien naputtelija
Tammimammat 2018
Jokos olette kerenneet varata ekan neuvolan?

Itse meinaan nyt tulevana tiistaina soitella äitiysneuvolaan ja kun täällä pk-seudulla taitaa olla aika tiukilla noi ajat.. varhaisultrakin kiinostais mutta ehkä se mieli malttaa vielä :happy:
 
Laitoinkin juuri äsken ihan samanlaisen viestiketjun Poistan sen, jos vaan osaan

Ajatuksena olisi myös alkuviikosta neuvolaan soitella Muistikuvia ei yhtään kyllä ole, että millä viikoilla mennään ensimmäiselle käynnille...
 
LaHa, haha sama ajatus molemmille tullut samaan aikaan . Esikoista odotan vasta että kuulopuheiden perusteella mennään neuvola asioissa. Ja muissakin.. Onneksi en varmasti ole eka odottaja jolta saattaa tulla tyhmiäkin kysymyksiä sitten :D
 
Meillä eka ultra 17.5 ja neuvola 22.5 :)
 
Meillä ultra 15.5 ja neuvola 18.5 :)

Odotan ultraa jo tosi kovasti. Tää odottelu tuntuu paljon pidemmältä, kuin inssin jälkeiset piinapäivät :-D
 
Kadonnut, täällä kans odotus tuntuu ikuisuudelta.. onneksi huomenna jo voin soittaa ja varata ajan. :D

Mikä LA teillä on tuolloin kun on ultra? :)
 
Muokattu viimeksi:
Mulla ultran aikaan 7+3 nyt on 5+1 eli la 31.12
 
Tänään koitin soittaa ja jätin soittopyynnön. Eivät ehtineet soittaa takaisin. :shifty: Tajusin vasta töissä 12 aikaan tarkistaa äitiysneuvolan soittoajan ja sehän oli vain 14 saakka. Huomenna uusi yritys jos sitten sais kauan odotetun ekan neuvolan :rolleyes: ar-ultra kuitenkin nyt sitten 22.5. ❤️
 
Ihmemaanlapsi, 7+1 silloin. (: Varasin ensin 6+3 mut koin paremmaksi tuon nykyisen ajan :grin
 
Meneeköhän mulla ultra ja neuvola kesäkuun puolelle, luultavasti. Ei malttaisi odottaa:nailbiting: Jännä juttu, mutta vaikka nyt on kolmas raskaus, niin silti yhtä ihmeelliseltä ja jännittävältä tää tuntuu kuin jos olisi eka raskaus:happy: Mulla tänään vissiin 3+5, eli kovin alussa vielä. Ylihuomenna soittelen neuvolaan.
 
Takaisin
Top