Minä täällä lueskelen, vaikka vielä tää kolmas masussa.
Laskettu aika siis meilläkin 28.12. (omien laskujen mukaan ja kahden eri ultraajan mukaan 31.12, mutta neuvola nyt tietysti menee hutiloidun nt ultran mukaan)
Täällä myös lapset nyt 5v, 3v ja tälle kolmannelle kaivattaisiin kaveria sitten tuolla alle 2 vuoden ikäerolla jos mahdollista.
Toki meillä nyt mitä vaan voi vielä tulla ja kunhan nyt tää kolmas raskaus ensinnäkin päättyisi hyvin ja synnytyksestä ei jäisi mitään elinikäisiä traumoja.
Teilläpä on ollut vauhdikas tyyppi syntyessään!
Lupaavaltahan tuo kuulostaisi jos ovis bongailtu.
Tuliko hyödynnettyäkin? 
Laskettu aika siis meilläkin 28.12. (omien laskujen mukaan ja kahden eri ultraajan mukaan 31.12, mutta neuvola nyt tietysti menee hutiloidun nt ultran mukaan)Täällä myös lapset nyt 5v, 3v ja tälle kolmannelle kaivattaisiin kaveria sitten tuolla alle 2 vuoden ikäerolla jos mahdollista.
Toki meillä nyt mitä vaan voi vielä tulla ja kunhan nyt tää kolmas raskaus ensinnäkin päättyisi hyvin ja synnytyksestä ei jäisi mitään elinikäisiä traumoja.
Teilläpä on ollut vauhdikas tyyppi syntyessään!
Lupaavaltahan tuo kuulostaisi jos ovis bongailtu.
Tuliko hyödynnettyäkin?
eikä elämä juurikaan muuttunut enää kolmannen synnyttyä. Isompi muutos oli kun tuli toinen lapsi ja yhtäkkiä pitikin riittää kahdelle. Nyt siihen on jo oppinut 
Nyt on dpo 11 ja testit näyttää negaa eli tuskin tässä raskaana ollaan. Nyt toivon niitä menkkoja, vaikka olenkin asennoitunut ettei kierto niin äkkiä starttaa kun aiemmillakin kerroilla kestänyt 

. Sen näkee sit vaan kokeilemalla
Otin nyt kaikki kikkakolmoset käyttöön ja eilen aloitin lisäksi Donafertyn. Jos ei sekään auta niin täytyy jossain lääkärissä ehkä käydä. Toki imetän kuopusta edelleen, mutta ei se ennenkään ole estänyt raskautumista. Joka kerta kylläkin on aina vain haastavampaa tulla uudestaan raskaaksi
Kuopusta ennen oltiin 1,5v ilman ehkäisyä. Toivottavasti nyt ei tarvitsisi niin kauaa odotella 

Lopetin yöimetyksen kun ajattelin että se ehkä voisi tuoda apua ja muutenkin kiva saada nukkua pitkästä aikaa
Ehdin jo innostua 
oon kärsinyt raudanpuutteesta melkein koko tän ajan kun olen joko ollut raskaana tai imettänyt...