Neljännestä haaveilevat ja kuumeilevat

Ei menny kierto hukkaan :tears: Tämä kaveri hyppäs kyytiin heti. Sattumalta oli tallettelut dpo -1 ja olon takia ovistestasin ja plussa jo päällä.. nyt dpo 13/14, riippuen onko hedelmöittyny heti vai seuraavana päivänä.

Pregcheck eilen (dpo12/13) ja tänään (dpo13/14) näin, huomenna varmaan vahvistuu taas. View attachment 111350

Onnea Heydi! :smiling-eyes::red-heart:
 
Heips!
Nyt vasta huomasin tällaisen ketjun!:Slightly Smiling Face:
Neljättä yritetty 6/19 asti eli melko pitkään. 5km tämän yrityksen aikana ja nyt ekaa kiertoa keltarauhastuki toistuvien keskenmenojen takia.
Aiemmat lapset -10, -14 ja -16
Tänään dpo7 menossa.

Toivotaan että tämä kierto olisi teidän! :folded::Two-hearts:
 
Moiks! Täällä neljännestä kuumeileva ilmottautuu mukaan:red-heart: 12,10 ja 8 vuotiaat lapset ennestään ja itsellä sekä miehellä ikää 38, no mies vielä 37 :smiling-eyes:. Yritys aloitettu vastikään helmikuussa, toinen YK menossa ja piinapäivät. Kärsivällisyys ei kuulu mun luonteeseen, ekassa kierrossa dpo8 testasin onestepillä haamun ja siitä kun ei vahvistunut niin oletan olleen kiinnityshipaisu :red-heart:. No nyt sitten näin taas unta kuinka selkeät kaksi viivaa piirtyi testiin. Pientä menkkajomoa, siis tosi pientä. Luulin eilen että menkatko alkoi mutta limaa vain. Nyt siis dpo7. Toiveikkaana josko olis raskauteen liittyvää limaa, tuntuu kun olis ovulaatio.
Kierukka mulla kerkes olla kolme vuotta ja menkkoja ei silloin tullut. Normaalisti kierto sen 28 päivää mutta en ole varma nyt kun menkat tuli vähän ajoissa yk1.

No ens viikolla viimeistään ollaan viisaampia. Ja positiivisia toivon mukaan :Two-hearts:
 
Tsempit Mamiks piinapäiviin ja toivotaan että ne kaksi maagista viivaa ilmestyvät! :thumbs-up::smiling-eyes:
 
Kp2 meneillään. Tähän kiertoon vähän lisäravinteita, edellisestä tuttu greippimehu ja lisäksi gelee royale, L-arginiini, ubikinoni ja seleeni :thumbs-up:
Mitenkäs muilla? Onko piinapäiviä edessä vielä?
 
Heippa!
En tiedä haaveilenko varsinaisesti, mutta piinapäivät menossa. "Ehkäsynä" keskeytetty ja nyt alkanu olla pelottavan tuttuja oireita ja kuukautisiin ois pari päivää. 11v, 3v ja 2v lapset ennestään. Neljäs jäisi viimeiseksi. Elämäntilanne ei ole ideaali, mutta toisaalta ajatus iltatähdestä, kun pienten kanssa viimein alkaa helpottaan, ei myöskään houkuttele.
Hätäisenä jo yhden viivanpaikan oon testannut ja nyt yritän malttaa rauhassa pari päivää ja katsoa alkaako vuoto.
 
Heippa!
En tiedä haaveilenko varsinaisesti, mutta piinapäivät menossa. "Ehkäsynä" keskeytetty ja nyt alkanu olla pelottavan tuttuja oireita ja kuukautisiin ois pari päivää. 11v, 3v ja 2v lapset ennestään. Neljäs jäisi viimeiseksi. Elämäntilanne ei ole ideaali, mutta toisaalta ajatus iltatähdestä, kun pienten kanssa viimein alkaa helpottaan, ei myöskään houkuttele.
Hätäisenä jo yhden viivanpaikan oon testannut ja nyt yritän malttaa rauhassa pari päivää ja katsoa alkaako vuoto.
Onnea malttamiseen :folded::smiling-eyes: itse en siinä viime kierrossa onnistunut lainkaan. Tälle kierrolla yritän olla testaamatta liian aikaisin. Dpo12 haaveilen ekan kerran uittavani tikkua, saa nähdä onnistunko.
Tulehan kertoilee kuinka sun kävi. Ja kuvia on kans kiva tiirailla :smiling face with heart-eyes:
 
No enhän minä malttanut kun aamulla heräsin entistä kipeämmin särkevän rintavarustuksen kanssa. Joku aavistus näkyy ehkä?
20220323_075619.jpg
 
Kk ei ole alkaneet, mutta testit edelleen epämääräisiä, niin eiköhän nuo ole olleet viivanpaikkoja kaikki. Gynelle soittelin ja näytille meen jos ei kk näy ja oireet jatkuu. Epäili että mahakipujen perusteella vois olla kysta, joka vaikuttaa myös hormonitoimintaan.
 
Tää on kyllä mystistä. Rintojen aristus jatkuu vaan ja menkkakipuja on ollut jo 2vk. Kystista kun en mitään tiedä, niin jotenkin en osaa uskoa siihen. Pitäis varmaan käydä tarkistuttaan.

Mut niin kauan ku menkkoja ei näy on pieni toivon kipinä? Ovulaatiota kun en oo tikuttanu, niin se on voinu olla muutama päivä myöhemminkin.


Oonpa epätoivoinen. Enkä alkuun edes tienny haluaisinko sitä plussaa vai en. Ärsyttää :tears::loudlycrying:
 
Tää on kyllä mystistä. Rintojen aristus jatkuu vaan ja menkkakipuja on ollut jo 2vk. Kystista kun en mitään tiedä, niin jotenkin en osaa uskoa siihen. Pitäis varmaan käydä tarkistuttaan.

Mut niin kauan ku menkkoja ei näy on pieni toivon kipinä? Ovulaatiota kun en oo tikuttanu, niin se on voinu olla muutama päivä myöhemminkin.


Oonpa epätoivoinen. Enkä alkuun edes tienny haluaisinko sitä plussaa vai en. Ärsyttää :tears::loudlycrying:
Millä tavalla ne testit on siis epämääräisiä?
Mä kyllä tiedän miltä tuntuu vaikka ette olekaan ajatelleet vauvaa, siihen ajatukseen melko nopeasti tottuu. Olen pari kertaa tehnyt kierukan aikaan testin, kun tullut oireita josko oliskin ehkäisy pettänyt. Sen aikana kun olen käynyt apteekissa ja tuijottanut testiä, kun se sanoikin ei raskaana, niin pettyihän siinä :crying-face: Mutta nyt tosiaan kova yritys päällä ja kaikista jännin vaihe alkamassa :Hugging Face:
Toivotaan selkoa sun tilanteelle mahdollisimman pian.

ja kyllä niin kauan on toivonkipinää kun ei mennkoja näy.
 
Millä tavalla ne testit on siis epämääräisiä?
Mä kyllä tiedän miltä tuntuu vaikka ette olekaan ajatelleet vauvaa, siihen ajatukseen melko nopeasti tottuu. Olen pari kertaa tehnyt kierukan aikaan testin, kun tullut oireita josko oliskin ehkäisy pettänyt. Sen aikana kun olen käynyt apteekissa ja tuijottanut testiä, kun se sanoikin ei raskaana, niin pettyihän siinä :crying-face: Mutta nyt tosiaan kova yritys päällä ja kaikista jännin vaihe alkamassa :Hugging Face:
Toivotaan selkoa sun tilanteelle mahdollisimman pian.

ja kyllä niin kauan on toivonkipinää kun ei mennkoja näy.
No siis selkeitä viivanpaikkoja, jotka toiveikkaana vois tulkita haamuiksi ja sit taas ei mitään.
 
Heippa!

Minä liityn tänne mukaan :)
Me haaveillaan mieheni kanssa neljännestä. Meillä on kaksi poikaa ja yksi tyttö, kaikki alle 6v, pienin täytti vasta vuoden. Imetän edelleen kerran päivässä (ennen yöunia) ja menkat ei ole alkaneet. Ennen ollut aina sama juttu ja imetyksen jälkeen olen vasta raskautunut. Aikeissa lopettaa tällä viikolla sen vuoksi imetys :/

Alunperin oli haaveena ”vaan” kaksi lasta ja sitten haluttiinkin kokeilla olisiko mahdollista vielä saada kolmas rakas. Sitten tuumittiin, että lapsiluku on täynnä kunnes päätettiin yrittää vielä neljättä:smiling face with heart-eyes:

ovistestit ostin ja niitä oon tikutellut ja pitää ostaa lisää. Vaikk kyllä kehosta huomaa milloin ovis olis sitten, oppinut jo tässä matkan varrella :D
 
Ärsyttää myös, kun pc liuskat ei oo mun mielestä koskaan ennen antanu mulle mitään turhia viivoja jos en oo raskaana ollu ja taas tuossa näkyy livenä _jotain_ mut ei taida olla väriä eikä oikein näy kännykkäkuvassa ja tänne ladattuna vielä vähemmän. No perjantaina vielä testaan jos menkat ei ala ja sitten varaan gynelle ajan.20220330_132748.jpg 20220330_132800.jpg 20220330_132841.jpg
 
Jospa joku viiva ois oikea ollutkin, kun vuoto alkoi kuin saavista kaatamalla ihan järkyttävien kipujen kanssa. Ei sillä että sillä ois mitään väliä. Tai sit mulla on nykyään joku super pms, tissit kipeet ja monsuunimenkat. Eipähän tarvi ainakaan jatkossa säikkyä vaikka rinnat aristeliskin tai ois muuta oireilua vaikka ei ole ennen ollutkaan :side_tear:
Kyllähän sitä kierto ja menkat voi muuttua iän myötä. Eikä ainakaan tarvi murehtia, että jotain ois vialla.
 
Mä tänne varovasti kurkin 😇

Meillä on lapset nyt 7v, 5v ja 4kk, ja tässä piti olla kaikki. Raskausaikana olin varma, että ei enää yhtään. Rankka raskaus tuki tätä kyllä paljon. Synnytyksen jälkeen olin tyytyväinen tähän lukuun.
Mutta nyt on alkanut vauvakuume taas orastaa :Upside Down Face:
Eikä kyse ole siitä pikkuvauvavaiheen ikävöimisestä. Olen tosi onnellinen, kun vauva on kasvanut vähän ja oppii koko ajan uusia taitoja. Tykkään tästä vaiheesta enemmän, enkä malta odottaa näkeväni millainen tyyppi meidän ministä kasvaa.
Ja tykkään myös kun isommat on isompia, vauva-aika on ollut hurjasti helpompaa nyt, kuin vaikka keskimmäisen aikaan.

Mutta ajatus neljännestä ei vaan jätä nyt rauhaan 🤭
Mies ei todellakaan halua enää yhtään. Menisi auto vaihtoon, olisin taas pidempään kotona, eli raha-asiat olisi pidempään huonommin. Katsellaan ensimmäistä omaa kotia, ja sekin unelma saattaisi viivästyä, jos neljäs tulisi.

Joten nyt mä kuumeilen salaa yksin, ja odotan että aikaa kuluu ja vauva kasvaa. Ehkä muutaman kuukauden päästä uskallan jo ottaa asian esille miehen kanssa. Silleen varovasti ajatuksen tasolla 😄
 
Tervetuloa @Oreo kuumeilemaan ❤️

tässä mun aamun pc testi. Viime kierrossa sain pc llä joko räikeän viivanpaikan tai kiinnittymisyrityksen dpo 9. ja tää on sit dpo10 tänään. Jännittää😍
 

Liitteet

  • 32A58944-3424-4C22-BBDC-AFA5BDCB741A.jpeg
    32A58944-3424-4C22-BBDC-AFA5BDCB741A.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 56
  • FEB97705-E484-49D2-ACD0-2F92D77AC6E0.jpeg
    FEB97705-E484-49D2-ACD0-2F92D77AC6E0.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 51
Tervetuloa @Oreo kuumeilemaan ❤️

tässä mun aamun pc testi. Viime kierrossa sain pc llä joko räikeän viivanpaikan tai kiinnittymisyrityksen dpo 9. ja tää on sit dpo10 tänään. Jännittää😍

Mun pc-haamu kääntyilee tossa lattialla :Winking Face:
Eli vahvistumisia toivottelen :red-heart:
 
Takaisin
Top