Neljännestä haaveilevat ja kuumeilevat

Minä täällä lueskelen, vaikka vielä tää kolmas masussa. :Heartblue Laskettu aika siis meilläkin 28.12. (omien laskujen mukaan ja kahden eri ultraajan mukaan 31.12, mutta neuvola nyt tietysti menee hutiloidun nt ultran mukaan)
Täällä myös lapset nyt 5v, 3v ja tälle kolmannelle kaivattaisiin kaveria sitten tuolla alle 2 vuoden ikäerolla jos mahdollista.
Toki meillä nyt mitä vaan voi vielä tulla ja kunhan nyt tää kolmas raskaus ensinnäkin päättyisi hyvin ja synnytyksestä ei jäisi mitään elinikäisiä traumoja. :grin

Teilläpä on ollut vauhdikas tyyppi syntyessään! :grin
Lupaavaltahan tuo kuulostaisi jos ovis bongailtu. :woot:Tuliko hyödynnettyäkin? :wink
 
Jännää nähdä kumman vuoden puolella teidän pikkuinen syntyy! Onko sun isommat syntyneet millä viikoilla? :) Jouluvauvan odotus on ihanaa! :santa

Minusta tuo kolmas on solahtanut tosi hyvin joukkoon. Ihan kuin hän olisi aina ollut meillä :happy: eikä elämä juurikaan muuttunut enää kolmannen synnyttyä. Isompi muutos oli kun tuli toinen lapsi ja yhtäkkiä pitikin riittää kahdelle. Nyt siihen on jo oppinut :joyful:

Joo kyllä tuli ovis hyödynnettyä :shy: Nyt on dpo 11 ja testit näyttää negaa eli tuskin tässä raskaana ollaan. Nyt toivon niitä menkkoja, vaikka olenkin asennoitunut ettei kierto niin äkkiä starttaa kun aiemmillakin kerroilla kestänyt :rolleyes:
 
Mikäs täällä on tilanne, onko ketään plussannut? :love017

Meidän kolmas poitsu syntyi 19.12 :Heartblue
Sain sen toivomani voimaannuttavan ja korjaavan synnytyskokemuksen, joten haaveet neljännestä ei ainenkaan synnytyksen vuoksi ole jäissä.

Jotenkin olisi ihana tällekin kaveri saada pienellä ikäerolla, JOS me siihen neljänteen vielä päädytään.
Toisaalta tuntuu että tähän olisi hyvä lopettaa ja onhan kädet täynnä kolmen alle kouluikäisen kanssa. :happy:
Saa nähdä siis mitä tuleva vuosi tuo tullessaan. :love7
 
Täällä on nelonen matkalla rv 29+0 tänään. Kirjottelin tonne joskus aijemmin. Kyllä edelleen miettii miten sitä sit kaiken jaksaa ja muistaa :hilarious: . Sen näkee sit vaan kokeilemalla :wink . Eniten pohdituttaa vauva arki, koska koen sen raskaana koska yö herätykset. Oon siitä vauva arjesta jo kolme kertaa selvinnyt, ni miks en sit nytkin :p
 
Mikäs täällä on tilanne, onko ketään plussannut? :love017

Meidän kolmas poitsu syntyi 19.12 :Heartblue
Sain sen toivomani voimaannuttavan ja korjaavan synnytyskokemuksen, joten haaveet neljännestä ei ainenkaan synnytyksen vuoksi ole jäissä.

Jotenkin olisi ihana tällekin kaveri saada pienellä ikäerolla, JOS me siihen neljänteen vielä päädytään.
Toisaalta tuntuu että tähän olisi hyvä lopettaa ja onhan kädet täynnä kolmen alle kouluikäisen kanssa. :happy:
Saa nähdä siis mitä tuleva vuosi tuo tullessaan. :love7

Ihanaa! Onnea pienestä tonttuvauvasta! :Heartred



Pyörin täällä aiemmin syksyllä mutta yrittäminen jäi vähän taka-alalle muiden kiireiden takia. Nyt ollaan taas ns ”sorvin ääressä” :grin Mulla ollut vasta neljät menkat synnytyksen (12/19) jälkeen ja kierto ihan sekaisin enkä taida edes ovuloida :shifty: Otin nyt kaikki kikkakolmoset käyttöön ja eilen aloitin lisäksi Donafertyn. Jos ei sekään auta niin täytyy jossain lääkärissä ehkä käydä. Toki imetän kuopusta edelleen, mutta ei se ennenkään ole estänyt raskautumista. Joka kerta kylläkin on aina vain haastavampaa tulla uudestaan raskaaksi :sorry: Kuopusta ennen oltiin 1,5v ilman ehkäisyä. Toivottavasti nyt ei tarvitsisi niin kauaa odotella :bored:
 
Minäkin taidan tulla tänne höpisemään.
Olin jo ihan varma kolmatta odottaessa että hän jää meidän viimeiseksi.. mutta taitaa olla krooninen tämä vauvakuume :S

Ekaa synnyttäessä sanoin että me ei sitten toista tehdä.. Toista synnyttäessä sanoin että tämä on sitten viimeinen.. ja kolmatta synnyttäessä sanoin että eiköhän meidän lapset ole nyt sit tässä.
Mutta kolmas synnytys oli kaikista paras ja helpoin.. ehkä siksi vielä haikailen neljättä x)

Meillä kaksi poikaa ja tyttö ennestään.

Esikoista yritettiin 4v, toista 2v (vuoden jälkeen tuli kyllä plussa mutta km), kolmas sai tulla kun tullakseen ja ekaan plussaan meni vuosi, mutta siitäkin km. Mutta seuraavasta kierrosta tärppäsi uudelleen ja vauva täyttää ihan just 6kk :Heartred

Mulla on pcos ja synnytyksen jälkeen kierrot olleet ihan sekasin. Ekaks tuli 12-16pv kiertoja ja nyt sit jotain 34-38.. ja vuodan kun saavista (??) Ennen tätä synnytystä oli ihan normaalit menkat ja ihan jopa kellontarkat. Kierrot tismalleen 30pv! Vähän kyllä ärsyttää nyt :D

Mies ei oo vielä lämmenny neljänteen lapseen ajatuksena, mutta ilman ehkäisyä tässä on silti menty. Välillä keskeytetyllä ja välillä ei. Mulle ei mikään hormonaalinen ehkäisy käy ollenkan, joten kondomit oli eka käytössä, mut aika nopeesti ne jätettiin laatikkoon. Tiedostaa se mieskin siis, että tässä voi käydä ”hassusti”. :D Mutta ovispiviä on vielä vältelty sen mikä pystyny arvioimaan näistä epäsäännöllisistä kierroista..

Oon ollu äitiyslomalla oikeestaan 2016 asti. 1-2 välissä piipahdin vähän aikaa takas töissä mutta jäin saikulle tosi varhain. Oon tässä sit pohtinut että jos tekisi kaikki lapset nyt tähän samaan putkeen ja keskittys sen jälkeen työntekoon, opiskeluun tai mitä sit taas keksiikään :D

Välillä tosin mietin että olis helpompaa kyllä itselle jos neljäs tulisi vasta myöhemmin kun nämä kolme olis jo isompia.. voisi keskittyä enemmän vaan vauvaan. Nyt kun tässä kolmannen synnyttyä on ollut kaks isompaakin kotona, niin välillä on tuntunut että ei meinaa kädet ihan riittää. Mutta silti. Kuumeilen neljättä :D :Heartred
 
Hyvin samanlaisia ajatuksia Bambi :joyful: mäkin olin alkuvuodesta sitä mieltä että neljäs tulkoon myöhemmin, mutta tässä sitä taas ollaan :D jäin esikoisesta äitiyslomalle 8/2015 ja sen jälkeen oon ollut pääasiassa kotona. Nyt tosin palasin hetkeksi takaisin töihin, mutta talveksi jään taas kotiin. Ja toivon mukaan myös ensi keväänä saa jäädä kotiin eikä tarvitse lähteä töihin :wink

Oon epäillyt jo ennen lapsia että mulla on pcos, kun kierrot on olleet pitkiä ja epäsäännöllisiä. Voi olla että imetys vielä sotkee, mutta varmaan jotain muutakin häikkää on. Oon vähän kade kun toisilla pyörii menkat heti synnytyksen jälkeen säännöllisenä ja itsellä se käynnistyminen on tosi hidasta :rolleyes:
 
Hyvin samanlaisia ajatuksia Bambi :joyful: mäkin olin alkuvuodesta sitä mieltä että neljäs tulkoon myöhemmin, mutta tässä sitä taas ollaan :D jäin esikoisesta äitiyslomalle 8/2015 ja sen jälkeen oon ollut pääasiassa kotona. Nyt tosin palasin hetkeksi takaisin töihin, mutta talveksi jään taas kotiin. Ja toivon mukaan myös ensi keväänä saa jäädä kotiin eikä tarvitse lähteä töihin :wink

Oon epäillyt jo ennen lapsia että mulla on pcos, kun kierrot on olleet pitkiä ja epäsäännöllisiä. Voi olla että imetys vielä sotkee, mutta varmaan jotain muutakin häikkää on. Oon vähän kade kun toisilla pyörii menkat heti synnytyksen jälkeen säännöllisenä ja itsellä se käynnistyminen on tosi hidasta :rolleyes:


Mulla todettiin kun mentiin lapsettomuustutkimuksiin sillon kakkosta yrittäessä. Ajattelin että en jaksa enää samaa neljää vuotta sitä piinaa.. Aikasemmin en osannu ees arvailla. Vaikka toki oli ajatus että jotain vikaa pakko olla kun joskus esikoista yrittäessä oli jopa 3kk ilman menkkoja..

Toivotaan että pääset jäämään kotiin :wink
Vähän samoja toiveita täälläkin. Ei huvittaisi vielä astua takas työelämään kun on tässä kotona olemisessa omat hohtonsa x) :Heartred

No lastentekomielessä ihan kiva kun käynnistyy heti.. mutta kyllä mä vähän mietin että oishan se ollu kiva nauttia ilman kuukautisia vähän pidempään :D
 
Mulla todettiin kun mentiin lapsettomuustutkimuksiin sillon kakkosta yrittäessä. Ajattelin että en jaksa enää samaa neljää vuotta sitä piinaa.. Aikasemmin en osannu ees arvailla. Vaikka toki oli ajatus että jotain vikaa pakko olla kun joskus esikoista yrittäessä oli jopa 3kk ilman menkkoja..

Toivotaan että pääset jäämään kotiin :wink
Vähän samoja toiveita täälläkin. Ei huvittaisi vielä astua takas työelämään kun on tässä kotona olemisessa omat hohtonsa x) :Heartred

No lastentekomielessä ihan kiva kun käynnistyy heti.. mutta kyllä mä vähän mietin että oishan se ollu kiva nauttia ilman kuukautisia vähän pidempään :D


Okei! Täytyis itekin käydä gynellä selvittämässä asiaa. Tosin imetän vielä että sekin varmasti vaikuttaa, vaikka olenkin raskautunut jo kahdesti uudestaan imettäessä.

Kyllä kotona oleminen on ihan mukavaa :grin rahaa siitä saa kehnosti, mutta eipä se raha onnea tuo :Heartred Nautin niin paljon lasten seurasta nyt, kun yhteinen aika on kortilla. Tuo pieninkin oppii koko ajan kaikkea uutta :happy:

Mulla on mennyt joka kerta pidemmälle menkkojen alkaminen. Aina se lähemmäs vuosi ja sittenkin saattaa olla jotain parin kuukauden välejä :D toisaalta ihan mukavaa tämä, on ainakin helppoa :D
 
Mun mies käski mut pois tästä ryhmästä! :hilarious:

pilvikirsikka Onpa kiva taas törmätä täällä ryhmässä ja kuulla kuulumisiasi! :) Ollaankos me jo vähän vakiokalustoa tällä foorumilla :p Tsemppiä sinne yrityspuuhiin ja toivotaan pikaista tärppiä! :wink

Lämpimästi myös tervetuloa, Bambi ja ihan samaistun täysin ajatuksiisi. Meillä on aika sama tilanne meneillään. Jotenkin ajattelin, tai ajateltiin että tää kolmas nyt voisi olla se viimeinen, mutta eihän se niin mennytkään. Kolmannen synnytys oli vielä ihan paras joten sekään ei helpottanut kuumeilua neljännestä. Meillä on siis 3 poikaa, iältään 5,5v, 3,5v ja tää nuorin pian 5kk.
Oon ollut kotiäitinä nyt vuodesta 2015. :rolleyes:
Sinällään haluaisin lapset nyt tähän samaan samaan jotta heistä ois mahdollisimman paljon seuraa toisilleen ja en oikeastaan sitten haluaisi enää palata vauva- ja pikkulapsirumbaan, vaikka todella paljon tästä tykkäänkin! (Okei, on mullakin ne huonot päivät :confused:)

Minullekkaan ei minkään sortin ehkäisyt sovi ja kondomeistakin menee ne hurjan kalliit lateksittomat versiot. :grin
Tarkoituksena steri sitten kun lapsiluku täynnä!
Täällä olen epäillyt myös mahdollista pcos kun mulla on ollut aina hirveän runsaat kuukautiset ja epäsäännölliset myös. Tosin synnytyksistä ne ovat säännöllistyneet.
1 & 2 tarrasivat mukaan kerta laakista, mutta tätä kolmatta me tehtailtiin useampi kierto niin silläkin vähän ei viitsisi enää kauheasti odotella.
Ikääkin on jo 32v. :grin (Välissä oli yksi km, joka vahvisti toiveita kolmannesta)
Me ollaan muutettu Helsinkiin vuodenvaihteessa ja oikein minkäänlaisia tukiverkkoja meillä ei ole. Tähän mennessä ollaan kyllä pärjätty ja yhteistäkin aikaa on löytynyt! :happy:
Miten teillä muilla neljännestä haaveileville on tukiverkkoja? Vaikuttaako ajatuksiin ne?

Tiedättekö, näin juuri yks yö todella todentuntuisen unen jossa heräsin unessa unesta, ja olin leikkaussalissa jossa mun eteen nostettiin pieni vaaleanpunainen mytty. :rolleyes:
 
Miitu taidetaan olla :grin Ainiin teilläkin kolme poikaa! Ehkä se oli enneuni :smiley-angelic002

Jännä kuinka monella häikkää kierron kanssa! Mä soitin jo työterveyteen yksi päivä ja sain ajan kilppariarvojen ja ferritiinin mittaukseen. On nyt se ainakin poissuljettu. Ferritiini tuskin ihan hirveän alhainen enää on, mutta se selvästi vaikutti raskautumiseen. Nyt oon syönyt taas rautaa et sais sitä hilattua ylöspäin vieläkin (viimeksi se oli 40).

Mulla nyt oletettavasti dpo 10-11 (en tikuttanut) ja ihan sellainen olo että menkat on alkamassa. Toisaalta raskaudella voisi olla myös pienen pieni mahdollisuus! Testejä ei toki ole, että huomiseen iltapäivään ainakin pitäisi jaksaa odottaa :hilarious: toisaalta ehkä vielä ei edes näkyisi mitään muutenkaan. Ei haittaa vaikka menkat tulis, koska koen positiivisena että mun kroppani toimii taas :happy: Donafertyn lisäksi oon käyttänyt eteerisiä öljyjä, ne ainakin auttoi viimeksi :grin
 
Ne raskausunet jatkuvat. Nyt olin raskaana taas täyttä häkää, kävin ultrassa jossa isokokoinen mies oli ultraamassa pientä.
Sitten mulla tuli tänään paniikki kun muistin että oon nähnyt raskausunia vaan raskaana ja me ollaan heiluteltu tässä kerran peittoa. Tosin ei mitenkään päin menty edes loppuun asti. Ja olen potenut outoja alavatsatuntemuksia, joita olen pitänyt kierron käynnistymisenä mutta arvaatte että noihin uniin yhdistettynä jäi pari sydämen lyöntiä välistä..
Siis for real tsäänssit on ihan olemattomat, mutta hippasen säikäytti ja mun on varmaan pakko testata että aivotkin lakkaa stressaamasta. :facepalm:

Mutta itse asiaan tuosta kierron palautumisesta, onko teillä muilla edeltänyt tuntemuksia?

Ja mikäs tilanne siellä pilvikirsikka? :)
 
Joko Miitu testasit? :grin Mäkin oon nähnyt raskaana ollessa enneunia! Aika hämmentävää, mikähän yliluonnollinen kyky silloin tulee :joyful:

Täällä kp 36 eikä mitään tuntemuksia ja kaikki testit näyttää negaa (sekä r että o) :wacky: Lopetin yöimetyksen kun ajattelin että se ehkä voisi tuoda apua ja muutenkin kiva saada nukkua pitkästä aikaa :rolleyes: taapero heräsi aiemmin herkästi ja halusi aina tissiä saadakseen uudestaan unen päästä kiinni.. nyt hän on nukkunut hyvin, mutta minä en :D ehkä vielä totun tähän uuteen rytmiin :D

Mullakin on ollut tuntemuksia ennen kierron käynnistymistä. Nippailua ja jomottelua, samoja ollut nytkin mutta nyt ne on taas hävinneet.

Ens viikolla oli vasta se verikoe kun ei aiemmin ollut aamuaikoja enää saatavilla. Jos siellä on kaikki arvot ok, pitää varmaan käydä gynellä kyselemässä mistä kiikastaa. En haluaisi lopettaa imetystä vielä kokonaan, koska ei sekään takaa että tärppää ja imetys on kuitenkin meille taaperon kanssa vielä tärkeä juttu. Ei tässä enää tule kuin pari imetystä vuorokaudessa.
 
No negan testasin. :p Mutta, tänään tullut kirkasta verta pyyhittäessä joten olisikohan se kierto nyt tosiaan sitten starttaamassa ja huomenna kenties kp 1. :woot: En mitenkään erityisesti kaivannut/odottanut mutta ihan kiva jos kroppa alkaa "toimia". :)

Mulla on tosiaan kierrot myös olleet aika epäsäännöllisiä ja vuodot runsaita (7 päivää) Tästä nyt kun sen pari viikkoa taakse päin katsoo Flo sovellusta niin olen empinyt oisko ovis ollut oireiden perusteella ja ilmeisesti on. Hyvä jos edes siltä osin tunnistaa noita kropan touhuja. :grin

pilvikirsikka Onpas siellä jännittävä tilanne! Tai mikähän mahtaa olla nyt? Se monesti menee joo niin että äidillä sitä sitten kestääkin tottua uusiin kuvioihin. :grin Mutta ihana imetystaival teillä takana :Heartred ja toki imetyksen jättäminen poiskaan ei takaa niitä positiivisia vaikutuksia. Toivotaan että labrat antaisivat vastauksia jos jotain niissä olisi.
 
No negan testasin. :p Mutta, tänään tullut kirkasta verta pyyhittäessä joten olisikohan se kierto nyt tosiaan sitten starttaamassa ja huomenna kenties kp 1. :woot: En mitenkään erityisesti kaivannut/odottanut mutta ihan kiva jos kroppa alkaa "toimia". :)
.

Tai sitten ei... Pyyhkiessä siis tuli kirkasta pari viirua muutamana päivänä ja nyt ei mitään. Mitä ihmettä. :nailbiting:Ehdin jo innostua :woot: nyt aloin huolestua..
Voiko tässä olla tämmöisiä käynnistymis vaikeuksia, vai mitä ihmettä nyt.
 
Mun mies käski mut pois tästä ryhmästä! :hilarious:

pilvikirsikka Onpa kiva taas törmätä täällä ryhmässä ja kuulla kuulumisiasi! :) Ollaankos me jo vähän vakiokalustoa tällä foorumilla :p Tsemppiä sinne yrityspuuhiin ja toivotaan pikaista tärppiä! :wink

Lämpimästi myös tervetuloa, Bambi ja ihan samaistun täysin ajatuksiisi. Meillä on aika sama tilanne meneillään. Jotenkin ajattelin, tai ajateltiin että tää kolmas nyt voisi olla se viimeinen, mutta eihän se niin mennytkään. Kolmannen synnytys oli vielä ihan paras joten sekään ei helpottanut kuumeilua neljännestä. Meillä on siis 3 poikaa, iältään 5,5v, 3,5v ja tää nuorin pian 5kk.
Oon ollut kotiäitinä nyt vuodesta 2015. :rolleyes:
Sinällään haluaisin lapset nyt tähän samaan samaan jotta heistä ois mahdollisimman paljon seuraa toisilleen ja en oikeastaan sitten haluaisi enää palata vauva- ja pikkulapsirumbaan, vaikka todella paljon tästä tykkäänkin! (Okei, on mullakin ne huonot päivät :confused:)

Minullekkaan ei minkään sortin ehkäisyt sovi ja kondomeistakin menee ne hurjan kalliit lateksittomat versiot. :grin
Tarkoituksena steri sitten kun lapsiluku täynnä!
Täällä olen epäillyt myös mahdollista pcos kun mulla on ollut aina hirveän runsaat kuukautiset ja epäsäännölliset myös. Tosin synnytyksistä ne ovat säännöllistyneet.
1 & 2 tarrasivat mukaan kerta laakista, mutta tätä kolmatta me tehtailtiin useampi kierto niin silläkin vähän ei viitsisi enää kauheasti odotella.
Ikääkin on jo 32v. :grin (Välissä oli yksi km, joka vahvisti toiveita kolmannesta)
Me ollaan muutettu Helsinkiin vuodenvaihteessa ja oikein minkäänlaisia tukiverkkoja meillä ei ole. Tähän mennessä ollaan kyllä pärjätty ja yhteistäkin aikaa on löytynyt! :happy:
Miten teillä muilla neljännestä haaveileville on tukiverkkoja? Vaikuttaako ajatuksiin ne?

Tiedättekö, näin juuri yks yö todella todentuntuisen unen jossa heräsin unessa unesta, ja olin leikkaussalissa jossa mun eteen nostettiin pieni vaaleanpunainen mytty. :rolleyes:

Mä muistankin sut tuolta aiemmilta vuosilta.. Olisiko esikoista yritetty samaan aikaan. Mun nimimerkki taisi olla silloom Unicorn17 :)

Meillä on nyt 5v, 2v ja 6kk :)
Kyllä sydän vielä ainakin yhtä halajaa :Heartred
Mä oon myös ollut kotiäitinä 2015, välissä kävin vajaan vuoden töissä 2pv/viikossa mut nyt 2018 elokuusta ollu kokonaan kotona. Kyllä mäkin niin mielelläni tekisin nää lapset nyt, ja keskittysin muihin juttuihin sit myöhemmin. Tällä hetkellä en tätä kotiäitiyttä vaihtais mihinkään. Rakastan tätä :Heartred

Meillä ei mitenkään yrittämällä yritetä, mutta ilman ehkäisyä on menty ja yritetty vältellä ovispäivinä sisään laskemista x) Välillä onnistuu ja välillä ei, mutta molemmat tiedostaa että voi yllätts tapahtua.. ja ehkä se tässä hommassa kaikista jännintä onkin x)

Mies on tainnu kans alkaa jo lämpenemään neljännelle... tai ainakin jotain siihen suuntaan. Enää ei ainakaa oo ehdoton ei :D Kuuntelin Rusinoita ja Taateleita -youtubevideon jossa Krista kerto että jenkeissä vauvoille laitetaan varashälyttimet jalkaan.. et siellä on varsteltu joskus vauvoja sairaalasta...

Ja mä itse pelkäsin kaikista eniten keskimmäisen ja kolmannen lapsen kohdalla, että joku ihan varmasti vaihtaa sen mun vauvan johonkin toiseen tai vie pois tai joku varastaa.. Niin mies tokas siihen että muista että täällä ei kukaan varasta vauvoja.. Että seuraavan kerran kun mennään sinne niin sitä ei tarvii pelätä!! X)

Seuraavan kerran!! Sitä ootellessa :Heartred :Heartred :D
 
Tai sitten ei... Pyyhkiessä siis tuli kirkasta pari viirua muutamana päivänä ja nyt ei mitään. Mitä ihmettä. :nailbiting:Ehdin jo innostua :woot: nyt aloin huolestua..
Voiko tässä olla tämmöisiä käynnistymis vaikeuksia, vai mitä ihmettä nyt.

Mulla on ainakin ollut vastaavia käynnistymisyrityksiä tai joskus ollut kolmen päivän ”menkat” ja vuoto ollut siis tosi olematonta :think005
 
Mä muistankin sut tuolta aiemmilta vuosilta.. Olisiko esikoista yritetty samaan aikaan. Mun nimimerkki taisi olla silloom Unicorn17 :)

Meillä on nyt 5v, 2v ja 6kk :)
Kyllä sydän vielä ainakin yhtä halajaa :Heartred
Mä oon myös ollut kotiäitinä 2015, välissä kävin vajaan vuoden töissä 2pv/viikossa mut nyt 2018 elokuusta ollu kokonaan kotona. Kyllä mäkin niin mielelläni tekisin nää lapset nyt, ja keskittysin muihin juttuihin sit myöhemmin. Tällä hetkellä en tätä kotiäitiyttä vaihtais mihinkään. Rakastan tätä :Heartred

Meillä ei mitenkään yrittämällä yritetä, mutta ilman ehkäisyä on menty ja yritetty vältellä ovispäivinä sisään laskemista x) Välillä onnistuu ja välillä ei, mutta molemmat tiedostaa että voi yllätts tapahtua.. ja ehkä se tässä hommassa kaikista jännintä onkin x)

Mies on tainnu kans alkaa jo lämpenemään neljännelle... tai ainakin jotain siihen suuntaan. Enää ei ainakaa oo ehdoton ei :D Kuuntelin Rusinoita ja Taateleita -youtubevideon jossa Krista kerto että jenkeissä vauvoille laitetaan varashälyttimet jalkaan.. et siellä on varsteltu joskus vauvoja sairaalasta...

Ja mä itse pelkäsin kaikista eniten keskimmäisen ja kolmannen lapsen kohdalla, että joku ihan varmasti vaihtaa sen mun vauvan johonkin toiseen tai vie pois tai joku varastaa.. Niin mies tokas siihen että muista että täällä ei kukaan varasta vauvoja.. Että seuraavan kerran kun mennään sinne niin sitä ei tarvii pelätä!! X)

Seuraavan kerran!! Sitä ootellessa :Heartred :Heartred :D

Kuulostaa siltä ettei sun miestä haittaa jos ”vahinko” käy :wink

Mäkin kyllä sitä neljättä niin toivon kovasti! Tai ehkä myös viidettä, mut saisi nyt sen neljännen eka :hilarious: en tiedä kuinka isoa perhettä meidän on mahdollista elättää :hilarious: Tuntuu et nää lapset syö jo nytkin niin että on kaapit koko ajan tyhjät :D
 
Mä sain verikoetulokset tässä yks päivä ja muuten kaikki kunnossa, mutta ferritiini on 15 :meh: oon kärsinyt raudanpuutteesta melkein koko tän ajan kun olen joko ollut raskaana tai imettänyt...

Mut arvatkaas testasin eilen kp 45 ovisplussan! Oli jo ollut parina päivänä outoja tuntemuksia (esim tärähtely tuntui pahalta alavatsaan) ja olin jo tyyliin lääkäriä varaamassa :D nyt täytyy jaksaa odotella kesäkuun alkuun et näkee miten kävi :woot:
 
Takaisin
Top