Neljännestä haaveilevat ja kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Huli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me kumppanin kanssa toivottaisi yhteistä lasta joka olisi mulle neljäs, aiemmat -10, -15 ja -20 syntyneet. Ei nyt tullut samaan kaavaan edellisten kanssa mut jos tulisi.

Täällä yksi jahkailija.
Meillä jo kolme aika isoa lasta, vanhin täyttää pian 10 ja kuopus loppuvuodesta 5.
Jokin pieni ääni pään sisällä käskee vielä yrittämään neljättä, mutta toisaalta jos asiaa ajattelee yhtään järkevästi niin kaikki alkaa olla jo niin helppoa ja mallillaan kun lapset kasvaa ja pystyvät tekemään itsenäisestikin asioita eivätkä tarvitse enään aikuisia kaikkiin tekemisiinsä..

Itse olen miehelle hieman ehdotellut jos loppuvuodesta eteenpäin yrittäisi muutaman kierron ns. tjot-meiningillä ja katsoo miten käy. En myöskään haluaisi olla se mummeli kiikkustuolissa, mikä harmittelee ettei edes yrittänyt saada sitä neljättä lasta.

Meillä sama kokoonpano, kolme lasta ja esikoinen 10v, kuopus täytti hetki sitten 5v. Aletaan olla jo sellaisessa elämänvaiheessa että toisaalta vauva ajoista on niin pitkä aika että sitä ihan todella miettii olisiko enää jaksamista moiseen 🫣 (Raskausaika, yövalvomiset ym) Siis todella kaksipiippuinen juttu 😁

Ollaan nyt päädytty miehen kanssa kompromissiin, että kaksi, kolme kierrosta tässä seuraavina kuukausina mennään oviksen tienoilla ilman ehkäisyä ja jossei tärppää niin ollaan oikein tyytyväisiä tähän kolmeen ja jatketaan elämää tällä kokoonpanolla. Kokeillaan vaikka, jos päästäisiin reissamaan edes kerta vuoteen jonnekin Suomea pidemmälle🤭

Takaisin