Vitsi mikä vauvamasu, ei varmasti enää peitellä, mutta ihana! Onpa mukava katsella ja ihastella vauvamasuja ja vertailla miten erilailla sitten kasvetaan mihinkin suuntaan. Lisää vain tällaisia! Itsellä ei ole vielä näkyvissä, paitsi iltaisella pieni pönötys, mutta se on normaalia.
Mulla kans harmillisesti löytyy tuota ylimäärästä mahasta niin ei taida ihan hetkeen vauvamasu näkyä :/ selälleen kun makoilee niin pystyy vähän tunnustella onko kasvanu. Nyt ois 10+1 menossa ja ehkä ihan ihan vähän tuon mahamakkaran alla on tunnettavissa pyöristymistä :)
Mammali, eiköhän se vaikuta kun on aiempia raskauksia jo takana. Vai sekoitanko sinut johonkin toiseen? koska mulla on viisi nuorempaa sisarusta ja kauaa ei äiti raskauttaan viimeisen kohdalla voinut salailla eikä kyllä muistaakseni ainakaan viidennenkän kohdalla enää.. :D
Siis mä muistan niin elävästi meidän äidin viimeisen raskausmahan. Se oli niinkö heti kättelyssä iso ja lopussa se vasta olikin. Siltä kysyttiin ennen puolta väliä, että onko laskettuaika jo ihan käsillä :D