Napapiirin leveysasteet (vauvamahat)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Autumnus
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulle kävi hassusti loman aikana! Pari viikkoa kulki kesämekossa ja sit kotimatkan kylmyydessä ku laitto taas talvitakin, se hädin tuskin meni kiinni!!! Yhtäkkiä maha on pompannut esiin, ja viikkoja on kuitenkin vasta 11+. Mut ei tää nyt ihan pelkästä liiallisesta mangon syönnistäkään voi johtua :)

Tällä kanssa maha kasvanut, vaikka suurimmaksi osaksi varmasti vaan turvotusta, mutta kyllä toi alamasu on jo semmonen kova ja oon joutunu jo pari viikkoa käyttämään 2 koko isompia housuja. Nyt siis vasta 13vk ja esikoinen kyseessä. Viikonloppuna tilasin hennesiltä mammahousut, kun siellä oli -10% tilauksesta niin, jospa sitten ens viikolla ei tarvis enää ahtautua näihinkään. Jotenkin tulee tukala olo.. Töissä en oo vielä kertonut, mutta eipä täälläkään kauhean kauaa pysty enää piilottelemaan! :)

Mulla taas viikossa pulpahtanu taas maha enemmän esiin. Kauhistelin taas aamusella kuvanoton jälkeen, että ei hyvä jumala! :D ja näkyy tämä ilmeisesti muillekkin, jotka ei tiedä tästä raskaudesta. Käytiin tänään miehekkeen kans labrassa, niin hänen kaveri tuli vastaan ja siinä poristiin ja hän kysyi että '' onko teillä pulla uunissa?! :D''

Liitteet

• 123.jpg
    123.jpg
    40.1 KB · Katsottu: 199
Voi miten lohduttavaa lukea näitä viestejä! :joyful:

Täällä odotellaan sitä hetkeä, kun saa heittää talvitakit komeron perälle... ahdistaa jo tunkea vetoketjua kiinni kun meinaa kiristää ikävästi, varsinkin kun yrittää pyörällä sutia töihin... Ja juu, tasan yhdet housut menee enää jalkaan niin, että niitä pystyy käyttämään. Harkitsin jo aiemmin mammahousujen ostamista, mutta sitten aattelin että perjantain ultran vielä ootan ja sen jälkeen meen kaupoille.

Pienipapunen, täällä on kyllä ihan sitten just samanoloinen sivuprofiili:D Töissä on pari tyyppiä vähän tuijotellut mun mahaa, mutta eipä oo kukaan sanonu vielä ainakaan mitää. Ehkä ne laittaa lihomisen piikkiin tämän vielä...

be21561c7e4a3ec07ab8c266969080e5

^^ Hups, en tainnut osata lisätä kuvaa oikeaoppisesti! :wideyed:
Joka tapauksessa tuollainen pömppis tällä erää, välillä tuntuu että maha tulee niin hitaasti! No, olen ensimmäistä kertaa raskaana ja kohtu kuulemma taaksepäin kallellaan, vaikuttanevat asiaan. Tuossa siis 14+2. :)

Mulla on vähän sellainen viha-rakkaussuhde mahan kasvua kohtaan. Toisaalta odotan innolla mahan kasvua ja etenkin liikkeitä mutta sitten taas en haluaisi töissä vielä esitellä mahaa ja miettiä kuinka se haittaa työntekoa, kun nyt on pystynyt vielä ihan entiseen malliin huhkimaan.

Eilisen aikana maha on paisunut selvemmin näkyviin (toki normi työvaatteet vielä peittää), ensin ajattelin sen olevan vaan ilta turvotusta mutta tänään on ihan saman näköinen heti aamusta alkaen. Pakko kai uskoa että se pikkuinenkin siellä kasvaa turvotuksen lisäksi ja pikku hiljaa rupeaa olemaan sinut kasvavan mahan kanssa :) nyt siis 14+5.

Hihii mulla pullahti masu esiin :D <3 äsken heräsin ja laitoin käden mahalle niin kasvun huomas selvästi :) meinasin eilen ottaa ekan masukuvan että huomaa paremmin kun maha alkaa kasvaa mutta se sit unohtu :/ eron eiliseen ois huomannu varmasti kuvasta.
Tämmönen yöllinen raportti täältä :D

Nyt kun nousin ylös ja tutkailin tätä masua niin ei sitä kyllä ehkä vielä peilistä erota, kun on tuo lievä pelastusrengaskin tuossa, mutta makuulleen eron kyllä tuntee eiliseen :)

Huomenna napsahtaa h15 ja luovutettava se on ja äippähousuihin siirryttävä. Onneksi on yhdet kivat odottamassa. Sen tietää että kerran kun ne jalkaansa laittaa, ei takas oo paluuta.
Mä odotan innolla että masu kasvaa selkeämmäksi raskausmasuksi. Ja kesällä ei tarvii stressata mahaläskejä! :)

Mun on ollu jo muutama viikko pidettävä äitiyshousuja kun tavan farkut kiristää :D

Niin ja siis maha ei oo ees kunnolla näkyvissä vielä

Mullakin viikon verran ollu mammahousut käytössä. Normihousut kiristi inhottavasti ja töissäkin oli hankalaa. Tyäpaidasta täytyy pitää 3 alinta nappia auki :-D kohta täytyy penkoa isompi työpaita.

Takaisin