Napapiirin leveysasteet (vauvamahat)

Ei ole tietoa vielä ultrasta kun neuvolakin vasta 23.2. Mulla siis la omien laskujen mukaan 30.9. Mielenkiinnolla odotan kyllä ultraa. Olisin kyllä varmasti mahtava näky tuolla mahani kanssa kun pituutta 152 cm
 
Mulla on eteenpäin kallistunut kohtu ja näkyy jo nyt vk 10+2 todella selkeästi. Viime viikko töissä oli vaikeuksia piilottaa vatsaa kun en vielä halunnut kertoa. Nyt on onneksi loma ja sit ens viikolla varmaan jo kerronkin. Kolmas lapsi tulossa, toisen kohdalla ihmiset luuli et olin jo menossa synnyttään elokuun alussa kun laskettu aika oli joulukuussa. Lyhytselkäisellä tää ei varmaan mahdu kasvamaan kuin eteenpäin. :) oppaassa luki et kohtu on nyt greipin kokoinen... Kyllä se ainakin sen verran jo tohon eteenkin työntyy.
 
Mulla tuota löllykkää on tuossa mahassa ihan kiitettävästi omasta takaa. Toinen ja kolmas raskaus alko näkyä maha selvemmin jo aikaisemmassa vaiheessa, mut sillon en ollu näin läski. Nyt toi maha pomppas 12+ viikolla niin törkeen kokoseks, että mies jo huolestu, josko sielä on kaksoset.
 
Mä just eilen kauhistelin kaverille mahan kokoa. Esikoisesta ollu puolivälissä tän kokonen maha, nyt viikkoja vasta 13+4. :rolleyes: Läskiä löytyy kyllä, mutta alkupaino pienempi ku esikoisesta. Millanenkohan valas sitä oikeesti on kesällä.
 
Mää kans ootan sitä kesää kauhulla. Mää en oikeesti jaksa liikkua sitte yhtään mihinkään. Henki ei kulje ja hiki valuu... Voi apua! Jos istuu autossa kesän ja laittaa ilmastoinnin päälle...
 
Kuulostaa hyvältä! :D Toivottavasti ei tuu samanlainen kesä ku viime vuonna, silloin oli suorastaan pelastus, että pääsi pariks kuukaudeks töihin, kun siel oli ilmastointi..
 
Mulla ei oo vielä näkyvissä mitään, rv11+3 ja eka tulossa, ja kohtu oli kuulemma eteenpäin kallistunut. Ahdistaa kyllä muuten, kun tosiaan lihoin syksyn aikana 5,5kg ja nyt alkuvuoden aikana on tullu taas 4kg lisää :bored: Että juu, periaatteessa siis maha näkyy, mutta kyllä se on ihan sitä itseään..pelkkä löllykkä:<
 
Mulla ei näy niin mitään ja 12+5 kasassa. Tosin kohtu on taaksepäin, joten ei sen kai kuuluisikaan vielä.. :) mutta pienen masun alun voisin ottaa jo :D
 
Pömppis on tullut, suht kiinteä sellainen ja alkaa melkeenpä heti tosta rintojen alta :angry1 Eipä tätä enään salassa pidä millään :grin
 
Itellä alkanu pikkusen pyöristymään maha. Ei tosin paljoa, mutta huomattavissa etenkin kuvassa.. :D Tosin tietämätön ei hoksaa!

Kun ekan kerran vertasin mahakuvia, (rv 9 ja rv11) silmät pyöristy ja tokasin vaan ääneen että '' herranjumala, son kasvanu!'' Kasvais vaan nopeammin niin tulis paljon todellisemmaksi tämä raskaus! :D
 

Liitteet

  • masua.jpg
    masua.jpg
    67.8 KB · Katsottu: 157
Niin ja kaveri jota en ollut puoleen vuoteen nähnyt kysyi että touko/kesäkuussako synnytän, joo en ja esikoista odotetaan:)
 
Mulla on eniten vatsan alueella vaan turvonnut olo, jotenkin paisunut etenkin iltaisin. Varhaisultrassa totesi, että kohtu taaksepäin kallellaan, joten yritän kärsivällisesti odotella selkeämpiä paisumuksia. :smiley-angelic006 Toisaalta jos mahaa joka päivä tarkkailee, niin vaikea huomata mitään eroa :grin Tosi hyvin näkyi pienipapusen kuvissa mahan kasvu :)

Pikkuhiljaa olisi kiva, että alkaisi kasvamaan... Kun tottakai sitä alkaa myös itse spekuloimaan, että kasvaakohan siellä kaikki ihan normaalisti. Vielä viikko np-ultraan!
 
Mun mielestä kuvat auttaa tosi paljon huomaamaan ja saa taottua itelle päähän että kyllä siellä joku kasvaa :)
 
Mitenköhän isoksi sitä vielä paisuu nyt on viikot 13+1 Ei Pysty enää peittämään.
 
Takaisin
Top