Napapiirin leveysasteet (vauvamahat)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Autumnus
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla maha turposi melkein heti plussasta sekä tässä että keskenmenneessä. Viikkoja nyt vasta 6+4 mutta näytän kun vähintään puolessa välissä mentäisiin..Olen pieni kokoinen mutta selkäni on todella notkolla. Tämä varmaan yksi syy miksi pömppö pullahtaa heti esiin..Tissit ei kyllä ole milliäkään kasvaneet..nännejä vaan aristaa..Tämä pieni tissinen niin odotti että edes raskaana saisi rinnat mutta taitaa vaan tuo maha olla se joka kasvaa

Mä haluisin että ihmiset laittais kuvii,niin uskaltais itekki.:) Kyl pieni vatsa kumminki jo on. Saa sen toki piiloonkii jos haluaa...

Laitan kyl ekan kuvan tänne lähipäivinä. Ihana olla taas raskaana,rukoilen että kestäis loppuu asti ku on niin innoissaan jo ollu kuukauden päivät.:Heartpink

Mulla ei ainakaan oo mitään kuvattavaa :D samanlainen massu kun aina ennenkin, nyt 9+5. Kuinka aikasin ihmisillä täällä pompsahtaa näkyviin jos nyt jo joillain on selvä kumpu?

Samat sanat Hemsku! Korkeintaan mennyt kasaan, kun jäänyt sokeri pois :D

Meikäläisen mahamakkaroiden vuoksi luulen ettei vauvamaha näy vielä pitkiin aikoihin. Ja kun suurenee niin näyttää varmasti vaan siltä et oon vaan lihonut. :shifty:

No ei mul mitää vauvamahaa oo mut laiha ku normist olen niin kohtu tai joku tos vähän omas silmäs ainakii pönöttää.:joyful:Kohtu on taaksepäin kallistunu mut silti.

Mä tykkään kovasti vaa katella muitten masu kuvii ja ite ottelen vertailunvuoks edelliseen raskautee kerran viikossa. Eipä niit tulevaisuudes tuu kateltuu mut kumminkii ku oon taas hörähtäny kaikkeen mikä liittyy raskautee.:hilarious:

Itselläni en ole huomannut muuta kuin että rinnat on taas päättänyt alkaa kasvaa, en tykkää yhtään olis jo riittävästi muutenkin :shifty: Eli E kuppia aiemmin käyttänyt ja kai se on pakko taas lähteä ostamaan uusia ja isommalla kuppi koolla :arghh:

Pieni pömppis on miehen mukaan ilmestynyt, en suostu itse vielä myöntämään että näkyisi jo (nyt siis 8+1) hoikka kyllä olen että voi olla että sen takia jo näkyisi.

Mustakin tuntuu, että ihan kuin pienenpieni pömppis jo olis :p hoikka minäkin olen, mutta ehkä se on vaan toiveajattelua :rolleyes: välillä kyllä turvottaa mahaa aika paljonkin, mutta se toki kuuluu asiaan.

Kaikki muut alkaa saada jo masua! Vähintään turvotusta ja kellä näkyy mitäkin. Mulla tämä senkun menee kasaan ilman sokerin syöntiä! Kuinka paljon todellisemman se masu tekisikään asiasta..

On se totta et toinen raskaus alkaa näkymään aikasemmin. Mulla alko eka näkymää suunnilleen rv 12 ja nyt varmaankin rv 8. Mutta siis vain omaan silmään.:p Rinnat alko turpoomaan siin rv 4 paikkeilla. Pieni rintainen olen aina ollu niin omituista että on taas naisellisemmat muodot.:grin Samat liivit menee vielä b kuppi,mut täytettä on huomattavasti enemmän.

Muoks. Ja ite syön sitä mikä alas menee,ku pahoinvointi valitettavasti seuraa edelleen.

Mulla on ihan riittämiin tuota pehmustetta, ettei varmasti ala kauheen aikasin maha näkymään, mutta tänään (rv 7+5) olin tuntevinani kohdun tuossa heti häpyluun yläpuolella. Ehkä se siellä kasvaa :)

Tunteakseni kohdun, mun pitäisi varmaankin tietää mitä mun pitäisi tuntea.. :D Ehkä sitä ei tällein ekalla kerralla osaa oikein vielä tuntemuksiaan kertoa "raskaana olevana". Lääkärikin kysyi, että tuntuuko kivut supistuksilta.. No mistäs minä voisin tietää, kun ikinä ole sellaisia kokenut! :D

aBu, joo neuvolassakin kyseltiin jostain puolivälistä lähtien esikon raskautta olinko tuntenu supistuksia. No minä sitte vastasin joka kerta, että en, kun kuvittelin ne ihan erilaisiksi kuin mitä ne harjoutussupparit sitten olk. Kerran sitten mahaa tunnustellessaa siinä joku kuukausi ennen laskettua aikaa terkkari pongasi supistuksen. Minä olin ihan hämilläni, että TUOKO se supistus nyt sitten oli, tommostahan on ollu jo kesästä saakka (lapsi syntyi joulukuussa). Että ei sitä tosiaan voi tietää ihan helpolla, miltä niitten supistusten nyt sitten kuuluisi tuntua :D

Eipä sitä kai voi tietää.. :D tai miten sen muka voisikaan? Ei ole mitään mihkä verrata o_O ja eipä niitä oikein kukaan osaa kuvaillakaan..

Mä muistan et joskus 14 viikoilla alko tuntuun semmosta kovaa pullotusta alavatsalla. Myöhemmin sen sit vaan tuntee missä kohtaa vatsaa alkaa kova ja missä pehmee :D kyllä sen kohdun reunan aika helposti oppii tuntemaan. Kunnes lopussa koko vatsa on kovaa :D

Eli vielä odotellaan.. Jokunen viikko matkaa, että ollaan vkolla 14 :D ja huolihan tässä alkaa iskeä, kun mihinkään ei ole maha muuttunut. Täysin ennallaan! Ja nyt rv9+2 tai 10+1..

Mä oon tainnu koko elämäni kulkea vatsa sisäänvedettynä ja nyt ainoa ero on etten jaksa enää vetää sitä sisään :P Ja siksi pömpöttää. Kiloja on tullu pari lisää ja syytän sillä kyllä raskausturvotusta, koska ruoka ei ole maistunut ihan niin hyvin että sen takia olisin lihonnut.

Täällä oli eilen illalla senmoista turvotusta, että näytin suurin piirtein samalta kuin olin viime raskaudessa joskus neljännellä kuulla :D Mutta niinhän ne kyllä sanookin, että myöhemmissä raskauksissa alkaa maha oikeastikin tulemaan jo aiemmin esiin, kun on sen venymisen jo kerran kokenut. Hauska nähdä sitten koska :)

Mulla alkoi todella kova turvotus pian plussan jälkeen. Viikon 8 alussa kuulin että työkaverit jo arvailleet että taitaa olla pullat uunissa. Työhousutkin jäi jo pois kun eivät turvotuksen takia mahtuneet päälle. Vatsan koosta päätellen tulee ihan fiilis että mitäs jos raskaus olisikin pidemmällä

Takaisin