Ihkua, tänne on tullut vaikka kuinka taas uusia, isot onnittelut <3
carino mikäs vointi siellä? Kuulostaa pelottavalta et sattuu niin paljon että siihen herää :( Toivottavasti kaikki kunnossa siellä!
Maida luulenpa et sun närästys on vaan hetkellistä, tovin päästähän pitäis alkaa se so called keskiraskauden seesteisyys :D Toivottavasti ainaki menee nyt pois ja tekee sit comebackin, ehkä aikasintaan jossain tooosi myöhäsillä viikoilla ku vekara potkii kantapäällä mahalaukkua :D Kivaa lomaa teille :)
Hes_su kyseli opinnoista. Mä tosiaan töissäkäyvä, mut käyn iltakoulua kahdesti viikossa. Sen puolesta raskaus tuli piiikkusen kinkkiseen paikkaan kun la olis 13.10 ja pitäs valmistua joulukuussa :D Mut ehkä mä sen jotenki saan handlattua (iso ehkä). Olen kuitenki päättänyt, eten tällä asialla päätäni pahemmin vaivaa tai ota siitä mitään ylimääräistä stressiä, asiat menee sit niin ku ne menee :)
Neomi:
Mulla ekassa raskaudessa viikolla 7 oli sellasta ihan oikeesti veretseisauttavaa väsymystä, ihan järkkyä siis, kun en jaksanut seistä suihkussa, saati sit peseytyä siellä. Perunankuoriminen oli ylitsepääsemätöntä, ku käsiä olis pitäny käyttää, se oli aika kaameeta, aika sanoinkuvaamatonta jopa. Mut onneks se tosiaan kesti alle viikon! Jännittää et miten tässä, tuleeko samanlaista. Samoin en nyt muista millä viikolla, mut ihan alussa kumminkin, yhden viikon verran näin ihan jäätäviä painajaisunia, tieks että herää hiestä märkänä ja pelottaa niin et päässä soi. Ja tosiaan nyt viime yönä näin jotain tooooosi kummallista, et liekö alkamassa tää homma taas :D
Facebook ryhmä olis tosiaan kiva! En tiiä miks mut nää foorumit ei kyllä oo mitään mun lempparipaikkoja. Facebook kun on vielä jotenki reaaliaikaisempi ja siellä on niin helppo kommentoida ja tykkäillä, joten joku fiksu tekee nyt työtä käskettyään :)
Ja PePa taas minua itkettämässä, pikkuselle kipsi, kamalaa :( Pikaiset paranemiset sinne!
Positiivisella ollut aikamoista vastoinkäymistä! Alko oikeen alapäähän sattua kun laitoit et pissatessa tuli verta, kamalaa :( Onneks sait sopivaa lääkettä ja et rupee helpottaa!!! Nyt synkät ajatukset pois ja olet positiivisin mielin, onneks maanantaina pääset jo kurkkailemaan, mä täällä kateellisena, ku viel kaks viikkoa tarvii oottaa :P
Hope81:
Hieno homma että pääsit sitä hcgtä mittaamaan ja hienoa jos meinasivat ettei kystasta johtuisi :) Mulla myös välillä vihlonnan yhteydessä säteilee reisiin. Mullahan siis esikoisen synnytyksessä supistukset säteili nimenomaan reisiin, niin sinänsä tuttu tunne.
LadyToy:
Mulla ekassa raskaudessa paino lähti alussa laskuun. Kun siellä ekassa neuvolassa keltanokkana vaapuin, ni olin ihan peloissani siinä vaalla että mitä, miks paino on laskenut, et eikö raskaudessa pitäis lihoa? :D Mä aattelin jo heti et joku on huonosti. Mut muistaakseni se kyllä sitä sanoi et on ihan normaalia. Voivoi kun nyt olis sama juttu, mut ei :s Kyllä huomaa miten paikat antaa myöden kun on löystynyt, kyllä jo on varmaan kaks kiloa ainaki tullut, tä turvotus on niin inhottavaa!! Ja hitto tuntuu et pakko puputtaa jotain tunnin välein, et sais pidettyä sitä pahaa oloa loitolla, huoh! Et toisaalta ei yhtään ihmekään jos rupee heti nousee. Ja nää ilmavaivat, mä oon yks kaasupallo :(
Voi harmi Hannele että noin sit kävi kumminkin, clearblue tavis testi on niin syvältä, kun antavat sen toivon pilkahduksen :( Mut tsemppiä jatkoon, kyllä se haikara teidätkin vielä löytää :)
Kini85:
Tän menneen 8 kuukauden aikana mitä me kerettiin lasta yrittämään, kerkesin tosiaan mäkin (muutaman dokkarin katsoneena) jo pari kertaa miettimään, et miten ketään koskaanikinä voi ylipäätään tulla raskaaksi, saati sitte vielä synnyttää terveen ihmisen? Mut niin sitä vaan sattuu ja tapahtuu. Niin ihmeellistä! :)