Positiivinen: Oon kyl kateellinen ku saat nukkua päikkäreitä.. Ne ois enemmän ku tervetulleita mun elämään. Mut taitaa jäädä haaveeks. Jos en oo töissä ni sit kotona on kaks lasta, jotka ei kyl anna mun nukkua päikkäreitä. Vapaat oon yleensä yksin, ku kolmivuorotyössä noi viikonloppuvapaat on harvinaisuuksia.. Noh.. Onneks kohta alkaa talviloma. Jos sit sais joskus nukkua. Tää väsymys meinaan on ihan järkyttävää. Ekassa ei ollut lainkaan. Tokassa oli todella paha väsymys.. Ja nyt näyttää että sama meno jatkuu..
Kengu: Ihan normaalia tuo pieni vuoto saattaa olla.. Sitä joskus tulee.. Mulla tuli ekasta pientä vuotoa alussa..
Hannele: Toivottavasti tärppäis...
Ansku: Tervetuloa ja onnea..:) Ja juu.. soita neuvolaan ja varaa aika..:)
PePa: Hui mikä mäenlasku teillä.. Toivottavasti ei tapahtunut mitään pahempaa sille polvelle!! Varmasti säikäytti. Onneksi oli onni matkassa!
Annamaria: Onnea ja tervetuloa! :)
Neomi: Onnee ja tervetuloa..:) Ja juu.. ei tuo oluen juonti haitaksi ole noin pienillä viikoilla! Ei ole yhteistä verenkiertoa vielä lapsen kanssa..:)
Mama08: Tervetuloa ja onnea..:)
Carino: Mullaki ajoittain menkkamaista jomotusta.. Luultavasti se kohtu siellä vain kasvaa..:)
MomToBe: Jaksamisia sen olon kanssa!!
Mulla niin huono olo.. Ja nyt jo alkanu närästys!?! Järkyttävää et jo näin aikasin.. Viimesistä vasta puolenvälin jälkeen.. Itku tulee.. Yävuorossa olen.. Ja millään en jaksais.. Viel ois yks yö. Sit alkaa jo loma. Toivottavasti pysytään terveinä loman ajan.. Et sais levättyä kunnolla.
Mä en jaksa tätä itkusuutta. Tänään parkusin cheekin musavideota.. Ku siin oli Jonne Aaron.. ja mun mielest oli tosi lutusta ku ne on tehny yhteisen biisin. Hiukan oon sairas..
Nytki alko itkettämään ku muistelin sitä..:D
Varasin neuvolan.. Oli täti vähän siihen malliin et miks näin myöhään.. Sain ens maanantaiks ajan..