Muita??

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja _Laura_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Diana: Laitoin fb kaveripyynnön. Saa liittää ryhmään =)

Kuulumisia... Oksettaa, oksettaa, etoo, on nälkä... Turvottaa, turvottaa... Ilmaa maha täynnä... Alamahalla vihlaisut välillä ihan kamalia. Mut ne tulee ja menee. Neuvolaankin olis viel kaksi viikkoa aikaa. Tässä siis vaan yritettävä pitää ittensä rauhallisena (huonolla menestyksellä välillä) ja toivoo parasta. On vaan niiiin ihmeellistä vaikka jo kolmas tulossa koska tyttöjä odottaessa ei ollu mitään tällaista :o

Jaksuja ja voima halauksia muille mammoille <3

Eiköhän sitä pikku hiljaa vois uskaltautua tänne ;) Tiistaina tein ekan testin, johon tuli haamu, joka sitten vahvistui tänä aamuna. Jep! Täälläkin ollaan paksuna :D Laskettuaika olis 20.10 ja pikku kakkonen tuloillaan. Takana siis keskenmeno marraskuussa 2012 (viikkoja oli 10+3 ja vastasi kooltaan 8+6)  ja nyt tärppäsi sitten toisesta yrityskerrasta.

Oloja ei varsinaisesti ole, rinnat aristaa hiukan, vasemmassa munasarjassa tuntuu hiukan juilimista ja nippailua, mutta siitä tiedän ainakin, että jotain ihanaa ja ihmeellistä tapahtuu :)

Ollaan miehen kanssa molemmat 28v ja esikoinen täytti tammikuussa 1,5v.

Laittelen Dianalle viestiä, niin lisäilee mutkin tonne Facebookin ryhmään. Tuntuu tosi luontevalta jutella siellä. Ja kun ei oo kaiken kansan nähtävillä jutut, niin kuin täällä.

Ehkä minäkin uskaltaudun tänne keskustelujen puolelle :) Toiveissa tietysti, että pikkukaveri pysyy matkassa! 

Testasin alkuviikosta kaksi negaa, mutta viimein se plussa ilmestyi! Olemme yrittäneet nyt vuoden toista lasta ja vihdoin esikoisesta on tulossa isoveli <3 :) Niin ja onnea kaikille muille plussanneille <3 Hyvää ystävänpäivää!

Minäkin haluan facebook-ryhmään, laitoinkin Dianalle kaveripyyntöä. :)

Eilen oli pakko tehdä vielä digi-testi ja sieltä tuli raskaana 2-3vko, ja siinä kun se selvällä suomen kielellä luki niin alkaa mennä tajuntaan että tosiaan on raskaana! Ihanaa! 

Yritetään olla stressaamatta turhia ja nautitaan tästä odotus ajasta, on se niin ihmeellistä ja jännittävää että uusi elämä siellä mahassa kasvaa <3 

Ihanaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille! :)

Ilmottaudun kans mukaan =) Laskettu aika 1..10... Varasin ultran 23.2. Taustalla yksi tuulimunaraskaus... Nyt karma jännistys, että näkyykö tuolloin elämää. Jos ei näy, niin tietty pieni mahis silti on...toisaalta kun tiedän, milloin toimintaa on ollut pedissä, niin pitäisi näkyä tuolloin. Eka neuvola on sitten seuraavan viikon keskiviikkona. Ekaa odotan, ikää 32 vuotta. On tää niin jännää!

Moikka kaikille!

Alkuun ONNITTELUT kaikille uusille plussanneille ja tervetuloa mukaan sakkiin!

PePa, kyllä vain, kuumeilin tuolla 2013 -ryhmässä (ja vähän aikaa myös 2012). Voi teidän pientä mussukkaa, kun oikein kipsin sai! :-(  Meidän pojat riehuu/touhuu kanssa koko ajan niin hurjannäköisesti, että odotan vaan koska päästään lasarettireissulle! Huuli tässä oli jo alkuviikosta toisella auki!

Veikkaset, pahoittelut keskenmenosta... Varmasti ei auta yhtään, kun toitotetaan, et "nää on kyllä tosi yleisiä..." jne. Samoin pahoittelut Hannele#30:lle.

SaPaRo, pahoivointi voi olla tosi voimakasta kaksosista, mutta välttämättä ei ole lainkaan pahoinvointia, kuten esim. mulla. Mulle maistui ihan kaikki ruoka ihan koko raskausajan, joka valitettavasti näkyi 32 lisäkilona raskausaikana!!! Huh, huh!

Maida, väsymys vaivaa täälläkin! Meinasin eilen aamulla työmatkalla nukahtaa rattiin ja pelästyin ihan hirveesti!

Kengu, mullakin tuli ekan raskauden alussa muutamaan otteseen verta eikä mitään ongelmia kuitenkaan ollut/tullut.

Carino, mulla oli edellisessä raskaudessa ihan karseita menkkamaisia kipuja ja vatsakramppeja, et olin ihan varma, et on joku kohdunulkoinen raskaus tai keskenmeno! Mutta kuului siis asiaan. En tiedä, johtuiko siitä, että oli kaksoset masussa. Nytkin on ollut menkkamaista jomotusta, mutta ei kyllä ihan niin kovia kipuja kuin silloin aikaisemmassa.

KiNi85, mulla meni edellinen raskaus niin, että noiden yllämainittujen kipujen takia pelkäsin ihan ja kaikkea! Kävin sitten isännän komennuksesta ultrassa jotain 8+ jotain viikolla, kun hän ei enää kuulemma jaksanut kuunnella mun arvuutteluja siitä, että mikä milloinkin voi olla vialla! :-)  Silloin siellä selvisi tämä kaksoisraskaus ja muutenkin rauhotuin vasta siitä, kun näki ne tyypit siellä ruudulla. Nytkin huomaan välttäväni innostumista liikaa ja olen jo tätä varten varannut ultran 12.3. Silloin on jo viikkoja enemmän kuin olisin toivonut, mutta en saanut aikaa aiemmin.

ON: Ihan sen verran vaan, että sain kuin sainkin sitten eilen varattua ensimmäisen neuvola-ajan, joka on 5.3. Lisäksi sain varattua yksityiseltä ajan, jotta pääsee ultraamaan ja näkemään, että onko kaikki kunnossa. Tosin aika on vasta 12.3., kun en aiemmin saanut sopivaa aikaa ja tietty oikeasta lääkäristä vielä. :-)  Mutta haluan varmistua asiasta tuolloin, kun maaliskuussa meillä talvilomareissu ystävien kanssa ja siellä todennäköisesti alkoholijuomien karttaminen sitten paljastaa minut, niin kivempi kertoa asiasta, kun on itse ensin nähnyt, että kaikki ok. Oloja ei muuta ole kuin väsymystä. Mutta eipä ollut edellisessäkään raskaudessa. Hyviä/paranevia oloja kaikille ja tsemppistä odotteluihin! :-)

Heipsan, ja tervetuloa uudet! :)
Mäkin laitoin kaveripyyntöä Dianalle, haluun kans fb-ryhmään :)

Mä oon voinu nää viime päivät niiiiin pahoin, käyny oksentamassa jne. Tänään en päässy ollenkaan töihin ees. Onneks vkl on vapaa, jospa sitä maanantaina taas pääsis.
Mandariinit on parhaita, ja ne on ainoita jotka pysyy sisällä.. Tai kaikki raikas.

Mukavaa viikonloppua mammat!! <3

Huh,luojankiitos alkoi hiihtoloma tänään! edelleenkään ei oireista pahemmin tietoa ja närästyskin on hävinnyt,eli enää on vaan ruokahaluttomuus oikeestaan ns oireena.
Jänskää,ku opiskelen vaatetuksella ja nyt mein pitääs tehä itsellemme kotelopukuja...hiukan jännään vaan,et kuinahan käy,löydänkö asiakkaan mahd pian vai mitä teen,ku itselleni se ei enää kohta mahtuisi edes päälle.......
Kaikki varmaankin jo aavistelee jotaki,ku en enää polta tupakkaa yhtäkkiä...
ja yleensä mä olen ollut ensimmäisenä juoksemas tauolla röögille... :DD
Syökö kukaan teistä mitään rautatabuja?? mul on itselläni retaferi jo toista viikkoa käytössä ja laittaa mahan sekaasin.....mihinköhän kannattais vaihtaa??vaiks tää onki mun toinen jo,en ekan aikana edes tarvinnut rautapillereita ku oli koko ajan yli 120..paitsi synnärillä laski hetkeks aikaa  johonki 108 paikkeille muistaakseni..ei ainakaa alle tuon ole ollut.
Alkaa epäilyttämään muakin jo tuo mun oireettomuus ja hurja laihtuminen,mutta kuitenkin vielä tänäaamuna tein testin,niin se oli selvääkin selvempi positiivinen...

soitin tänään terveystalolle kysyäkseni paljon maksaa varhaisraskauden ultra, ja se on jotain päälle 200e!!! Kelakaan ei taida enää pahemmin mitään korvailla. Tässä käpykylässä ei muita paikkoja ole ja kunnalliselle ei pääse ultraan ilman lääketieteellistä syytä..... Mehiläisessä taitaa olla samaa hintaluokkaa. En oo kyllä niin paljoa maksamassa. Viimeksi se maksoi toista odottaessani jotain päälle 70e ja sen kyllä kärsi helposti. Niinpä kyselenkin teiltä, että missähän kaupungissa ja millä lääkäriasemalla ultraus olisi edullisempaa?! :) Tai sitten sen on vaan luotettava raskauteen ja siihen että kaikki on ok. Odotettava sinne niskapoimu-ultraan ja oltava stressaamatta. Onnistuiskohan.... no ainenki niin kauan kun oireita riittää. Milllähän viikoilla saisi kotidopplerilla sydänäänet kuuluviin?! :D

Heips!

Tänään pärähti plussa apteekin omaan, ei mikään maailman vahvin mutta selvä plussa kuitenkin, vaikka ollaan niinkin alussa kuin viikolla 3+3 (LA siis 29.10).  Onneksi ystävättäreni muistutti että se on vaan hyvä merkki jos jo aikaisin tulee vahva plussa, että silloin se todennäköisimmin ei ole tuulimuna tms epämääräinen. Toivotaan että hän on oikeassa. 

Kolmas lapsi olisi meille tulossa, 1- ja 2-vuotiaat tässä kotona jo häärii. Tätä kolmatta ehdittiin pari kuukautta yrittää. 

Ehkäpä minäkin sinne facebookiin suoraan, katselen tässä iltasella josko laittaisin pyyntöä. :)

oliko sulla edellinen testi 1-2 vai 2-3? mä tein tänään uudestaan ja tuli sama ku viikko sitte eli 2-3, mutta veren hcg oli noussu reippaasti maanantain 691:stä 3739:ään. ja näköjään 2-3 haarukkaan mahtuu aika iso hormoni ero minimin ja maksimin välillä. oireita on enkä aio enää laittaa rahaa testeihin ja hermostuttaa itteäni vaan odotan ultraan joka on 26.2.

Pikkuinen 81: Ei löydy ryhmän nimellä, kun on toooosi salainen ryhmä :) Laita kaveripyyntö Diana Gröhn, ni hää päästää siut mukaan!

Tervehdys kaikille :)

Täällä Clearbluen digi näytti tänä aamuna "Raskaana 1-2". La on tällä tietoa 25.10. Ennestään meiltä löytyy 3vee tyttö. Yritystä ehti tosissaan olla vaan parin kierron verran. Olen niiiiin onnellinen!!

Takaisin