Moikka kaikille!
Alkuun ONNITTELUT kaikille uusille plussanneille ja tervetuloa mukaan sakkiin!
PePa, kyllä vain, kuumeilin tuolla 2013 -ryhmässä (ja vähän aikaa myös 2012). Voi teidän pientä mussukkaa, kun oikein kipsin sai! :-( Meidän pojat riehuu/touhuu kanssa koko ajan niin hurjannäköisesti, että odotan vaan koska päästään lasarettireissulle! Huuli tässä oli jo alkuviikosta toisella auki!
Veikkaset, pahoittelut keskenmenosta... Varmasti ei auta yhtään, kun toitotetaan, et "nää on kyllä tosi yleisiä..." jne. Samoin pahoittelut Hannele#30:lle.
SaPaRo, pahoivointi voi olla tosi voimakasta kaksosista, mutta välttämättä ei ole lainkaan pahoinvointia, kuten esim. mulla. Mulle maistui ihan kaikki ruoka ihan koko raskausajan, joka valitettavasti näkyi 32 lisäkilona raskausaikana!!! Huh, huh!
Maida, väsymys vaivaa täälläkin! Meinasin eilen aamulla työmatkalla nukahtaa rattiin ja pelästyin ihan hirveesti!
Kengu, mullakin tuli ekan raskauden alussa muutamaan otteseen verta eikä mitään ongelmia kuitenkaan ollut/tullut.
Carino, mulla oli edellisessä raskaudessa ihan karseita menkkamaisia kipuja ja vatsakramppeja, et olin ihan varma, et on joku kohdunulkoinen raskaus tai keskenmeno! Mutta kuului siis asiaan. En tiedä, johtuiko siitä, että oli kaksoset masussa. Nytkin on ollut menkkamaista jomotusta, mutta ei kyllä ihan niin kovia kipuja kuin silloin aikaisemmassa.
KiNi85, mulla meni edellinen raskaus niin, että noiden yllämainittujen kipujen takia pelkäsin ihan ja kaikkea! Kävin sitten isännän komennuksesta ultrassa jotain 8+ jotain viikolla, kun hän ei enää kuulemma jaksanut kuunnella mun arvuutteluja siitä, että mikä milloinkin voi olla vialla! :-) Silloin siellä selvisi tämä kaksoisraskaus ja muutenkin rauhotuin vasta siitä, kun näki ne tyypit siellä ruudulla. Nytkin huomaan välttäväni innostumista liikaa ja olen jo tätä varten varannut ultran 12.3. Silloin on jo viikkoja enemmän kuin olisin toivonut, mutta en saanut aikaa aiemmin.
ON: Ihan sen verran vaan, että sain kuin sainkin sitten eilen varattua ensimmäisen neuvola-ajan, joka on 5.3. Lisäksi sain varattua yksityiseltä ajan, jotta pääsee ultraamaan ja näkemään, että onko kaikki kunnossa. Tosin aika on vasta 12.3., kun en aiemmin saanut sopivaa aikaa ja tietty oikeasta lääkäristä vielä. :-) Mutta haluan varmistua asiasta tuolloin, kun maaliskuussa meillä talvilomareissu ystävien kanssa ja siellä todennäköisesti alkoholijuomien karttaminen sitten paljastaa minut, niin kivempi kertoa asiasta, kun on itse ensin nähnyt, että kaikki ok. Oloja ei muuta ole kuin väsymystä. Mutta eipä ollut edellisessäkään raskaudessa. Hyviä/paranevia oloja kaikille ja tsemppistä odotteluihin! :-)