Vois kyllä tähän muita kuulumisiakin laittaa :) Huomenna on ensimmäinen ultra jolloin ehkä viimein, tai ainakin toivottavasti saan konkreettisen todisteen että raskaana ollaan. Jännittää hirmuisesti. Mulla on dobbler, mutta en oo löytänyt sydänääniä, tosin oon viimeksi kokeillu joskus rv10, nyt 11+6. En tiedä millä mielin sinne pitäis lähteä, tiedä mitä pitäisi odottaa. Oireet on olleet tosi vähäisiä ja välillä on tuntunut etten usko lainkaan olevani raskaana.
Käyn välillä töissä yhdessä pikkukaupassa johon pyydettiin myös huomenna, mutta kieltäydyin koska ajattelin että jos ultrassa on huonoja uutisia niin en todellakaan halua mennä sen jälkeen töihin, vaan suoraan kotiin..
Tällä viikolla on myös toinen neuvola torstaina :)
Yksi viikon kohokohta on se että meen ostamaan uudet patjat sänkyyn!! Nyt kun oon nukkunu ja todennu että patjat on niin surkeat että tunnen vain ne kamalat laudat selässäni, niin kuinka tukalaa sitten onkaan kun ison mahan kanssa yrittää nukkua

Nyt meille tulee 22cm paksut vaahtomuovipatjat 25v takuulla. Saa luvan kestää
Oon myös miettinyt että miten kertoisin äidille raskaudesta. Vähän ahdistaa nähdä häntä kun ovat juuri muuttaneet erilleen isän kanssa, enkä ole oikein hyväksynyt sitä. Ajattelin ehkä vain joko lähettää kuvan ultrakuvasta tai sitten lähettää postissa isoäiti mukin. Sitten täytyy isälle erikseen vielä kertoa. Miehen vanhemmille kerrotaan ensi viikonloppuna sunnuntaina kun ollaan kaikki paikalla syömässä, myös miehen siskot, JOS olen niin pitkällä kun pitäisi olla.
Tämmöisiä kuulumisia täällä, huh, ihanaa kirjottaa ylös välillä kaikkia ajatuksia. Huomista odotellessa.
Mäntyomena eikö sinulla ollut tänään ensimmäinen ultra? Miten meni?