Voi nyt tekee kyllä grillattua makkaraa ja pihviä mieli, namnam. Mä en yleensä syty eineksistä sun muista, mutta MAKKARA – mun ikuinen rakkauteni <3. Kärkkäriä parempaa ei ookaan. Kohta voi jo varmasti korkatakin grillikauden, kun lämpötilat on näin hyvät.
Mä juon tosi harvoin siideriä, lonkeroa ja olutta, koska niissä on niin paljon hiilihappoja, että mulle tulee ikävän ähky olo, mutta valkkaria ja kuoharia ja punkkua on kyllä tehnyt tosi paljon mieli välillä (etenkin ravintolassa, kun mies tilaa hyvän ruoan kans punkkua ja meikälle kokista – buu). Alkoholittomat kuoharit on tosi hyviä, mutta niitä ei ole missään ravintolassa. Yhden suullisen maistoin punaviiniä ja valkkaria mökillä ollessa ja purskautin ne lavuaariin, ihan vain maun halusin suuhun siis ja kyllä maistui oudolta näin pitkän tauon jälkeen. Yleensä meillä juodaan viiniä suht paljon esim. ruokajuomana ja viikonloppuisin illalla tulee juotua muutama lasi, nyt maistuivat samalta kuin joskus ekoja kertoja maistaessa – niin älyttömän vahvalta ja jotenkin väkevämmältä! Saapas nähdä miten nuo jatkossa enää maistuu, kun ei ole nyt piiiitkään aikaan juonut mitään mehua väkevämpää.