Muilla hillitön ruokahalu?

On noi miun mielestä ollut jo kuukauden ellei kaks ainakin mitä kaupas käynnillä oon huomannu. Täällä on iha pienessä K-kaupassaki muumi sixtareita :)
 
Mä myönnän juoneeni olutta. Yhden silloin tällöin saunassa. Yleensä ykköstä mutta pari kertaa myös kolmosta. Hitaasti nautiskellen. Enkä ole kokenut huonoa omatuntoa siitä. Ja siis nyt tässä viime viikkoina ne pari kolmosta kun on jo vauvan elimet kehittynyt :)
 
Kyl mäkin ajattelin elää hurjasti ja maistaa skumppaa ens la ku mennään miehen kanssa hotelliin, meillä on lahjakortti käyttämättä ja se sisältää skumppapullon niin enköhän mä sitä uskalla maistella puol lasia :) (katotaan ees maistuuko)
 
Kyllä mäkin laivan buffetissa hain puoli lasia punkkua ja olisin siitä varmaan lipitellyt mutta se oli ihan kauheeta kuraa. Ja kun mies ei ottanut niin arvatkaa oliko hölmö tunne kun mun pallomahan essä tönöttää viinilasi ja mies juo jaffaa :p
 
Ruokahalusta puheenollen...missä se on tänään? Ihan hukassa! :eek:


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tai ehkä lopetan mässäilyn nyt kun seinään? Vois olla sekin ihan ok vaihtoehto. Kunhan ei sit unohda kokonaan syödä!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kylmä lonkero saunan jälkeen... Ai että ois hyvää..... Huoks...

Pari viikkoa sitten join lasillisen kylmää kuoharia, kun juhlittiin mun vanhempien kultahääpäivää. Ja oli se kyllä hyvää.... Kesällä sit taas :)
 
Mun teki tänään mieli niiiin paljon makkarakastiketta ja muusia, slurps!
Pystyin ihan haistamaan ja maistamaan sen :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Voi nyt tekee kyllä grillattua makkaraa ja pihviä mieli, namnam. Mä en yleensä syty eineksistä sun muista, mutta MAKKARA – mun ikuinen rakkauteni :Heartred. Kärkkäriä parempaa ei ookaan. Kohta voi jo varmasti korkatakin grillikauden, kun lämpötilat on näin hyvät.

Mä juon tosi harvoin siideriä, lonkeroa ja olutta, koska niissä on niin paljon hiilihappoja, että mulle tulee ikävän ähky olo, mutta valkkaria ja kuoharia ja punkkua on kyllä tehnyt tosi paljon mieli välillä (etenkin ravintolassa, kun mies tilaa hyvän ruoan kans punkkua ja meikälle kokista – buu). Alkoholittomat kuoharit on tosi hyviä, mutta niitä ei ole missään ravintolassa. Yhden suullisen maistoin punaviiniä ja valkkaria mökillä ollessa ja purskautin ne lavuaariin, ihan vain maun halusin suuhun siis ja kyllä maistui oudolta näin pitkän tauon jälkeen. Yleensä meillä juodaan viiniä suht paljon esim. ruokajuomana ja viikonloppuisin illalla tulee juotua muutama lasi, nyt maistuivat samalta kuin joskus ekoja kertoja maistaessa – niin älyttömän vahvalta ja jotenkin väkevämmältä! Saapas nähdä miten nuo jatkossa enää maistuu, kun ei ole nyt piiiitkään aikaan juonut mitään mehua väkevämpää.
 
Ja vielä noista eineksistä: alkuraskaudessa mun ei tehnyt mitään terveellistä mieli – hedelmät, vihannekset ja etenkin vihreä salaatti ällötti. Oli tosi hassua himoita jotain lapsuuden pikkumättöjä, vaikka niitä Saarioisen einespitsoja :D. Ainoa mikä tepsi pahaan oloon oli einesruoka ja äidin tutut kokkaukset, esim. perunamuusi.
 
Mullei oo tehny mieli mitään alkoholia, päinvastoin! Mut en pistä pahakseni jos joku fiksu keksis tän mun raskauden aikana semmosen siiderin tai lonkeron joka maistus muumilimpalle eikä siinä maistus yhtää se alkoholi. Ehkä tää raskaus tekeeki musta absolutistin!? Tupakkia sit onki tehny mieli sillon tällön mutta polttanu en ole! :) lopetin polttamisen viikko ennen plussaa ja se päätös on pitänyt!toivottavasti pitää jatkossaki..
 
Hyvä Lyyti! :) Ja eikös se ole sitten sama juoda muumilimppaa, eikä sitä lonkeroa? :D Musta tuntuu että raskaus varmaan vaikuttaa jatkossa alkoholinkäyttöön aika paljon, tai siis että on ollut tän 9 kk täysin ilman mitään. Ei tarvi enää samalla tavalla esim. ruokajuomana. Tietty vauvakin aika lailla rajottaa saunajuomia sun muita. :)

Muutaman kerran olen ollut ulkona raskausaikana ja on niin hassua nähdä ihmisiä päihtyneenä :D Harvinaisen urpot jutut, hehee.
 
Mulla on ruokahalut kadonneet auringon myötä - samalla aineenvaihdunta vauhdittunut ja hikoilee ekaa kertaa paikallani koko raskauden aikana. Ihan hyvä että joku lukko aukes, ehkä!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Mä en oo tänään saanu alas kun salaatin, palan juustokakkua ja lakun. En tiiä mistä tää voi johtua mutta ei oo kyllä mulle normaalia!
 
Takaisin
Top