Muilla hillitön ruokahalu?

Mä en ymmärrä makkaroita, en oo koskaan ymmärtäny (enkä syöny). Mutta piti ihan tähän aiheeseen sanoa, että alkuraskaudessa oli nälkä! Maha kurni sillon ihan koko ajan, mutta nykyään ei oo nälkä ollenkaan. Se ettei oo ollenkaan nälkä ei kyllä mun kohdalla tarkota etten söis. Mussutan koko ajan jotain! Ruokahalua löytyy siis ihan ilman nälkääkin...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
On mul nälkäkin mut sit tulee kans vaan näitä "halu syödä"-hetkiä. Yritän sit ees et söisin jotain ei niin epäterveellistä, eilen puputin näkkäriä ja greippiä.
 
Mannaryyni, totta! Mä oon vaan enemmän kunnon pihvin ystävä :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Jomsuli greippiä on hyvä syödä, kun siinä on niin vähän sokeria ja se poistaa turvotusta :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä oon muutenki greippien suurkuluttaja, mut nyt olleet tauolla ku ne alko närästää ihan liikaa. Pitää taas käskeä miestä kantamaan niitä kotiin. eilen vedin kaks greippii ja purkin ananasta, vessa oli kovassa käytössä :D

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Hymykuoppa: Niin oon mieki. Siis oikeen pihvin ystävä! Siis amarillon härän entrecote pihvi mediumina *kuolaaaa* :P Mut Chiliset magurat on miu lemppareita. Muut ei mee nii.. :)
 
älkää puhuko pihvistä, kun alkaa tehdä mieli. Mä voisin mättää pelkkää lihaa koko ajan. Kanaa, possua, hirveä, lohta, lihapullia... lista on loputon..
 
Miulla on tullu stoppi kanalle ja lihapullille ja nakeille! Ei hirveesti olla syöty muutenkaa kahta jälkimmäistä, mut ei kyl tee mielikää, hyi.

Ja kunnon pihviä tekee mieli! Ite on tullu tehtyä hirmusesti pihvii kotona, mut ideat loppuu ja alkaa oma tekemä pätkiä.. Sellanen amarillon medium pihvi, oi että. :Heartred Hallelujah! Mutta mediumiaha ei saa syödä :/ Kun pitää olla well done!
 
Eilen näin jonku ruokamainoksen jossa oli joku tirisevä pihvi.... Jestas, että alkoi kuolaa erittyä suussa.... Minäkin haluan ravintolaan syömään hyvän ja ISON pihvin hyvällä soosilla höystettynä..... nam nam....
 
Mun on kyllä pakko tunnustaa että oon syöny raskausaikana kaks medium-pihviä. Enkä oo ees tuntenu syyllisyyttä asiasta. Liha on ollu laadukasta ja oon ollu pihvin tarpeessa! :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä pihtaan sitä mun veristä pihviä synnytyksen jälkeen, sit kaksikäsin kilokaupalla kunnolla melkein raakana ja kermakastikkeet päälle :grin
 
Mäkin tunnustan.. Pihvit maksimissaan medium miikkana ja liha yleensä Australiasta.. :oops: Sen lihan pitää sulaa suuhun, ei sitä kuulu jauhaa kun purkkaa! Ei sooseja, ei perunaa. Hyvä suola ja pippuri, freesi kasvis ja salaatti kaveriks! Kotona teen paljon lihapatoja, nautaa ja vähän possua, porkkanaa, sipulia ja linssejä. Lisukkeena salaattia ja raejuustoa, ehkä pari palaa ruisleipää. Ei muuta hiilaria. Tai kasvissosekeittoja. Helppoa ja kivan näköistä. Musta on tullut käsittämättömän ronkeli ruoan suhteen tai itseasiassa sen, miltä se näyttää ennen ja jälkeen valmistuksen. Tai haisee. Tai tuntuu paljain käsin. :sad001 Hermo menee omien fobioiden kanssa! Ennen meni pienet kivetkin kunhan oli ketsuppia!
 
Mie ootan kiltisti synnytyksen jälkeen noita ei-kypsiä kaikenmoisia lihoja. :rolleyes: Noi miehen lonkerot kyl himottaa.. Jotenkin vanhasta tottumuksesta tekis miel ottaa yks sillon tällön (niinku mieheni tekee, toi sixpäkki on kaapissa ollu jo yli kaks viikkoa ja yks viel jälel!).... Siis se maku! Ei ite alkoholi vaan se vatun greippilonkun maku, nam!
 
Mä en voi sietää medium-pihviä. Raaka liha tuntuu öllöltä suussa. Siksipä harvoin sisäfileeseen rahojani tuhlaan kun sitkeämmätkin osat on kypsinä hyviä.

Mulla on muutenkin lihanhimo kaikonnut raskaana ollessa. Ajatus esim. jauhelihasta ei houkuttele yhtään vaikka kyllä joku makaronilaatikko tai lihapullat hyvältä suussa maistuu. Kalaa voisin syödä senkin edestä.

Oluthimot tyydyttyy hyvin 0% venhäoluilla, joita ajattelin ostaa kaappiin jatkossakin. Tosin hiukan kaipaan sitä alkoholin aikaansaamaa puraisua siinä maussa. Sama punkussa. Alkoholiton torres on ihan ok, mutta kun siitä puuttuu se lämmittävä tunne niin tuntemus jää niiiiiin kauas oikeasta kamasta.
 
Mä oon löytänyt toooosi hyvän alkoholittoman oluen (jota varmasti kulutan jatkossa myös muutenkin kun raskaana/imettäessä) ja tosi hyvän alkoholittoman siiderin (tai no on siinä 0,5% jonka takia kysyttiin paperitki...o_O)... Mut odotan kyllä sangriaa kesällä nams.

Mut joo, liha on kyl maistunut. Kaikki paitsi kana. kai keho vaan jotenkin tarvii sitä nyt? Muuten syödään lihaa vaan kerran pari vko, nykyään melkein päivittäin :oops:
 
Mannaryyni millon on tullu muumi six packit kauppoihin!? :oops: määki tahon!!!tuskin meijän tuppukylän kauppoihin moisia ees tulee!
 
Takaisin
Top